Äiti-ihmisen ei tarvitse käydä baarissa tai ryypätä!
Ihan oikeasti äidit, mitä te teette siellä baarissa? Teidän pitäisi olla kotona hoitamassa lapsianne. On vaan säälittävän näköistä, kun joku äityli siellä hinkkaa itseään joko tankoa/nuorta miestä vasten.
Kommentit (46)
Joo, ei tarvitse käydä mutta saa jos haluaa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:10"]
Isä-ihmisiä koskee sama!
[/quote]
ei koske. Mies on mies lapsen saatuaankin, nainen on ensisijaisesti äiti lapsen saatuaan. 99% naisista menettää jopa seksihalunsa loppuelämäkseen lapsen saatuaan, tästä on lukuisia tutkimuksia. Mies on luonnostaan vapaampi sielu kuin nainen ja kokeilunhaluisempi ja halukkaampi harrastamaan seksiä useiden eri kumppaneiden kanssa. Miehelle on luonnollista käydä baareissa, naiselle ei. Varsinkaan äideille ei sellainen käytös edes moraalisesti sovi.
Miksi? Miten sitä kotona isän kanssa nukkuvaa lasta liikuttaa se missä äiti on? Eikö äiti saa olla mitään muuta kuin äiti? Eikö äiti saa olla enää itsenäinen yksilö vain siksi että on tehnyt lapsen? Mites isien baarissa käynti, onko sekin kiellettyä? Saako sitten käydä ravintoloissa syömässä, elokuvissa, teatterissa, viinilasillisella? Miten lapsi erottaa sen onko äiti kavereineen baarissa vai syömässä?
Tästä saa vilkkaan keskustelun aikaiseksi! Hyvää jutustelua!
Olen äiti ja ihminen, mutta en äiti-ihminen.
No likka lähti kaverilleen yökylään ja me saatiin miehen kanssa tilaisuus nauttia toisistamme. Juodaan vähän viiniä ja kyllä me kaupungille lähdetään syömään ja muutamalle. AP vois kokeilla myös joskus löysätä pipoa...
Ei kiinnosta muiden mielipiteet vaan teen juuri niin kuin itse haluan.
nimim. tänään baariin
Enpä hanki lapsia sitten. T. Party Animal
Ei tarvitsekaan, mutta luojan kiitos saa jos haluaa! :)
Musta on enemmän säälittävää se että et osaa elää omaa elämääsi ja antaa mennä ohi aivojen mitä muut tekee, älä huoli, ehkä se taito sullekin vielä kehittyy, toivottavasti?
Ihan sun kiusakseni jatkan tätä harrastustani ;D ainakin sen kerran kahdessa kuukaudessa! oollalaa
Taisi useammille kalahtaa kalikka...
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:10"]
Isä-ihmisiä koskee sama!
[/quote]
ei koske. Mies on mies lapsen saatuaankin, nainen on ensisijaisesti äiti lapsen saatuaan. 99% naisista menettää jopa seksihalunsa loppuelämäkseen lapsen saatuaan, tästä on lukuisia tutkimuksia. Mies on luonnostaan vapaampi sielu kuin nainen ja kokeilunhaluisempi ja halukkaampi harrastamaan seksiä useiden eri kumppaneiden kanssa. Miehelle on luonnollista käydä baareissa, naiselle ei. Varsinkaan äideille ei sellainen käytös edes moraalisesti sovi.
[/quote]
Kaikki tietävät, että nainen kyllästyy seksiin nimenomaan Saman Kumppanin kanssa. Miehelle sen sijaan käy akka kuin akka.
TANKOA...missä baareissa käyt, ap? Minä käyn ihan tavallisissa, eikä siellä edes ole mitään tankoa mitä vasten hinkata. Ihan hinkkaan tanssilattialla kenkiäni.
Siksi siellä pitää käydä nuorena ennen äitiyttä!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:19"]
Ei kiinnosta muiden mielipiteet vaan teen juuri niin kuin itse haluan.
nimim. tänään baariin
[/quote]
Minä myös :) Minne menet?
Musta on vielä säälittävämpää ne 40+ yh-äidit, jotka ovat eksyneet "nuorempien" puolelle tanssimaan kuin viimeistä päivää, kännissä kuin käet yrittämässä sitä 18v poikaa. Kaikki muut katsovat, että mitä ihmettä nuo puuhaa. Herätkää!
Mitä sun napaa kaivaa miten joku elää elämäänsä? Kuka ketäkin säälii.