Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan olla isokokoinen nainen

Vierailija
27.11.2020 |

Inhottaa oma ulkonäkö ja oma vartalo. Olen pitkä ja tällä hetkellä en mikään hirmu hoikkakaan. Minulla on myös jonkun verran lihasta. Mittani ovat 170cm/60kg. Kuinka lähteä yrittämään itsensä hyväksyntää, kun eihän omalle pituudelle oikein mitään mahda. Lisäksi kengän kokoni on mielestäni liian iso, enkä tunne itseäni naiselliseksi.

Onko kohtalotovereita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös iso nainen, ruumiinrakenteeltani roteva. Minulla on leveät hartiat, iso kengänkoko, isot kädet ja kaiken huipuksi iso pää. Takit hinnaa hartioista, sopivia kenkiä on hirveän vaikea löytää, nahkahanskoissa on tuuria, että löytyy sopivat eikä pipoa kannata edes kokoilla naisten valikoimasta.

Vierailija
22/27 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot naiset ovat komioita! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, onko toosa löysähkö vai mennäänkö kireähköllä versiolla?

Vierailija
24/27 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä julkkisnaisia, jotka ovat 170 cm pitkiä. En kyllä itse ainakaan ole ikinä ajatellut heitä jättiläisiksi. Grace Kellykin näköjään oli 170 cm pitkä.

https://www.thefamouspeople.com/height-5ft-7in-female.php

Vierailija
25/27 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippumalli Kate Moss, jota alkujaan pidettiin aivan liian lyhyenä malliksi, on 170 cm. 

Vierailija
26/27 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hieman alle 170 cm ja reilut sata kiloa. Ja olen tyytyväinen. Paksu komea tukka ja hyvä iho. En haluaisi olla siro. Mieluummin paksut jalat. Jos painaisin 60 kg niin olisin laiha.

Vierailija
27/27 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari senttiä pidempi ja pari kiloa painavampi. Ollaan molemmat ihan normaalin kokoisia, oikeastaan laihoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän