Jos vaimo on seksikäs, niin miten selviää mustasukkaisuuden
tunteista? Tunnen kaksi vaimoa, jotka ovat hyvin seksikkäitä, millaista on olla sellaisen aviomies? Tuleeko vaimosta sairaalloisen mustasukkaiseksi? Onko parempi ottaa vaimo, joka ei ole kovin seksikäs?
Kommentit (10)
Juu, älä ota seksikästä. On taatusti raskasta, kun joutuu kaikki miestuttavat haukkumaan ja jatkuvasti menoja kyttäämään, että oma pää pysyy kasassa. Sitten kun kuitenkin tekee mieli sabotoida vaimon uraakin, niin siinä tekee itsensä köyhäksi kaiken päälle. Kyllä vähän rumempi on omistushaluiselle parempi.
Onhan siinä vahtimista, kun kissa on poissa, hiiret hyppivät pöydällä.
Kun vaimo lähtee lenkille juoksuhousuissa ja tietää, että sitä katsellaan. Ei se mukava ajatus ole.
Tämä on meilläkin ongelma. Olen itse ruma ja haisen pahalta, mutta vaimoni on oikein seksikäs ja omaa brasiliastyylisen perseen. Emme voi mennä edes kauppaan ilman, että miehet katsovat häntä ja se jos mikä kolottaa henkirikoshammasta.
Suosittelen ottamaan ämpäriruman suohirviön, todellisen käärmenäyttelyn. Helpommalla pääset.
Vierailija kirjoitti:
Juu, älä ota seksikästä. On taatusti raskasta, kun joutuu kaikki miestuttavat haukkumaan ja jatkuvasti menoja kyttäämään, että oma pää pysyy kasassa. Sitten kun kuitenkin tekee mieli sabotoida vaimon uraakin, niin siinä tekee itsensä köyhäksi kaiken päälle. Kyllä vähän rumempi on omistushaluiselle parempi.
Totta. Vihamielinen kyttääminen voi viedä voimat. Vaimon puhelimen läpi käyminen öisin on myös pois omasta nukkumisesta. Lisäksi vaimoa pitää haukkua säännöllisesti rumaksi, jos se vaikka on vahingossa nähnyt itsensä peilistä ja alkaa ihmetellä miksi ihmeessä on on ruman ku sipään kanssa.
Seksikäs vaimoni kulkee kodin ulkopuolella säkissä.
t. muslimimies
Ei mustasukkaisuutta aiheuta kenenkään seksikkyys, vaan omat käsittelemättömät tunteet.
Ota ruma vaimo jos et jaksa olla mustasukkainen. Ainakin minun exät on olleet paljon tyytyväisempiä kun vaimo ei ole muiden mieleen, tosin ei näköjään heitäkään innostanut, mutta eipä oltu mustasukkaisia.