Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleekohan tästä nyt säännöllinen, toistuva riesa mulle ://

Vierailija
05.04.2014 |

Yskänrokosta huulissa nimittäin...

Mulla on iskenyt kys ällöttävän näköinen ja tuntuinen riesa viimeksi maaliskuun alkupuolella kun olin jonkinlaisessa vatsataudissa, sitä ennen joskus useita vuosia sitten kerran ja ylipäänsäkin muutaman vuoden välein 1x.

Mutta nyt tänäaamuna se oli taas tuossa huulessa, nyt vaan vasemmalla puolen kun viimeksi 1kk sitten oikealla.

Ja taustaa sen verran, että viim 2vkoa olleet helvetillisin stressaavia koska 1vkon sisällä oli 6 tenttiä ja heti vikan tenttipvän jälk eli viime pe iski flunssa joka nyt siis kestänyt viikon ja räkää riittää, lisäksi epämiellyttävä pää/otsanseudun ja silmän kipu, en tajua. Tälläkin hetkellä vihloo nuppia hieman.

Kuukautisiin tämä ei nyt liity, kierto vasta puolivälissä.

Olen raa´alla vodkalla kuivatellut tuota näppylää, tai 2 niitä on, ja sitten on Zovirax-voidetta ja niitä huuleen laitettavia tarroja kun ihmisten ilmlilla liikkuu mutta ne on aika perseestä..

Inhottavaa, tabuja pyysin joskus muutama vuosi sitten sisäisesti otettavaksi mutta en olekaan niitä sitten ikinä kokeillut, kokemuksia? ja nyt tuo purkki onkin viime-elokuussa vanhentunut:/

Huokaus.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se valitettavasti on ikuinen vaiva, itselläni puhkeaa aina kun olen flunssassa,huulen lisäksi monesti myös nenässä :( Tosiaan stressi on yksi laukaiseva tekijä. Flunssassa olen onneksi harvoin, joten ei usein yarvitse tuon vaivan takia kärsiä. Itse annan parantua itsekseen, en käytä mitään voiteita yms. Ja muutamassa päivässä paranee.

Vierailija
2/3 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tämänkin viestin otsikkoon voinut heti laittaa mistä on kyse? Rasittaa nämä vihjailevat otsikot täällä, jotka ei kerro mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, kyllpä sinä rasitut helposti:D

ap

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:29"]

Miksei tämänkin viestin otsikkoon voinut heti laittaa mistä on kyse? Rasittaa nämä vihjailevat otsikot täällä, jotka ei kerro mitään.

[/quote]