Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sinun arjen pelastuksesi?

Vierailija
04.04.2014 |

Ihan mikä vaan asia, mikä helpottaa arkeasi huomattavasti ja mitä ilman et voisi olla.

Mulle arjen pelastus on pyykinpesukone ja kosteat siivousliinat, millä pyyhkäsee ovet ja seinät sun muut pinnat suit sait sukkelaan. ;-)

Tätä tää on, kiireinen lapsiperhe-arki. :-)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että saan pelata tabilla lasten juoksu peliä 15minuuttia päivässä :) siinä vain nollaantuu ja taas jaksaa suunnata ajatuksensa uudelleen arkisiin asioihin.

Vierailija
2/9 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi(moccamaster), miehen hyväilyt ja rakastelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pelastukseni on rauhallinen elämänasenne ja hetkessä eläminen. Osaan ottaa asian kerrallaan ja nähdä muutakin kuin sormenjäljet ovenpielissä.

Vierailija
4/9 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mun mies on nyt työttömänä ja tekee suurimman osan kotitöistä. Aikaisemmin olin ihan pulassa, kun oltiin molemmat töissä ja hoidettavana on talo, piha ja kolme mukulaa. Mies oli silloin niin väsynyt kolmivuorotyöstä, että makasi vaan raatona ja melkein kaikki kotityöt kaatuivat minulle. Nyt oon ehtinyt jopa harrastamaan jotain.

Vierailija
5/9 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astianpesukone. Mä en ymmärrä miten mä tulinilmansitä toimeen vuosia,vaikka lapsia oli neljä.

Vierailija
6/9 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkosiivooja ja nettikauppa, joka tuo ostokset kotiin. Molemmat ovat mieheni panosta taloudenhoitoon. Arkeni pelastus on siis laiska mies, joka ostaa mieluummin palveluja.

Vierailija
7/9 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies!

Vierailija
8/9 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut.

Vierailija
9/9 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustamakkara ja melkein aikuiset lapset.

Ei ruuanlaittoa ja lapset hoitavat pyykinpesun, koiran, tiskauksen ja kaupassakäynnin.