Inhoan olla isokokoinen nainen
Inhottaa oma ulkonäkö ja oma vartalo. Olen pitkä ja tällä hetkellä en mikään hirmu hoikkakaan. Minulla on myös jonkun verran lihasta. Mittani ovat 170cm/60kg. Kuinka lähteä yrittämään itsensä hyväksyntää, kun eihän omalle pituudelle oikein mitään mahda. Lisäksi kengän kokoni on mielestäni liian iso, enkä tunne itseäni naiselliseksi.
Onko kohtalotovereita?
Kommentit (27)
Jaahas, onko toosa löysähkö vai mennäänkö kireähköllä versiolla?
Tässä julkkisnaisia, jotka ovat 170 cm pitkiä. En kyllä itse ainakaan ole ikinä ajatellut heitä jättiläisiksi. Grace Kellykin näköjään oli 170 cm pitkä.
Huippumalli Kate Moss, jota alkujaan pidettiin aivan liian lyhyenä malliksi, on 170 cm.
Minä olen hieman alle 170 cm ja reilut sata kiloa. Ja olen tyytyväinen. Paksu komea tukka ja hyvä iho. En haluaisi olla siro. Mieluummin paksut jalat. Jos painaisin 60 kg niin olisin laiha.
Olen pari senttiä pidempi ja pari kiloa painavampi. Ollaan molemmat ihan normaalin kokoisia, oikeastaan laihoja.
Minä olen myös iso nainen, ruumiinrakenteeltani roteva. Minulla on leveät hartiat, iso kengänkoko, isot kädet ja kaiken huipuksi iso pää. Takit hinnaa hartioista, sopivia kenkiä on hirveän vaikea löytää, nahkahanskoissa on tuuria, että löytyy sopivat eikä pipoa kannata edes kokoilla naisten valikoimasta.