Miten voi olla näin vastuuton äiti:(
Eräs tuttuni aikoo jättää kaksi lastaan. Tai siis on jo jättänyt. Lapset ovat isällään, mikä on sitten niin virhe kuin vain voi olla, käyttää meinaan huumeita reippaaseen tahtiin. Mutta nyt on yrittänyt olla kuivilla, kun äiti oli lapset hälle Jättänyt. Sanoi, että lapset oli elämänsä virhe. Haluaisi vain mennä ja olla baarissa.
Silloin kun tsunami iski, niin hän julisti kovaan ääneen, että hänellä olisi antaa kaksi lasta niille jotka omansa menettivät. Käy niin sääliksi niitä lapsia.
Tämän tutun äiti olisi valmis ottamaan lapset itselleen, toivottavasti ottaa.
En vaan ymmärrä miten aikuinen ihminen voi käyttäytä noin lapsellisesti. Hän on jo 30 vuotias, joten kyse ei ole mistään teinistä.
Ja aina kun itse olen yrittänyt auttaa parhaani mukaan, saan kulla vaan haukkumista. Kerrankin sanoin että voisin itse ottaa hänen lapsensa meille hoitoon muutamaksi viikoksi, jotta hän saa päänsä selväksi ja ajatella asioita oikein kunnolla, että mitä tosissaan haluaa. Ja lapset saisivat leikkikavereita minun lapsistani. Siitäkin sain vaan pelkkää paskaa niskaan. Haukkui minua kaiken tietäväksi super äidiksi. No just, sehän mä olenkin. Luodin kestävä vielä.
Ja nyt tämä äiti on sitten ollut näkemättä omia lapsiaan kolmeen kuukauteen, eikä kuulemma halua olla enään missään tekemisissäkään omien lapsiensa kanssa. Vihaa kuulemma niitä enemmän kuin mitään muuta.....
Kommentit (11)
Mutta tarkastuksia tehdään tiuhaan ja yllättäen.
Eniten tässä sattuu on se, että olen nähnyt kuinka paljon nämä lapset äitiään kaikesta huolimatta rakastavat. Mutta äiti ei heitä...=´(
ap
lueppas teksti paremmin. Äiti on jo 30vuotias.
Äidiksi hän tuli 27 vuotiaana. Joten hänellä on ollut aikaa mennä ja olla.
Minä itse olen ollut teiniäiti ja minulla on myös kaksi lasta. Ikää minulla on 24 vuotta. Enkä mitenkään, missään nimessä voi ymmärtää, että äiti käyttäytyy lapsiaan kohtaan näin.... Ja kun hän on sen lapsilleenkin sanonut kuinka paljon heitä vihaa, ja he ovat pilanneet hänen elämänsä. =(
ap
ei itse pidä lapsiaan jos ei heitä rakasta.
niin huumeet siinä puhuu, ei se ihminen itse. Muistakaa kertoa sama lapsillekin.
Vierailija:
Eniten tässä sattuu on se, että olen nähnyt kuinka paljon nämä lapset äitiään kaikesta huolimatta rakastavat. Mutta äiti ei heitä...=´(
ap
Ja pakkohoitoon ei voi laittaa....
ap
kunpa he saisivat joltakulta ansaitsemaansa rakkautta
Äiti tarvitsee apua, ja lapset kunnon hoitajan tai adoptoitavaksi. Lastensuojelun tarve perheessä.
Eihän kaikista ole vanhemmiksi, eikä se mielestäni tee heistä sen huonompia ihmisinä. Virheitä sattuu kaikille, se on vaan surullistaa, että niistä kärsii toiset ihmiset, etenkin lapset.
Eli mielestäni hyvinkin voi olla noin ' vatuuton' äiti..