Lankkuhaaste
Onko kukaan kokeillut tuota 30 pvän lankkua :) ?Tuloksia ja kokemuksia mielelläni lukisin :)
Ite alotin tänään :)
Kommentit (11)
Itse aloitin jo 9 v sitten. Tsemppiä!
Mä alotin, mutta lopetin sen n. 6 päivänä, kun tuli kipeäksi. Eilen piti alottaa uudestaan, mutta unohdin.
Mun mielestä oli aika kiva haaste. Haastoin muutkin perheenjäseneni siihen. =)
Saitko 2 jotain tuloksia vai onko ennestään jo timmi roppa ;) ?
Mulla on vähän tota "vauvalöllöö" tossa mahassa ja sitä yritän vähän kiintetyttää :) -ap-
neitistä googlella lankkuhaaste tai sit 30 day plank challenge :)
Aloitin 20 sekunnista ja pääsin minuuttiin asti mihin jämähdin. Täyttä työtä ja tuskaa mulle toi lankku. Jatkoin sitä minuuttia yli viikon mut sit alkoi menemään siihen etten enää pystynyt siihenkään. Kropassa ei mitään muutosta.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:28"]Aloitin 20 sekunnista ja pääsin minuuttiin asti mihin jämähdin. Täyttä työtä ja tuskaa mulle toi lankku. Jatkoin sitä minuuttia yli viikon mut sit alkoi menemään siihen etten enää pystynyt siihenkään. Kropassa ei mitään muutosta.
[/quote]
Muista syödä kunnolla päivän aikana vaikket tekisikään muuta kuin lankut. Itse lankutan tällä hetkellä kolme minuuttia, mutta esimerkiksi toissa iltana en jaksanut kuin kaksi ja olin syönyt tosi huonosti. Sitkeästi vaan jatkamaan, kyllä ne ajat siitä rupeaa pitenemään :)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:19"]
Saitko 2 jotain tuloksia vai onko ennestään jo timmi roppa ;) ?
[/quote]
en ja ei :-)
Tai no, ehkä nuo lihakset on ihan ok-kunnossa, mutta hieman löllöä päällä :-)
Tehty. Viimeisenä päivänä pysyin lankussa 5,5 min. Tosin on jonkin verran "lankutuskokemusta" (aina noita tanssitunneilla jonkin verran tehdään), mutta siitä huolimatta aloitin ihan alusta.