Onko kukaanssynnyttänyt flunssassa?
Rv 38+2 ja meinaa flunssaa pukata. Olis jo kolmas loppuraskauden aikana. Vielä ei ole paha, mutta mitä jos pahenee ja on ihan karsea olo, kun synnytys käynnistyy? Helvetin perkeleen vittu näitä kulkutauteja :((((
Kommentit (18)
Hui, jos joskus olen raskaana niin toivottavasti ei tarvitsisi synnyttää flunssassa, se nimittäin on joka kerta varsin raju tauti tällaiselle astmaatikolle :O
Olen synnyttänyt. Jokaisen ponnistuksen jälkeen yrjösin kaarimaljaan ja tuntui että tukehdun. Keuhkot tulessa ja pää täynnä räkää. Koita nyt saada itsesi kuntoon ennen synnytystä.
Minäki synnytin flunssassa. Mulla kyllä tuntui ettei siinä kaikessa edes huomannut sitä flunssaa. Oli muuta ajateltavaa. Eli ei ollut niin kamalaa ku pelkäsin.
Minäki synnytin flunssassa. Mulla kyllä tuntui ettei siinä kaikessa edes huomannut sitä flunssaa. Oli muuta ajateltavaa. Eli ei ollut niin kamalaa ku pelkäsin.
Toinen pelko on, että joudun synnyttämään migreenissä. Sitä ei nyt onneksi ole viime viikkoina ollut.
Mutta tosiaan, VIHAAN flunssaa ja vaikka miltei kaikkeni teen sen eteen, ettei se iskisi, niin ei auta. Helvetti.
Ap
Minulla oli aivan kamala flunssa kun lähdin synnyttämään, aivan tukossa. Ei mennyt kauan kun ykskaks flunssa katosi kuin taikaiskusta, synnytys sujui helposti ja nopeasti ilman mitään lievityksiä. Joskus käy näinkin!
Tällä hetkellä ei ole kuin lievää oireilua, ei kovasti haittaisi synnyttämistä, kunhan ei pahenisi. Pelko on juuri siitä, että pahenee, eikä sille sitten mitään voi. Jumalauta että vituttaa.
Ap
Synnytys meni ihan ok, vaikka kestikin toista vuorokautta, jaksoin hyvin. Ei sitä oikein voi verrata edes urheilusuoritukseen, maratooniin, se vain meni kevyesti flunssaisenakin. Hormonit varmaan saivat aikaan kestävyyden. Synnytyksen jälkeen sen sijaan tuntui kamalalta, kun vatsalihakset olivat aivan hukassa ja yskiminen sattui ja lujaa vatsaan.
no ehkä tuo flunssa vielä menis, mut oksennustauti olis synnyttäessä hirveä.
Influenssassa synnytin. Karmea kokemus.
Itselläni oli myös flunssa rvlla 38. Ehti kyllä myös hyvin parantua ennen synnytystä (rv40+4), vaikka lapsi oli terkkarin mukaan tuolloin jo todella alhaalla. Mutta miehellä jäi samasta flunssasta poskionteluntulehdus, jota sitten hoidettiin antibiooteilla ensimmäinen isyyslomaviikko.
Minä synnytin helvetillisessä hammassäryssä. Ilokaasu sai sentään hiukan oloa pöpperömmäksi. Synnytystä seuraavana päivänä hoipertelin särkyajalla hammaslääkäriin.
Oireet ovat pahentuneet, aivastuttaa ja nenä alkaa olla tosi tukossa. Miten helvetissä voi olla tällainen tuuri ?! Olin joulukuussa (tätä pahemmassa) flunssassa koko lomamatkan ajan ja ylikin helmikuussa taas ja nyt. Menen lakkoon.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:19"]
Minä synnytin helvetillisessä hammassäryssä. Ilokaasu sai sentään hiukan oloa pöpperömmäksi. Synnytystä seuraavana päivänä hoipertelin särkyajalla hammaslääkäriin.
[/quote]
Ei saakeli... hatunnosto sulle! Melko jäätävä yhdistelmä.
Minä synnytin keskimmäiseni rapulassa. En suosittele.
Minulla oli kurkunpääntulehdus, enkä saanut kun pihinä aikaan. yritin raakkua ja pyytää kaarimaljaa kun okennutti, mutta ei kukaan ymmärtänyt.
Mä synnytin tokani flunssassa. Oli kurja olo tukkoisena ja hormonihöyryisenä, mutta minkäs teet .