Nettikaupat, joista ostatte eniten?
Mitä olette ostaneet? Mistä olisitte ostanee, jos verkkokauppoja ei olisi? Tai mitä olisitte ostaneet/ olisitteko löytäneet vastaavan tuotteen kaupasta? Mistä?
Kommentit (21)
Amazon.co.uk - tuolta olen ostanut ehdottomasti eniten kaikkea, mm. kirjoja, CD:itä, leffoja... Sieltä sai aiemmin postikuluitta kun osti väh. 25 punnalla. Nyt tuo mahdollisuus poistui, ja postikulujen kanssa ei juuri mitään kannata enää tilata :/
Discshop.fi - tuolta ostetaan leffoja ja joskus pelejä
Play.com - täältä ostelin ennen paljon, mutta nykyään se toimii vain välittäjänä.
Vinyylilevyjä olen ostanut Discogs.comin kautta, paljon löytyy harvinaisuuksia ympäri maailman.
Satunnaisesti: verkkokauppa.com, cdon.com, USA:n ja Saksan Amazon sekä huuto.nettiä käytän jonkin verran
Suurimmaksi osaksi kaikki mitä ostan ulkomaisista nettikaupoista on sellaisia mitä ei saa Suomesta tai niitä pitäisi erikseen tilata.
H&M (parhaat lastenvaatteet), sportsdirect, bodyaction, fitnesstukku, joskus nelly, bootz
aika paljon hyödynnän merkkituotekirppiksiä
Ja joo, salikissa olen
No eipä oo enää varaa tilailla mistään eikä käydä liikkeissäkään ostoksilla. Ostovoima jo nyt liki nollassa ja siitä vielä pitäis nipistää... :/ Mutta silloin kun kaikki oli hyvin, tilailin näistä junttien helmistä eli Netanttilasta, Ellokselta ja HobbyHallista, lähinnä vaatteita ja muuta tekstiiliä. Hyvinvoinnin tavaratalosta kaiken näköstä kapselia ja pulveria. Mutta ei enää...
amazom.co.uk ehdottomasti suosikki, sielta on tullut ostettua vaatteista jauhoihin ja kodinkoneista lasten varikyniin ja kaikkea muuta mahdollista. En yleensa osta juufi mitaan isompaa ensin vertaamatta hintoja amazonin kanssa. Plussana ilmaiset kuljetukset Briteissa.
Zooplus, kissojen ja koirien ruuat, halvimmat hinnat ja laajassa valikoimassa löytyy meidän herkkämahaiselle koiralle sopiva sapuska. Hyvät kylkiäiset.
Varusteleka, ihan parhaat saapassukat, villasukat, villapaidat sekä villahousut, tilaan sieltä myös aina Scho-ka-kolaa.
Ekolo, öljyt ja mausteet, palasaippuat ja palashampoot.
Täällä maalla asuessa pelastus on nämä verkkokaupat. En tiedä mitä tekisin jos ei verkkokauppoja olisi, pitäisi varmaan käydä henk koht paikan päällä hamstraamassa vuoden tarpeet. Zooplus tosin on Saksassa asti, pitäisi varmaan tyytyä johonkin kalliimpaan kotimaiseen kauppaan.
Lasten metsola (lastenvaatteet) ja Asos (omat vaatteet ja kengät).
Laitan hakusanaksi haluamani tuotteen ja vertailen hakutuloksia. Käytän myös images hakua, jolla löytyykin monta sopivaa nettisivua. Yritän löytää laadukkaimmat ja itseäni entiten miellyttävät tuotteet. Päädyn monesti valmistajan kotisivuille. Otan selvää tuotteen historiasta ennen ostopäätöstä. Vastaus: Suosin valmistajien omia verkkokauppoja. Heillä on monesti paljousalennuksia. Hankin kokonaisuuksia.
ap
eli mitä tilailet ap, anna esimerkkejä? Huonekaluja vai valaisimia vai vaatteita jne. onko mitä valmistajia? Itse olen nettiostamisessa ulkomailta vielä noviisi. Olen lähinnä vain meikkejä ja kosmetiikkaa tilaillut. En vaatteita tai huonekaluja ym.
Ostatteko lähinnä vaatteita vai mitä? Minä olen hankkinut vaatteeni ihan liikkeistä, mutta olen huomannut, että kodin-ja sisustustarvikkeissa löytyy hienompia ja laadukkaampia netistä. Klassikoita ja design-tuotteita. Muotoilunhelmiä. Silmää miellyttäviä ja minulle uusia. Kaikkia ei edes myydä Suomessa. Kiinnostaa enemmän muiden EU-maiden alueilla majansa pitävät verkkokaupat kuin suomalaiset.
ap
Marks et spencer
house of fraser
sports direct
asos
amazon.co.uk
amazon.de
mytoys.de
Feelunique, Lookfantastic ja BeautyBay ovat eniten käyttämiäni nettikauppoja. Ostan näistä tietysti kosmetiikkaa, hiustuotteita ym kauneustuotteita. En osta kosmetiikkaa juuri lainkaan Suomesta, koska suosimani tuotteet ovat Suomessa aivan kohtuuttoman kalliita tai niitä ei täällä myydä.
Verkkokauppa.com ja saksalainen Thomanni. Itse en osta vaan alaikäinen poikani.
Mä olen ostanut koko kämppämme sisustuksen nettikirppareilta (esim. Tori.fi) :)
Samoin lapsille pyörät, vaunut yms.
Nettikirpparit <3 <3 <3
bookdepository
Sieltä saa halvemmalla englanninkieliset kirjat kuin muualta. Muuten ostaisin Akateemisesta kirjakaupasta mutta siellä on usein kalliimpaa. Muuta en oikeastaan osta netistä kuin kirjoja.
http://www.smartbuyglasses.fi silmälasit tilasin, ei toimituskuluja