Tytöt ja naiset ovat ilkeitä
Poikia sorretaan kouluissa, naisopettajat eivät ymmärrä poikia. Sitä paitsin tytöt ovat nykyisin erittäin ilkeitä ja pahansuopia koulukiusaajia ja sortavat poikia.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 18:28"]
Muistan tutkimuksen, jossa todettiin, että teini-ikäiset tytöt ovat moninverroin samanikäisiä poikia väkivaltaisempia seurustelusuhteissa. Ja lisäksi, kun kysyttiin pitävätkö he väkivaltakäytöstä tyttö/poikaystävää kohtaan oikeutettuna, pojista jotain 3% hyväksyi sen, kun tytöistä 40% hyväksyi. Eli lopputulos: nykyajan tytöt ovat väkivaltaisempia kuin pojat, ja he eivät näe siinä mitään väärää. Go figure.
[/quote]
Kyllä prinsessa saa lyödä ketä tahansa haluaa aina kun siltä tuntuu, hänhän on prinsessa. Mutta prinsessaa EI saa lyödä eikä vetää hiuksista. Prinsessa on suojelukohde.
Pojat ovat yleensä opettajien lellikkejä..
Nuorten parisuhteissa tytöt ovat väkivaltaisempia sekä fyysisesti että henkisesti.
Miksi kukaan haluaisi olla tekemisissä tyttöjen ja naisten kanssa? En minä ainakaan halua olla ilkeiden paholaisten kanssa missään tekemisissä koska sellainen myrkyttää puhtoisen mieleni. Siksi poistun myös tältä palstalta koska täällä ei saa muuta kuin pahan mielen. Minne ovat kaikki kivat tytöt ja naiset hävinneet? :O
nykyajan tytöt ... :D apua hei on niitä kilttejä ja sulosiakin tyttöjä vielä ONNEKSI :) ootteko ikin kiinnittäny huomiota sellaseen että naisopettajat on paljon paljon ilkeempiä tyttö oppilaille kuin pojille.. :D
mutta toi parisuhde juttu naisiin on iha osuva oon huomannu saman lähipiirissä.. :D naiset hirveitä tyranneja nykyään .. en sano että kaikki mutta useat .. ainakin mun lähipiiristä o.O
Tyttöjen kiusaaminen on henkistä. Jätetään porukasta pois, puhutaan pahaa, ilkeitä katseita yms.. Pojat yleensä sanoo suoraan ja kiusaa sitten vähän konkreettisemmin. Eikös se niin ollut, että nainen on naiselle susi?
Niin, tuntuu kuin nykyään ainakin teinit ovat lähes kaikki sellaisia pissikksiä. Ottavat itserakkaita tyrkky-sellfieitä nettiin muiden ihailtavaksi jne.
Mä oon open lemmikki. Mä oon poika. Mu kaveri ei oo, mut sekin on poika.
Kyllä minä olen nykyaikana erittäin onnellinen, että minulla ei ole tyttöä. Niin ällöttävän pinnallista ja ilkeää on tyttöjen/naisten meno nykyään. Poikein äiti pääsee paljon vähemmällä.
Se on vain näiden ihanien miesvihaaja-av-mammojen kasvatuksen tulosta.
Voi av-mammat olla ylpeitä, kun ovat saaneet miesvihan iskostettua tyttäriinsä.
Minä olen tyttö/nainen ja ollut aikoinaan koulukiusattu poikien taholta. Uskon että tytötkin silti kiusaavat yhtä paljon kuin pojat, ei enempää eikä vähempää. Mutta tyttöjen kiusaamistapa on usein huomaamattomampi ulkopuolisten silmissä.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 18:09"]
Minä olen tyttö/nainen ja ollut aikoinaan koulukiusattu poikien taholta. Uskon että tytötkin silti kiusaavat yhtä paljon kuin pojat, ei enempää eikä vähempää. Mutta tyttöjen kiusaamistapa on usein huomaamattomampi ulkopuolisten silmissä.
[/quote]
Tai välttämättä edes kiusattu itse ei ole siitä tietoinen. Se on paljolti seläntakana puhumista. Mutta luulen että kiusaaminen kohdistuu useimmin toisiin tyttöihin/naisiin kuin vastakkaiseen sukupuoleen.
Muistan tutkimuksen, jossa todettiin, että teini-ikäiset tytöt ovat moninverroin samanikäisiä poikia väkivaltaisempia seurustelusuhteissa. Ja lisäksi, kun kysyttiin pitävätkö he väkivaltakäytöstä tyttö/poikaystävää kohtaan oikeutettuna, pojista jotain 3% hyväksyi sen, kun tytöistä 40% hyväksyi. Eli lopputulos: nykyajan tytöt ovat väkivaltaisempia kuin pojat, ja he eivät näe siinä mitään väärää. Go figure.