Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävällä salasuhde ukkomiehen kanssa

Surullinen
28.11.2020 |

Ystäväni (sinkku)on "rakastunut" perheelliseen mieheen. Toivottavasti kaikki paljastuu ja käry on helvetillinen.
Voi sitä vaimo-raukkaa, joka luulee miehensä olevan kiltisti työreissuillaan.

Onko teillä kokemusta tällaisesta, kun ystävän moraali ei osu kohdilleen omasi kanssa?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat, että perhe hajoaa? Eikö riitä, että ystävä ja mies eroavat? Mitä, jos harrastavat vain seksiä? Onko iso ikäero?

Vierailija
2/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuuluu sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida omat asiasi.

Vierailija
4/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä ne, mokomat roistot...Oppivatpa panemaan ns rehellisesti....

Vierailija
5/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinäpä se oletkin aivan mahtava "ystävä".

Vierailija
6/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet ois kateellinen kun itselläs ei ole munaa toteuttaa fantasioitasi

Vierailija
7/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, tavallaan. Olin se sinkku joka rakastui varattuun (tai mies se aloitteellisempi oli) en sitten pystynyt siihen kuitenkaan pitemmän päälle. Lopetin suhteen ja kerroin itse vaimolle.

Seurasi draamaa. Syyttelyä, solvaamista ja kaikkea pa*kaa (ansaitusti joo). Lopputuloksena pariskunnan ero (heillä ei lapsia kuitenkaan).

Nykyään ollaan jopa kavereita tän ex vaimon kanssa. Miehen kuvioista en tiedä mitään.

Vierailija
8/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jokaisen vaimon oma asia päästää mies työmatkoille ja elää valintojensa kanssa. Toki terve nainen ei yritä kontrolloida. Miehen vastuulla miehen tekemiset. Oma mieheni on ollut pisimpään kuukaudenkin kiertueella enkä ainakaan tauteja ole saanut. Toisaalta itse olisin valmis avoimeen suhteeseen ja silti mies uskaltaa keikkailla. En ala selän takana pettämään, rehellisyys kannattaa.

-tavismamma

Vierailija
9/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisia (tai miehiä) jotka yrittävät saada varattuja miehiä/naisia. Minusta on täysin selvää ettei varatuille flirttailla, eikä niitä yritetä "saada" millään tavalla.

Ällöttää sellaiset tyypit jotka eivät välitä siitä että rikkovat perheitä. Minua myös säälittää sellaiset ihmiset jotka eivät saa omaa "rakasta" vapailta markkinoilta vaan sellainen pitää etsiä varta vasten rikkomalla perhe.

Vastaus ap:lle. Jos tietäisin ystäväni tekevän tällaista se olisi melko pian entinen ystävä. En voi hyväksyä tällaista käytöstä. Jos kyseessä olisi hyvin läheinen ystävä, yrittäisin puhua ystävälle järkeä ennen välien rikkomista. Kertoisin ystävälle suoraan mitä mieltä olen hänen käytöksestään. Kertoisin että jos hän haluaa jatkaa valitulla tiellään en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä.

Vierailija
10/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ainakin haluaa ei halua panna erilaisia naisia.

Vierailija
11/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ainakin haluaa ei halua panna erilaisia naisia.

Ei kaikki miehet halua, ei omani ainakaan vaikka ok olis mulle.

-tavismamma

Vierailija
12/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko sinä Narttiinasta?

😉

Vierailija
13/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta tietävänä ap:n kannattaisi jotenkin kertoa miehen vaimolle tästä suhteesta. Parhaimmassa tapauksessa vaimo tietää ja heillä on avoin suhde tms. Toisaalta annat myös mahdollisuuden pariskunnalle yrittää korjata suhteensa jos miehen suhde on aivan tuore. Ehkä vaimo tiedon saatuaan saa viimein voimaa jättää pettävä mies joka on jäänyt samasta asiasta kiinni aiemmin. Vaimon tulisi saada tietää, lopputulos on aina parempi vaikka se tarkoittaisikin eroa.

Itse olisin säästynyt monen vuoden tietämättömyydeltä jos edes joku niistä liki kymmenestä salarakkaasta tai asiasta tietävä olisi kertonut exäni suhteista. Mutta ei, mies eli kunnon kaksoiselämää ja valehteli minulle kirkkain silmin vuosikausia. Hukkaan heitettyjä vuosia.

Vierailija
14/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan se taas tämäkin kun mies sitä ja mies tätä.

Miksi aina sinkkunaisella on suhde ukkomieheen? Voisko välillä olla sinkkumiehellä suhde akkanaiseen?

Vierailija
15/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopsuli kirjoitti:

En ymmärrä naisia (tai miehiä) jotka yrittävät saada varattuja miehiä/naisia. Minusta on täysin selvää ettei varatuille flirttailla, eikä niitä yritetä "saada" millään tavalla.

Ällöttää sellaiset tyypit jotka eivät välitä siitä että rikkovat perheitä. Minua myös säälittää sellaiset ihmiset jotka eivät saa omaa "rakasta" vapailta markkinoilta vaan sellainen pitää etsiä varta vasten rikkomalla perhe.

Vastaus ap:lle. Jos tietäisin ystäväni tekevän tällaista se olisi melko pian entinen ystävä. En voi hyväksyä tällaista käytöstä. Jos kyseessä olisi hyvin läheinen ystävä, yrittäisin puhua ystävälle järkeä ennen välien rikkomista. Kertoisin ystävälle suoraan mitä mieltä olen hänen käytöksestään. Kertoisin että jos hän haluaa jatkaa valitulla tiellään en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä.

Eiköhän siihen perheen rikkomiseen osallistu ihan yhtä lailla se varattukin, joka puolisosta ja lapsista piittaamatta lähtee jonkun toisen matkaan. Jos varatun suhde on kohdillaan, ei tunne tarvetta lähteä flirttailijoiden mukaan. Silti aina syyllistetään pelkästään sitä vapaata osapuolta.

Vierailija
16/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopsuli kirjoitti:

Juuri näin. Lopuksi sitten tämä "Jos suhde on kunnossa, siihen ei mahdu kolmatta väliin".

No joo, esim. useamman pienen lapsen kanssa voi olla jokainen perheenjäsen aika uuvuksissa, jos on sairautta, rahavaikeuksia, riitoja yms, eikä siihen tarvita kuin ne yhdet pikkujoulut, joissa jompikumpi intoutuu "rentoutumaan", vetäsee lärvit ja sortuu. Niin, ei pidä ottaa sitä viinaa, ja jälkiviisaushan se muuttaakin kaiken...

Rakkaus ei ole mihinkään loppunut, mutta saatetaan olla niin uuvuksissa, arkeen kyllästyneitä ja halutaan pois tuosta oravanpyörästä, että joku toinen toisaalla voi tarjota hetken rauhaa ja totaalista nautintoa, kun ei ole mitään häiriötekijöitä. Ihminen kun on inhimillinen ja valitettavasti myös itsekäs.

Ja en kannata, eikä ole omakohtaista kokemusta. Vapailta markkinoiltakin löytyy sutinaa. Tilanteita on kuitenkin monenlaisia.

Vierailija
17/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin välit tällaiseen ”ystävään”, enkä ole katunut. Huonosti hänellä menee edelleen.

Vierailija
18/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopsuli kirjoitti:

Kunhan kasvat aikuisemmaksi, ymmärrät, että kukaan ulkopuolinen ei tule pariskunnan suhteeseen jos ei siinä pariskunnassa ole valmiiksi jo tilaus seikkailulle. Eli syy on AINA siinä parisuhteessa eläjässä, joka ryhtyy sivuseikkailuun - vaikka miten viehättävä mies tai nainen flirttailisi avioparin toiselle puoliskolle, ei mitää suhdetta synny jos ei kumpikin sitä halua. Niin raadollista, niin yksinkertaista.

Vierailija
19/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko sinä Narttiinasta?

😉

Jospa pidettäis keskustelu ihan yleisellä tasolla vaan. Haukut sitten kavereiden kanssa.

Vierailija
20/47 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan se taas tämäkin kun mies sitä ja mies tätä.

Miksi aina sinkkunaisella on suhde ukkomieheen? Voisko välillä olla sinkkumiehellä suhde akkanaiseen?

No siitähän tässä yksinäisinä iltoinani haaveilen. Tulen sitten raportoimaan palstalle, jos haaveet jonain päivänä toteutuu.