Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi melkein kaikki nuoret naiset on värjännyt hiukset punaiseksi? Kävin kaupungilla ja näin pelkkiä punapäitä

Vierailija
27.11.2020 |

Onko punainen tämän hetken muotiväri?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne kaikki ookaan enää kylmänviileitä blondeja?

Vierailija
2/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne kaikki ookaan enää kylmänviileitä blondeja?

En tiedä ehkä Helsingissä on. Täällä pikkukaupungissa kaikki on nykyään punatukkaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu tulossa? Tylsää karanteeenissa? Sattuma? En ole itse huomannut eikä julkkiksilla ainakaan ole mitään punaisen buumia myöskään.

Vierailija
4/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea? Ei ainakaan pk-seudulla näe punaisia hiuksia oikeastaan lainkaan.

Vierailija
5/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa hopean- tai harmaanvaaleita hiuksia paljon (nuorilla). Pitkää polkkaa, pitkiä hiuksia ja laineikasta kiharaa, yläponnareita ja löysiä päälakinutturoita.

Vierailija
6/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pohjoisessa on pellavapäitä ja mikä parasta pelkkiä kantiksia<3

Vierailija
7/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät että ovat ”kantiksia”?

Vierailija
8/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne fanittaa Sannia?

Vierailija
9/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja teistä tulee aina vaan sisäsiittoisempia kun pelkät kantikset lisääntyy keskenään

Vierailija
10/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisuudesta puheen ollen tulin vaan ilmoittamaan, että mulla on ihan luonnostaan todella punertavan tummanruskea tukka. Jos olen joskus koittanut vaalentaa, on tukka näyttänyt oranssimmalta kuin porkkana vielä viiden vetyperoksidipaketin jälkeen.... Ja tää on kyllä kaikista epäsuosituin hiustenväri tämä omani tällä hetkellä, todella, todella harvoin näen saman sävyisiä hiuksia kellään. Punaisiakaan en ole monella nähnyt, mutta useammin.

N27

Vierailija
11/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun molemmat vanhemmat on Lapista ja molemmat tummatukkaisia ja ruskeasilmäisiä kantiksia 😬

Vierailija
12/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stadissa hopean- tai harmaanvaaleita hiuksia paljon (nuorilla). Pitkää polkkaa, pitkiä hiuksia ja laineikasta kiharaa, yläponnareita ja löysiä päälakinutturoita.

Voi luoja mä olen kateellinen näille nykyajan teineille ja heidän muotitajulleen 🙈 Tuntuu, että kadulla (Helsinki) tulee vastaan lähes ainoastaan luonnollisia hiusvärejä, hoidettua kiiltävää tukkaa, kauniita kampauksia ja tyylikkäästi toteutettuja shokkivärejä.

Terveisin,

Ei-ole-asiaa-mitä-en-olisi-ITSE-hiuksilleni-tehnyt-89

Vierailija
13/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsin itsekin, mutten oikein pitänyt siitä.

Vierailija
14/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaisuudesta puheen ollen tulin vaan ilmoittamaan, että mulla on ihan luonnostaan todella punertavan tummanruskea tukka. Jos olen joskus koittanut vaalentaa, on tukka näyttänyt oranssimmalta kuin porkkana vielä viiden vetyperoksidipaketin jälkeen.... Ja tää on kyllä kaikista epäsuosituin hiustenväri tämä omani tällä hetkellä, todella, todella harvoin näen saman sävyisiä hiuksia kellään. Punaisiakaan en ole monella nähnyt, mutta useammin.

N27

No ei kai vaalennusaineella oranssia saakaan pois. Vaalennusaineella vaalennetaan hiusten yleisväriä ja sitten sävytteellä saadaan keltaisuus (violetilla) tai oranssisuus (sinisellä) pois.

Vierailija
15/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja teistä tulee aina vaan sisäsiittoisempia kun pelkät kantikset lisääntyy keskenään

Hyvin täällä kumppanin löytää eikä tarvitse kuunella muuta kuin suomen kieltä. Töiden vuoksi asuin vuosia kaupungissa ja ei koskaan enää sinne. hyihyi.

Vierailija
16/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

En usko että on epäsuosituin väri. Kyllä tää maantienharmaa taitaa olla rumin, vihatuin ja epäsuosituin väri. Vielä kun yhdistää ohueen katkeilevaan hiirenhäntä hiuslaatuun. -_- Vihaan hiuksiani.

Vierailija
17/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos asun ulkomailla miljoonakaupungissa enkä pellavapäänä vahingossakaan osu sinun oksettavaan kantistutkaasi.

Vierailija
18/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porissa ainakin nuoret naiset blondeja tai brunetteja. 50+ ikäisissä alkaa löytyä kakkkea tiilenpunaisesta viininpunaiseen 😑

Vierailija
19/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin taannoin kaupungilla liikkuvan enemmän hoikkia naisia kuin ennen, ja järkeilin kiinnittäväni enemmän huomiota sellaisiin, koska tapailen yhtä hoikkaa naista. Eli luultavasti vain oman pääsi sisäinen juttu.

Vierailija
20/24 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa noi värijutskat jättää kampaajille....nimim kerran punaiseksi itse värjännyt. Eikä sovi meille hiirenharmailke kantiksille yhtään, eikä muuten mustakaan.... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi