Olisko Peetu kiva nimi pojalle?
Kommentit (30)
En tykkää, mutta makunsa kullakin. Minustakin koiran nimi :).
Tunnen kaksi Petraa ja molempia sanotaan Peetuksi....
Ihan hirveä nimi. Yhden tutun penskan nimi on Peetu, ja luulin pitkään että se on lempinimi Petristä/Pertistä tms. Ei tuo ole oikea nimi, ja huvittavaa kuvitella 3-kymppistä Peetua vaikka yritysjohtajana.. juuei, ei ole aikuisen miehen nimi.
Minusta se on kiva nimi, eikä yhtään juntti. Tulee vähän mieleen Peeta Nälkäpelistä, hehe.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:13"]
Peetu-Pentu...ei kiva ollenkaan!!!! En ymmärrä näitä Peetu, Veeti ym nimiä. Kuulostaa aivan koiran nimiltä.
[/quote]
Olen aivan samaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:13"]
Peetu-Pentu...ei kiva ollenkaan!!!! En ymmärrä näitä Peetu, Veeti ym nimiä. Kuulostaa aivan koiran nimiltä.
[/quote]
Olen aivan samaa mieltä.
Mulla tulee kans peetu piiroinen mieleen. Tiedän pojan nimeltä feetu myös.
Tosi kiva nimi, ei varmaan hirveen yleinen?
Tosi kiva nimi, ei varmaan hirveen yleinen?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:31"]
Mites Pietu? Paljon kivempi.
[/quote]
En tykkää Pietusta, tulee pieru mieleen:) ap.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:42"]
Kas kun ei Taavi!
[/quote]
Mitäs vikaa Taavissa sitten on? Vai tuleeko siitäkin mieleen joku Taavi Ankka heti?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:42"]
Kas kun ei Taavi!
[/quote]
Mitäs vikaa Taavissa sitten on? Vai tuleeko siitäkin mieleen joku Taavi Ankka heti?
[/quote]
Eihän Taavissa tai Peetussa mitään vikaa ole, hienoja ja erikoisia nimiä. Toisin kuin vaikka joku Juha.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:42"]
Kas kun ei Taavi!
[/quote]
[/quote]
Eihän Taavissa tai Peetussa mitään vikaa ole, hienoja ja erikoisia nimiä. Toisin kuin vaikka joku Juha.
Sairaan ruma nimi!!!!!