vaikka parvekkeet on täynnään tuoleja ja sohvia, niin mikai ihmiset eivät käytä niitä edes aurinkoisella säällä
Edessäni on 60 asunnon parvekkeet ja olen nähnyt niissä jonkun viettävän aikaa vain yhdessä asunnossa. Outoa?
Kommentit (18)
Ne käy siellä silloin kun et ole kyttäämässä, olet ehkä vessassa. Sun pitää tiivistää kyttäämistäsi tai värvätä joku kyttäämään taukojesi ajaksi. Muistathan raportoida kaikki havainnot.
Täällähän minä istun ja kuuntelen linnunlaulua, et vain näe minua vaaleiden katosta lattiaan (250cm) verhojen ja valkoisten kaihtimien läpi.
Eilen viimeistelin tätä ylimääräistä 20m2 lasitettua tilaa kesää ajatellen ja kyllä taas kelpaa nautiskella 😍.
En tykkää olla siellä koska viereinen autotie on niin meluisa. Ei puhettakaan että pystysi edes kello 6 aamulla nauttimaan hiljaisuudesta tai linnunlaulusta, kun autoja kaahaa ohi jatkuvalla syötöllä.
Minulla on talossani veranta joka on ahkerassa käytössä kesäisin, aina on ovi auki sinne, kissani makoilevat tuoleilla ja paistattelevat auringossa ja välillä liityn mukaan loikoilemaan kahvin kera. Ihanaa, onneksi naapureiden katseet eivät yllä tänne.
Nyt ei pysty kun on siitepölyaika, arkisin vilkkaasti liikennöity tie on liian meluisa. Kesäviikonloppuisin istuskelen joskus. Lähinnä kasvatan parvekkeella kauniita kukkia, joita ihailen olkkarista.
Naapurin tupakointi häiritsee rentoutumista samoin kuin ap joka katselee kiikareilla minua.
Aurinkoisella säällä parvekkeellani on jo nyt +30 astetta vaikka parvekelasit auki, kuka hullu sellaisessa pätsissä jaksaa istua. Kesällä sieltä puuttuu vain kiuas, sais vielä paremmat hiet...
Asun omakotialueella, jonka vieressä on rivitaloja. Hyvin vähän ihmiset viettää aikaa pihoillaan. Hampaita kiristellen tehdään pakolliset pihahommat ja sitten pakkaudutaan sisätiloihin.
En tykkää olla auringossa. Olen parvekkeella kun aurinko ei paista sinne.
En tiedä muista, mutta oma syyni on se että silmät on poikkeuksellisen häikäisyalttiit (erään sabotaasin) johdosta, josta dillet terveydenhuollon ammattulaiset ei tiedä, tai sitten ovat itse mukana hyvillä mielin vakavissa rikoksissa.
Pahimmillaan en voi edes olla aurinkolasit päässä auringonpaisteessa.
Ei suorassa auringonpaisteessa kannata olla.
Ihan punasia ihmisiä näkynyt taas keväällä kun ovat olleet liikaa auringossa.
Joo ei kiitos ihosyövälle ja ruskealle iholle ja hielle.
Kiitos paljon kirjoitti:
En tiedä muista, mutta oma syyni on se että silmät on poikkeuksellisen häikäisyalttiit (erään sabotaasin) johdosta, josta dillet terveydenhuollon ammattulaiset ei tiedä, tai sitten ovat itse mukana hyvillä mielin vakavissa rikoksissa.
Pahimmillaan en voi edes olla aurinkolasit päässä auringonpaisteessa.
Vain otettu lääke auttaa.
Samaa olen itsekin ihmetellyt. Itse en istu enää normi parveketuolilla vaan tein viime kesänä virityksen, missä istun malalemmalla rahilla. Näin en näy vastapäiseen taloon, missä kukaan ei näytä ikinä myöskään oleskelevan parvekeella. Jokainen ehkä miettii, kuka tuoltakin vastapäisestä talosta minua nyt katselee. Ihan turhaa. Mutta silloin kun itse altistan itseni auringolle haluan olla piilossa niin että kaide peittää pääni juuri ja juuri. Mutta muuten kyllä puuhastelen kukkien kanssa pitkin kesää, silloin en ajattele kuka kattoo mitä katttoo. Nautin vain kasveistani.
Onpa teillä ankean kuuloisia parvekkeita.
Vinkvink, sitäkin voi laittaa ja sisustaa ja myös auringolta suojautuen olla.
Odotam että tulee sade joka huuhtelee siitepölyt.