spiritismi!?
Juuh tuli pelattua spiritismiä tossa 14-vuotiaana kavereiden kanssa ja sehän toimi no sitähän oltiin sitten paskat housussa mutta silti jatkettiin pelaamista. Kellään omia kokemuksia? Uskoahan pakko ei ole. En suosittele kellekkään.
Kommentit (10)
No kerro lissee! Miten se muka voi toimia siis liikkua oikeesti se juttu siinä?! Voiko joku huijata esim joku magneetti levyn alla jne
Leivinpaperiin tehtiin aakkoset, numerot 0-9 ja kyllä ja ei kohdat + kynttilöitä 9 leivinpaperin ympärille ja lasi+kultasormus on siis toiminut erilläkin tavoilla mutta me pelattiin näin. Eli kaikki pelaajat laittaa 2 sormea n 1cm väärinpäin olevan kupin yläpuolelle ja kysytään onko henkiä paikalla no eiköhän se kuppi lähtenyt sitten liikkumaan ja piti kysyä onko se "henki" hyvä vai paha ja jos oli paha niin kultasormus kuppiin ja peli lopetettiin näin jos "henki" oli valosta kysymyksiä pystyi kysymään. Pyydettiin myös nostamaan kaverin hihaa jonka se henki myös nosti ylös. Noh samana iltana kotona veljen kanssa juttelin asiasta ja katsottiin videoita tästä ja kun puhuttiin että esim. Tauluja voi tippua seiniltä niin eiköhän 2 taulua eri seinillä tippunut.. kun menin nukkumaan niin kerkesin nukkua n.10 min kun veli herätti ja sanoi että olin unissani vaatteet riisunut ja olin hiestä märkä no kunhan tämän tajusin niin sinä yönä ei enää nukuttu eikä siitä eteenpäin melkeen viikkoon. Vähän sekalainen tarina mutta kysy ihmeessä lisää jos kiinnostaa
nukuitko veljen kanssa samassa huoneessa kun se kerran huomasi sun riisuuntuneen?
Juu silloon nukuin olin itsekkin poika
Toi taulujen putoominen kuulostaa kyl hieman jo liialliselta... En uskaltaisi pelata. Mulla on kerran pudonnu jalkalamppu niskaan pianon päältä kun leikin lapsena siinä pianon vieressä.... Johto meni pianon takaa joten en koskenut siihenkään tai mihinkään pianoon liittyvään... Myös vessan ovi on mennyt nenän edestä kiinni. Jos olisin pelannut vielä spiritismiä olisin varmaan menettäny järkeni lopullisesti.
En todellakaan suosittele. Suihkussa en uskaltanut käydä silmät kiinni ja nukahtaminen tuli vain jos oli joku samassa huoneessa mun kanssa. pelaamisen jälkeen jäi pimeäkammo ja kun muutenkin vilkas mielikuvitus niin on siinä monet hikikarpalot iltasin nukkumaan mennessä vuodatettu.
Hengellisen/hengellisen todellisuuden ns. pimeä puoli aktivoituneena - siltä kuulostaa. Kannattaa varoa jo oman terveydenkin takia spiritismin ja vastaavan harrastamista; on ihmisiä, jotka ovat saaneet vain pelkästä kokeilustakin vakavia pelkotiloja elämäänsä. Ja mikä tärkeintä, on ehkä naiivia suhtautua tällaisiin ilmiöihin unohtaen niiden taustalla todennäköisesti olevat voimat. Toisin sanoen sekä lukemattomien ihmisten kokemus että esim. monien uskontojen käsitys on samansuuntainen: on hyvin todennäköistä, että on olemassa kahdenlaista henkisen/hengellisen todellisuuden puolta: ns. hyvä puoli, joka vie ihmistä valon, elämän, rakkauden ja Jumalan suuntaan, sekä ns. pimeä puoli, joka vie johonkin aivan päinvastaiseen.
"RAKKAUDESSA ei ole pelkoa", kirjoitti eräs vanha ja viisas mies, Johannes, aikoinaan lähes 2000 v. sitten. Pelkoa, tulipa sitä spiritismistä tai mistä tahansa vastaavasta, ei kenenkään tarvitsisi kokea tutustuessa hengelliseen/näkymättömään todellisuuteen. Siihen voi tutustua myös täysin turvassa, valossa ja rakkaudessa! Lämpimästi tervetuloa valon puolelle :) Siihen voivat opastaa oheiset kaksi lyhyttä, kaunista videota sekä kirjoitus:
http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
http://vod-2.tv7.fi/vod2/pelastusrukous/pelastusrukous-002-w.MP4
Olen pelannut ja taisin olla myös 14-vuotias. Pelasin äitini ja tätini kanssa, olemme kaikki ns. noitasukua eli näämme enneunia yms. Saimme lasin liikkumaan, kun kysyimme, mikä tulee olemaan tulevan mieheni nimen ensimmäinen kirjain. Lasi liikkuin kirjaimelle A. Ja nykyisen mieheni nimi tosiaan alkaa A-kirjaimella... Saman pelin aikana myös kaapin ovi aukesi itsestään takanani, eikä sille löytynyt mitään luonnollista selitystä.
Toisen kerran pelasin kaverien kanssa 15-vuotiaana. Radio alkoi pitää yhtäkkiä järkyttävää häiriöääntä ja kaikki säikähtivät niin paljon että peli loppui siihen.
Vieläkään en uskalla pelata spiritismiä, vaikka olen 26-vuotias wicca-nainen!
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 02:43"]
Toi taulujen putoominen kuulostaa kyl hieman jo liialliselta... En uskaltaisi pelata. Mulla on kerran pudonnu jalkalamppu niskaan pianon päältä kun leikin lapsena siinä pianon vieressä.... Johto meni pianon takaa joten en koskenut siihenkään tai mihinkään pianoon liittyvään... Myös vessan ovi on mennyt nenän edestä kiinni. Jos olisin pelannut vielä spiritismiä olisin varmaan menettäny järkeni lopullisesti.
[/quote]
Muistan vaan ku joku kysyi jossain netissä, että onks kukaan pelannu sitä spiridismii.