Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

165cm nainen saa painaa max 55kg

Vierailija
05.04.2014 |

Näin on.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa liittyä Koivuniemen kulttiin. Siellä saat nauttia ihannemitoissa olevien ihmisten seurasta. Muuten seura voi toki olla hieman ikävää, mutta se on pieni hinta siitä, ettei tarvitse katsella vyötärömakkaroita.

Vierailija
22/26 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia te vaivaudutte edes vastaamaan näille Suoli24 Sinkut-palstan ätmeille? Sinkkumies, joka surffailee Kaks Plussan ja Vauva-lehden sivuilla on pateettisuuden huippu, mutta ei sellainen nainenkaan ole loistavin tähti, joka lähtee hänelle puolustelemaan omaa painoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, sinä se taidat olla loistavin tähti (mikä se sitten onkaan), kun osaat asiallisesti vastanneitakin vähätellä! Mistä lähtien täällä ei saa enää viesteihin vastata. Paitsi haukkumalla, kuten sinä.

Vierailija
24/26 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah. Minä olen 172 cm ja painan 53 kg. Paljonkos minä saisin painaa. Btw kertokaa ihmiset miksi minä en liho? Enkä nyt kehuskele tai mitään, mutta kuvista esim huomaa miten laiha olen, kädet ovat niin ylikapeat ja olen luinen kasa. En edes liiku paljon.

Synnytin neljä vuotta sitten ja silloinkin jouduin johonkin seurantaan kun kiloja tuli koko ajalle 7,5 kg (mikä on minusta ihan normaali määrä). Tai kilot tulivar vasta loppuraskaudessa kunnolla..

Vierailija
25/26 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 02:54"]Saa painaa ihan just niin paljon kuin haluaa. Kuka sen määrää mikä on oikein?

[/quote]

Putin

Vierailija
26/26 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh kill me please :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi