Uusi miesystävä ei osaa laittaa aikuisten ruokaa!
Siis oon nyt käynyt pari kertaa syömässä uuden miehen kotona. Ekalla kerralla oli tarjolla lasagnea. Kun vähän kyselin ruokavalinnasta, mies sanoi lasagnen olevan hänen (ala-asteikäisen) lapsensa lempiruoka ja hän tekee sitä joka toinen viikko lapselleen. Siksi oli päättänyt tehdä nyt meillekin, kun se sujuu. Muut vaihdoehdot olivat olleet tyyliä omatekoisia lihapullia+perunoita tai kanafilettä tandoorikastikkeella+riisi.
Ilmeisesti paistoi sitten läpi, ettei niin arkinen ruoka ollut minusta sopiva valinta, kun toinen tulee ekan kerran syömään ja ruuan voisi olettaa olevan tehty minua varten. Seuraavalla kerralla olikin jo vähän yritystä eli paistettua lohta ja Pirkka Ceasar Salaattia. Paitsi, että nyt lohi oli jäänyt raa’aksi.
Aika toivoton fiilis tulee, tuleeko tästä mitään ja voiko toinen vielä oppia? Koti on kyllä hieno, siisti ja tilava, mutta kotitaloustunneilla koulussa nukuttu.
Kommentit (14)
Eihän lohta kuulu paistaa kokonaan kypsäksi?? Sehän on aivan hirveää, jos on kokonaan kypsää. Mikä sinusta sitten olisi ollut hyvä ruokavalinta?
Aikuinen ei muista mitään kotitaloustunneista. Mitäs maantietokirja kertoi esim. Itävallasta?
Huoh, oletpas kiittämätön. Olisin ikionnellinen jos joku tekisi mulle ruokaa. Mutta provohan tämä olikin. :)
Minä osaan keittää kananmunat ja paistaa jotain pellillä (piirakat, wingsit, yms.).
T: Sinkkumies
Kyllä te vielä opitte toisillenne mieleisiä ruokia tekemään. Oma vaimoni ei alkuun osannut juuri mitään.
Samaa iänikuista broileria tai porsaan suikaleita valmis maustesekoituksilla.
Ja minä tein paremmat sapuskat aina, alusta alkaen.
Mutta on oppinut hyvin ja ohittanut minut taidoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän lohta kuulu paistaa kokonaan kypsäksi?? Sehän on aivan hirveää, jos on kokonaan kypsää. Mikä sinusta sitten olisi ollut hyvä ruokavalinta?
Vaikkapa itsetehty ceasarsalaatti loimulohella. ap
Aloittaja on joko trolli tai sitten täysin vatipäälehmä
Mitäs aloittaja on kokannut miehelle?
Minusta nuo ovat kaikki oikein passeleita aikuistenkin ruokia. Sitäpaitsi! Mitä meinaa tuo jako aikuisten ja
lasten ruokiin. On ihan jonninjoutavaa, Olen aina tottunut, että kaikki syövät samaa ruokaa, ilman tuota jakoa.
Vaikka provo onkin, oisin liikuttunut kun joku ylipäätään kokkaisi mulle. Vielä suloisempaa se olisi jos se ei selkeestikään olisi mikään vahvuus, mutta olisi kuitenkin yritetty.
0/5