Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittävä tyrkkymuija baarissa - onko mieskin syyllinen?

Vierailija
04.04.2014 |

Olin baarissa mieheni kanssa ja juttelin paljon tuttavien kanssa. Sillä aikaa mieskin jutteli tuttujen kanssa mutta sillä erotuksella, että koko illan hänen perässään kulki nainen, joka puhui koko ajan miehelleni. Hän seurasi miestäni ulos tupakalle, baaritiskille, toisen nurkkaan... Ainakin kaksi tuntia! Mies vastasi jotain hänelle ja nainen jatkoi liimaantumista. Mieheni sanoikin minulle jossain vaiheessa että nainen seuraa koko ajan. Nainen kävi myös pyytämässä miestäni kanssaan sisälle, kun mies oli kinun rinnallani ulkona. Mies ei mennyt. Lopuksi nainen laittoi käyntikorttinsa mieheni taskuun. Mies antoi sen kotona minulle ja heitin sen roskiin.

Kysymys: mieheni sanoo, ettei siinä ole sen kummempaa hänen puoleltaan kuin naapurijutustelussa. Minä väitän, että nainen oli sinnikäs tyrkky ja iski miestäni, koska hän ei edes tervehtinyt minua eikä jutellut sanaakaan minulle. Saanko ärsyyntyä myös mieheeni kun hän ei lähettänyt naista selväsanaisesti pois? Mitä sinä ajattelisit? Vai olisiko sinulle ok, että miehesi seurassa olisi koko illan toinen nainen?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi pussaillut sinua tms tai sinä häntä? Olisitte voineet kumpikin tahollanne näyttää että me ollaan me :)

Vierailija
2/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, ei kai mies voi sanoa naiselle, että suksii vittuun siitä. Sille tulisi paha mieli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me taidettu siinä pussailla mutta nainen tietää että me ollaan naimisissa.

Ap

Vierailija
4/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 19:28"]

Öö, ei kai mies voi sanoa naiselle, että suksii vittuun siitä. Sille tulisi paha mieli. 

[/quote]

Eli naisten pitää saada jahdata miehiä, jos haluavat niin?

Vierailija
5/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on noita perus horoja jotka ei ymmärrä ettei toisen omaan kosketa. Sinuna antaisin asian olla sillä miehesi näyttää välittävän sinusta eikä tyrkystä.

Vierailija
6/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sama, joka oli jossain paikallisessa joku aika sitten ja naiset juoksi sun miehen perässä, sä kyttäsit jossain nurkassa, koska mies ei huomioinut oikeaoppisesti ja kaikkien pitäisi muutenkin tietää, että olette naimisissa?

Vierailija
7/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 19:28"]Ei me taidettu siinä pussailla mutta nainen tietää että me ollaan naimisissa.

Ap

[/quote]

Jos kerran on entuudestaan tuttu, niin naisen käyntikorttiepisodi on kohtuullisen noloa. Oliko nainen humalassa?

Vierailija
8/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ärsyyntyä jos selviä merkkejä oli että hän tiesi teidän olevan yhdessä. Itse olisin ollut niin v.mäinen ämmä että olisin änkenyt hänen ja mieheni väliin ja ruvennut pussailemaan miestinä tai sanonut naiselle että hankkii pano asiakkaansa muualta.

Vierailija
9/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli mun mies ei osaisi sanoa tyrkylle kohteliaasti "ei kiitos", niin en mä kyllä siihen jäisi roikkumaan. Saisi sitten seurustella tyrkkynsä kanssa ihan rauhassa.

Vierailija
10/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 19:41"]

Mikäli mun mies ei osaisi sanoa tyrkylle kohteliaasti "ei kiitos", niin en mä kyllä siihen jäisi roikkumaan. Saisi sitten seurustella tyrkkynsä kanssa ihan rauhassa.

[/quote]

Lolskis. Ei niihin kunnon tyrkkyihin mikään hellävarainen "ei kiitos" tehoa. 

Vierailija
11/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 19:41"]

[/quote]

Lolskis. Ei niihin kunnon tyrkkyihin mikään hellävarainen "ei kiitos" tehoa. 

[/quote]

No sitten sanoo tiukemmin.

Pointtina se, että mä en todellakaan alkaisi kilpailemaan omasta miehestäni. Mikäli miehellä ei ole munaa hankkiutua tyrkystä eroon eikä edes mua kohtaan kunnioitusta sitä vertaa, että hankkiutuisi tyrkystä eroon, niin en mä yksinkertaisesti katselisi moista vässykkää.

Vierailija
12/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita sille muijalle ja kysy oliko sillä asiaa, kun jätti käyntikorttinsa? Onko se joku olevinaan tärkeä, kun sillä on käyntikortti?

Vierailija
13/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi oli kohtelias eikä halunnut nolata sitä vierasta naista. Hän kuitenkin oli selväsi sinun kanssasi, eikä ollut kiinnostunut toisesta naisesta sen enempää.

Mikä ongelma?

Vierailija
14/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan naiset toimivat. Aina pitää yrittää pokata sitä parisuhteessa olevaa miestä, ei naiset koskaan yksinäisen miehen perässä hiihdä. Ehkä se on jotain naisellista typerää kanssasiskosten kilpailua. Hupaisaa.

Vierailija
15/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo menee ihan miehesi piikkiin. Avuton yksilö, jos ei osaa sanoa naiselle, että hauskaa illan jatkoa minä haluan nyt olla rauhassa vaimoni kanssa.

Vierailija
16/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu sitten, kun sinä et ole paikalla...

Vierailija
17/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 19:59"]

Noinhan naiset toimivat. Aina pitää yrittää pokata sitä parisuhteessa olevaa miestä, ei naiset koskaan yksinäisen miehen perässä hiihdä. Ehkä se on jotain naisellista typerää kanssasiskosten kilpailua. Hupaisaa.

[/quote] Miten tuo sen naisen syytä on?? Mies tuossa mokasi.

Vierailija
18/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se puhui mihellesi? Oliko siinä seurassa muitakin joille puhui? Onko se muija suomalainen vai joku thaihieroja?

Vierailija
19/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kuvittelevat, että miehet ovat yhtä julmia ja kylmiä kuin naiset ise. Eivät he pysty ymmärtämään, ettei miehen ole helppo pahoittaa toisen mieltä. 

Vierailija
20/48 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:06"]

Naiset kuvittelevat, että miehet ovat yhtä julmia ja kylmiä kuin naiset ise. Eivät he pysty ymmärtämään, ettei miehen ole helppo pahoittaa toisen mieltä. 

[/quote] Voi hellanlettas. Jos sanoo hyvää illan jatkoa jatkan tästä ystävieni ja vaimon kanssa, niin sekö on mielen pahoittamista??? Miehet vaan haluavat jättää sen mahdollisuuden että sitten kun ovat yksin tai poikaporukassa ja kyseinen nainen tulee paikalle, niin voivat tarttua kiinni.