Voiko 24h-Prismassa käydä esim. klo 1:30 ilman maskia ?
Kommentit (14)
Voi käydä ilman maskia mihin aikaan tahansa. Kyse on edelleenkin SUOSITUKSESTA, ei pakosta!
Voit käydä milloin vain ilman maskia. Eri asia on, onko se välttämättä fiksua.
Katsohan ympärillesi. Ei niitä maskeja juuri kukaan oikeasti pidä. Eli ihan normaalisti voit käydä kaupoilla ilman mitään rättejä naamalla
Kävimme miehen kanssa ilman maskia Prismassa, hyvin pystyi pitämään turvaväliä. Turhaan ap arastelet, sinne vaan. Suositus ei pakko, maskipakkoa ei ole tulossa. Olemme molemmat sydänpotilaita, mutta eipä pelota.
Valitettavasti ei ole lakia, joka voisi määrätä, että tahallinen hölmöily ja muiden terveydestä tietoinen piittamattomuus (, eriyisesti silloin kun voi vaivattomasti edistää muiden terveyttä ja kunnossa pysymistä) voitaisiin kriminalisoida...
Ihan mihin aikaan tahansa voi käydä ilman maskia. Eilen viimeksi kävin prismassa klo 17 ilman maskia. Kyllä siellä paljon muitakin maskittomia oli.
Tämä maskihulluus suututtaa vielä enemmän kuin itse korona.
Maskien tehoa ei ole millään tutkimuksella todistettu! Toiseen suuntaan on lukuisia, yliopistotason tutkimuksia. Eli tutkimuksia, joissa todetaan maskien olevan tehottomia estämään ilmateitse tarttuvien virusten leviämistä.
Silti näistä vouhkataan kuin viimeistä päivää. Jotenkin ihan nurinkurisesti on käynyt niin, että maskien käyttäjät koitetaan nähdä ikään kuin hyväntekijöinä ja maskittomat vaarallisina tartuttajina. Vaikka todellisuudessa roolit ovat ilmeisesti juuri toisinpäin. Lisäksi maskit ovat järkyttävä roskakuorma muutenkin yliroskaantuneelle maapallolle.
Niitä samoja maskeja käytetään kuukaudesta toiseen. En suostu pelkäämään elämää, maskit eivät pelasta koronalta. Moni kertoo nauraen, että yksi ja sama maski.
Kunhan menet arkiyönä. Viikonloppuisin vielä tuohon aikaan on aika vilkasta, vkl kannattaa mennä 3-6 välissä aamuyöllä.
Kyllä näkyy että tyhmyys on valloillaan ja minä -keskeisyys
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkyy että tyhmyys on valloillaan ja minä -keskeisyys
Tähän kun yhdistää näiden ihmisten maskinkäytön ja ylemmyyden tunteen, niin soppa on valmis
Eipä siellä silloin paljoa porukkaa yleensä ole jolloin turvavälit toteutuu. Eli kyllä.