Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: Kasvissyöjillä suurempi luunmurtumien riski kuin lihansyöjillä

Vierailija
27.11.2020 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen  aivojen kehitys erosi apinasta silloin opittiin kypsentämään ravinnoksi lihaa.

Jos liha olisi edes hitusen epäterveellistä ja aiheuttaisi syöpää, ihmiskunta olisi  näivettynyt, sairastunut ja kuollut sukupuuttoon jo ajat sitten.

Mutta kävi päinvastoin.

Vieläkö joku jaksaa jakaa tätäkin totuutena. Tämä on vain yksi TEORIA. Todennäköisemmin syy oli ravinnon kypsentämisessä eikä lihassa. Hiilarithan ne aivojen ravintoa ovat eikä proteiinit.

Ei suinkaan, vaan rasva. Ja nimenomaan eläinrasva.

Vierailija
22/25 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion pysyä kasvissyöjänä vaikka mitä 'tutkimuksia' täällä tuputettaisiin. Kaikki saavat kyllä asiat näyttämään juuri siltä, miltä haluavat. Tämä tuntuu hyvältä minusta, olen pysynyt helposti hoikkana, olo on hyvä ja veriarvot kohdillaan. Kasvissyöjä ollut nyt 20 vuotta. Ja ne jotka haluavat lihaa syödä, siitä vain. Jokaisen oma asia. N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion pysyä kasvissyöjänä vaikka mitä 'tutkimuksia' täällä tuputettaisiin. Kaikki saavat kyllä asiat näyttämään juuri siltä, miltä haluavat. Tämä tuntuu hyvältä minusta, olen pysynyt helposti hoikkana, olo on hyvä ja veriarvot kohdillaan. Kasvissyöjä ollut nyt 20 vuotta. Ja ne jotka haluavat lihaa syödä, siitä vain. Jokaisen oma asia. N35

Luuston tiheyttä tai kuntoa ei  kylläkään veriarvoista näe.

Kananmunankuori on muuten erittäin hyvä kalsiumin lähde, ja imeytyy helposti. Pitää ensin jauhaa.

Itse olen pian 70v, ja luusto hyvässä kunnossa.

Maidon ja lihan ansiota lienee, mitään sairautta tai lääkitystä ei koskaan ole ollut. Äiti aina kehotti juomaan aina paljon maitoa, jotta tulee yhtä lujat luut kuin hänellä.

Vierailija
24/25 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuston tiheyttä tai kuntoa ei  kylläkään veriarvoista näe.

Kananmunankuori on muuten erittäin hyvä kalsiumin lähde, ja imeytyy helposti. Pitää ensin jauhaa.

Itse olen pian 70v, ja luusto hyvässä kunnossa.

Maidon ja lihan ansiota lienee, mitään sairautta tai lääkitystä ei koskaan ole ollut. Äiti aina kehotti juomaan aina paljon maitoa, jotta tulee yhtä lujat luut kuin hänellä.

oho no niinpäs onkin.  kananmunankuoret pitääkin syödä itse. :) Googlasin asiaa

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/ala-vain-heita-kananmunankuo…

Vierailija
25/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen  aivojen kehitys erosi apinasta silloin opittiin kypsentämään ravinnoksi lihaa.

Jos liha olisi edes hitusen epäterveellistä ja aiheuttaisi syöpää, ihmiskunta olisi  näivettynyt, sairastunut ja kuollut sukupuuttoon jo ajat sitten.

Mutta kävi päinvastoin.

Vieläkö joku jaksaa jakaa tätäkin totuutena. Tämä on vain yksi TEORIA. Todennäköisemmin syy oli ravinnon kypsentämisessä eikä lihassa. Hiilarithan ne aivojen ravintoa ovat eikä proteiinit.

Ei suinkaan, vaan rasva. Ja nimenomaan eläinrasva.

Onko siis eläinrasva aivoille parempi kuin kasvirasva?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi