Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla mies, jonka kanssa keskustelu on täysin mahdotonta?

Vierailija
21.07.2006 |

Meillä alkaa olla jo suhteellisen tiukka tilanne. Jotenkin asiat kiristyneet äärimmilleen jonkin ajan kuluessa ja nyt täytyis saada puhuttua asiat oikeesti kerralla selväks. Mutta kun mä en yksinkertasesti saa tosta ukosta mitään irti, paitsi nää perus " älä jaksa" ja " ei kiinnosta" -kommentit! Nyt ollaan oltu taas liki puhumatta toisillemme jonkin aikaa, enkä suinkaan ahistele sitä päivittäin keskustelu-yrityksillä. Kaveri on hyvin tietoinen et mä haluaisin selvittää tilanteen, oli lopputulos sitten ero tai ei. Mä en ymmärrä enää mitä se pakoilee (vai pelkääkö jotain..?), kun on keksivinään jatkuvasti jotain tekemistä ettei tartte olla sisällä samaan aikaan mun kanssa.. Kiikuttaa lapsia siellä sun täällä ja ajelee nurmikkoa yms. Mä en keksi mitään keinoa, kun en voi sitä köyttääkään penkkiin kiinni=/ Olisko jollain kokemusta vastaavasta ja hyviä ideoita otetaan vastaan..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on opittu avioliittoviikonlopuissa ja -leireillä. Suosittelen!! :) Monta pattitilannetta on osannut hoitaa kun on osannut nähdä asioita toisenkin kannalta, laajemmin kuin vain omasta pikku perspektiivistä!

Vierailija
2/7 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän huomaa että mökötän hänelle jostain enkä halua puhua, hän alkaa puhua nopeasti lyhyitä lauseita jotka eivät siis tarkoita mitään. esim. " kokomakolo maka" tms.

en saa selvää mitä hänellä on asiaa ja joudun sitten kysymään vaikka että " mikä olikaan herran toive tällä kertaa" ja niin keskustelu on kääntynyt minun aloitteekseni. mieheni on nero saamaan minut puhumaan ja paremmalle tuulelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erohan siitä tuli. En kestänyt enää.

Vierailija
4/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ero tuli.

Vierailija
5/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni asia (aivan ihana koti, johon en pysty lasten kanssa yksin jäämään) saa mut kuitenkin toivomaan jos toi uuno tosta tokenee..

Vierailija
6/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiat alkavat siitä lutviutumaan.

Vierailija
7/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans sellainen mies. Muille ihmisille kyllä puhuu, on oikein kohtelias, huumorintajuinen, ystävällinen. Mulle ei kuitenkaan puhu kuin välttämättömimmät ja nekin tulee tiuskimalla. Ja sanoo rakastavansa minua yli kaiken..? Just joo. Prkl...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi