Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peppuseksistä! Jos mies yrittää sitä ilman

Vierailija
04.04.2014 |

liukkaria, tarkoittaako se, että hänellä ei ole kokemusta siitä? Vai pystyykö joku nainen siihen kuiviltaan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onkos vähän hölmöä ja läpinäkyvää käydä plussaamassa omia viestejään useaan kertaan hyvin lyhyen ajan kuluessa? No on. Ymmärtääkö nämä ristiretkeläiset sen? No ei.

Meitä on moneen junaan ja jotkut näköjään jäävät myös asemalle (exit only)."

Minä en ole plussannut enkä miinustanut kertaakaan omaa kirjoitustani. En tee niin muissakaan keskusteluissa täällä enkä muilla palstoilla. Äsken kyllä miinustin Sinun kirjoitustasi (koska kirjoittamasi ei pidä paikkansa) ja plussasin sitä, joka kommentoi kirjoitustani lisäämällä, ettei suukaan ole sukupuolielin.

Näyttää vaan siltä, että Sinun harmiksesi on olemassa muitakin kuin minä, jotka eivät ymmärrä tätä uloste-erotiikkaa, joka näyttää olevan joillekin reggressiivisille yksilöille seksuaalisen kiihottumisen aihe.

Meitä tosiaankin on moneen junaan, kuten kirjoitit

Exit Only.

Vierailija
22/22 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään peppuseksistä. Mutta, kohtuus kaikessa. Ex-poikaystäväni oli aivan hulluna perseseksiin. Joka ikisellä kerralla olisi pitänyt saada ja me sentään nussittiin useita kertoja päivässä. Aloin kyllästymään siihen että aina oli hanuri kipeenä.

Joskus, silloin tällöin kiva juttu. Mutta ei todellakaan joka viikko, ehkä 1-2 x kk.Ja vain jos on todella kiihoittunut, liukkaria käytetty aivan hulluna ja mies osaava.

Ei lisättävää.

T. Nainen 30-v

Ps. ja te jotka tulette ulvomaan että pimppini on niin löysä ettei se ex-poikakaverille kelvannut niin KISS MY ASS (Kirjaimellisesti :D ), On se kaikille muillekin kelvannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla