Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttävin hygienian laiminlyönti, johon olet syyllistynyt?

Vierailija
28.11.2020 |

Minäpä aloitan. Kun sain 12-vuotiaana ekat rintsikat, käytin niitä 1,5 v pesemättä. Äidille valehtelin, että käsin pesin. Mikähän järki siinäkin oli. Mahto olla hyvät ödöörit.

Toinen paha on, että lankasin hampaani ekan kerran 20-vuotiaana. Hyi että sitä hajua, mikä lankaan jäi ja kipua, mikä tuntui ikenissä varmaan viikon. En ollut tiennyt, että hampaita kuuluu langata, eikä hammaslääkärikään ollut ko. keissiä ennen maininnut. Missähän lie tynnyrissä olen kasvanut...

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittakoon vielä, että vanhemmilla on väljät hammasvälit, joihin tikku mahtuu hyvin. Itsekin olin tikulla yrittänyt vuosikaudet putsata, mutta eihän ne hyvin ahtaisiin hammasväleihini mahtuneet. Ap

Vierailija
2/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hellekesänä peseytymättä aika kauan ja olen lihava, siis ihopoimuihin kertyy...

Vierailija
4/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä pesin meikit naamasta ehkä kerran pari viikossa. Perusrutiinini oli aamulla pumpulipuikolla ja perusvoiteella putsata silmien ympärille levinneet ripsarit ja kajaalit. Ja eikun uutta meikkiä kehiin vanhan päälle... tätä harrasti muuten kaveritki! :/

Vierailija
5/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen väliin oli muotia käyttää kunnon rintsikoiden asemasta sellaisia lyhyitä "toppeja", joissa ei ollut kuppeja. Litisti rintoja ja näytti muodissa olleet väljät teltat paremmilta päällä. No, itselläni on suuret rinnat, joten hiki pääsi muhimaan noissa tissit litistävissä topeissa oikein kunnolla. En tietenkään tajunnut mitään talkkia laittaa tai lopettaa tuon järjettömyyden. Tuli lopulta hiiva rintojen alle. Hyi olkoon, kumartuessa oikein omaan nenään tulvahti se tulehduksen haju.

Vierailija
6/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerta pesuitta 2 viikkoa. Huh, olipa massat.

Vierailija
7/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tein vaimolle kurkkuvoileipiä ja huomasin jälkeenpäin, että etusormen kynteen oli jäänyt sköndee, eli paskaa vessa käynnin jälkeen, kun paperi petti ja vaikka pesinkin kädet. Hyvin maistui silti.

Vierailija
8/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissasin Intiassa reilun kuukauden "itseäni etsimässä"=ihan sekaisin ja käytin jatkuvasti samoja housuja. Paikalliset vessat oli niitä reikiä lattiassa, ei lavuaaria joten senkin suhteen hygienia oli mitä oli.

Lopulta paikallinen lahjoitti  housut ja kehoitti ottamaan ne käyttöön. Tajusin pari viikkoa myöhemmin että varmaan haisi ihan kuselta ne vanhat farkkuni. Hävettää vieläkin.

Vierailija
9/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuttanut omilleni vasta ja oli päässyt loppumaan puhtaat alushousut. Aamukiireessä pesin lavuaarissa saippualla haaraosan ja kuivasin föönillä... no, kun hiki aktivoitui myöhemmin päivällä ei-niin-hyvin puhdistuneet aromit, leijui omaan nokkaan saippuan ja likaisten alkkareiden käry... pakko oli lähteä kotiin kesken koulun!

Vierailija
10/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää vieläkin... Harrastin joukkuevoimistelua. Olin pakannut treeneihin likaisen jumppapuvun, jonka puin paremman puutteessa sitten päälleni. Niihin oli tullut kuukautisverestä tahra, jota en ollut kehdannut antaa äidille pyykkiin. Joukkuekaverit nostivat minua siten, että tein spagaattia samalla. Jumppapuvun haaroista tulvahti karmea lemu... valmentaja hienovaraisesti totesi, että nosto onnistui jo hyvin ja siirryttiin seuraaviin juttuihin. Kukaan ei maininnit mitään, mutta pakkohan muidenkin oli se haistaa :( oli sanoinkuvaamattoman noloa nuorelle teinitytölle! Kotona sitten piiloton sen muiden pyykkien mukana koneeseen ja riemukseni tahra lähti, eikä kukaan perheestä päässyt todistamaan tätä "noloa" tahraa.

Vierailija
11/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena en pessyt aamuisin hampaita jostain käsittämättömästä syystä. Olin jo koulussa. Luokkakaveri kysyi, että tiedänkö henkeni haisevan. Hädissäni valehtelin, että olin syönyt aamupalaksi tonnikalavoileivän.

Vierailija
12/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monilla ollut teininä hygieniamokat. No, minäpä olin jo parikymppinen. Menin tanssitunnille, olin unohtanut pestä lempi treenipaitani, ja se haisi sellaiselle likaiselle vaatteelle. Ajattelin, ettei sitä kukaan muu haista (?!) ja pukeuduin paitaan. No, kohtapa jo jengi ihmetteli, että mikäs tämä kauhea haju on, joku jotain homeongelmaakin kerkesi väläytellä. Vähin äänin laitoin tavallisen paidan takaisin päälleni.

Vierailija
13/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydän maasta tai lattialta jotain kivaa, hiuspinnin tms otan omaan käyttöön pesemättä. Kerran löysin Chanelin huulikiillon. Kesätöissä join asiakkaan jättämän kokiksen loppuun, kun janotti ja en päässyt itse kauppaan.

Vierailija
14/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronassa tänä syksynä pahimpien oireiden aikana en jaksanut pestä tukkaa viikkoon ja hampaat jai yhtenä päivänä pesemättä kokonaan... yöpaita oli päällä kans varmaan sen samaisen viikon, lopulta haisi jo kainalot hielle ja havahduin tajuamaan, ettei näin voi jatkua. kuvottavaa, miten tuo tauti voikin normaalin ihmisen vetää pohjamutiin perusasioita myöten!

Vierailija
15/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko se kun kerran 💩 yleisö-WC:n lavuaariin?

Vierailija
16/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kännissä opiskelujen alussa oksensin jossain kotibileissä ja harjasin asukkaan hammasharjalla hampaani... valitettavasti muistan tämän edelleen :(

Toinen kauhea juttu, joka hävettää myöntää... olin teini ja kotibileissä oli loppunut vessapaperi veskistä. Olin siellä jonkun randomin tytön kanssa pissalla. Hän ehdotti, että käytetään käsisuihkua ja pyyhitään käsipyyhkeeseen. Tuumasta toimeen...

Vierailija
17/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 2 viikkoa peseytymässä samoissa alushousuissa ja myös hampaat pesemättä, ryyppyputken takia.

Vierailija
18/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpikännissä grillimakkaraa ääntä kohti, uni tuli, 10 h nukkumista, kauheassa krapulassa 2 etusormellista 10 h muhinutta makkaramassaa posken ja ylähampaiden välistä. Hyi helv...

Vierailija
19/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat alkkarit päällä viikon, koska en masennuksen vuoksi jaksanut/kyennyt pyykkäämään. Haisi ne pöksyt lopulta raadolta ja heitin roskiin.

Vierailija
20/36 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella en antanut lempihousujani pyykkiin, vaan käytin niitä varmaan puoli vuotta putkeen. Leveät, maata viistävät lahkeet olivat lopulta kuorruttuneet mudasta ja muusta paskasta tönkköön. Äiti heitti ne roskiin ja minä tietenki sain kauhean raivarin.