Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club 30 --huhuu?

28.07.2006 |

Hei,

lomailukausi taitaa vielä jatkua? Miten on kesä mennyt?

Lomilta palattu rentoutuneena. Teen tällä viikolla kotoa hommia, kun työkaverit on kaikki lomilla ja työpaikalla remppa päällä. Parempi täältä kotoa konetta naputella. :-) Säästyy heti turha työmatka ja laittautuminen. Samalla voi laittaa pesukonetta päälle ja käydä välillä parvekkeella haukkaamassa happea.

5. clomikierto päällä, välissä oli yksi luomu. Kohta saa viettää vauva-projektin 2.vuotispäivää.. Vähän masentaa, kun kolme ystävääni sai lapsen tässä kesällä ilman isompaa yritystä. Mutta ihania pieniä silti ja olen toisaalta onnellinen heidän puolestaan. Saldo 2 tyttöä ja poika. :-)

Jatkohoitoihin yritän päästä, pitää ensi viikolla yrittää päästä läpi puhelimella Naistenklinikalle ja saada aika suunnitteluun.

Aurinkoista kesän jatkoa ja plussatuulia odotellaan!

Terkuin, Lumis (sulaa tässä helteessä)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän hienoa, että kaikki oli hyvin! Vähän jo ehdin huolestua, kun et tullut tänne heti uutisia kertomaan. Noita plussanneiden puolen pinoja en ole enää vähään aikaan selaillut, niin en huomannut kuulumisiasi sieltä etsiä.

Hauskaa kesänjatkoa!

Vierailija
22/26 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuprinsessan syntymän johdosta ja onnellista vauva-arkea koko perheelle!

Kiva kuulla että Helilläkin kaikki ultrassa oli hyvin ja Nurunkin uutsia bongasin tuolta plussanneista, että kaksi asukkia siellä. Onnea!

Waimolle jaksamista ja lepoa, lepoa, lepoa.

(O/ huiskutukset kaikille muillekin clubilaisille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Favoliinalle onnittelut. Nauttikaa!

Meidän vauva täytti jo heinäkuun alussa vuoden. Justhan se syntyi... Minäkin käyn kurkkimassa klubilaisten kuulumisia, vaikka olen jo kohta pari vuotta ollut " outsider" .

Ihana oli kuulla myös Nurun ja Helin ultrakuulumisia. Pitää vielä käydä tuolla plussanneissa kurkkimassa tarkemmin.

Omaa napaa vielä sen verran, että eiköhän tämä pikkuhiljaa jää vähemmälle tämä kurkkiminen. Meidän perhekoko kun on tässä ja pikkuhiljaa alkaa unohtumaan yritys ja vauva-aika. Clubilaisetkin on aika hyvin vaihtuneet, joten ei täällä varmaan kohta enää kovin monta tuttua nikkiä ole. Silti pitää vielä seurailla ahkerasti.

Koko lupille toivotan oikein aurinkoista ja lämmintä syksyä! Jakselkaa!

Vierailija
24/26 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on ollut säpinää ;)

Waimo nyt kyllä otat tooosiiii rauhallisesti vaikka samalla onkin harmi ettet pääse tapaamiseen. Kiva kuitenkin kuulla, että siellä on oikea energiapaukku!!! Ihanaa odotusajan jatkumista teille kaikille!!!

Favolina, Aninka, Hamu, Salmiakkisisu ja Olivera tonneittain onnea teille ja nyyteille, kyllä mekin perässä tullaan \0/ \0/

Osse paksua vointia sinullekin :o)

Lumivaippa älä vaivu synkkyyteen onhan täällä saanut lukea ihmetarinoita viiden vuoden yrityksenkin jälkeen (tohon minä nojaan ku hullu koska se viisi vuotta on tullu täyteen)

SuviTuulille huiskutukset ja lujasti jaksamista. Kyllä sen joulukuussa täytyy natsata kun nyt on ollu niin paljon epäonnea matkassa. Kaikkea ihanaa sinulle!

RoseMary samoin sanoin lohduttaisin kuin Lumivaippaakin. Vielä niitä ihmeitä on sattunut ja kyllä se meidänkin kohdalle vielä osuu!!!!

Minerva mites munasaalis? Milloinkas sulla oli se ultra? Tärppionnea!!!

Wintteri on sulla kyllä inhottavia työkavereita. Toivottavasti sillä oli vaan tosi paska päivä ja tajuaa joskus loukanneensa pahasti ja saa siitä jonkinmoisia omantunnonpistoksia! Ja ajattele, ei edes kuukautta kun pääset kullan viereen köllötteleen!!! Ja mulla vaan jotenkin se Peppi Pitkätossu väijyy verkkokalvoilla ;o)

Heli " ihanaa kisulit ihanaa!!! Se on siinä...." Olisipa ihanaa kun joskus olis itsekin tossa tilanteessa että pääsis ultraan. Mutta vaaditaanhan siihen se plussakin. *toivossa on hyvä elää sano täi....* Voi mä tosiaankin nään sitte joskus kun tuun taas pääkaupunkiseudulle pörräämään, sun vauvamahan!!! Oooohhhhhh runosuoni tainnu ehtyä näin kuivalla säällä joten tonneittain vauvaliimaa ja ihanaa odotusaikaa!!! Tuu kuiteski aina välillä raportoimaan tällepuolelle kuulumisia, kun näyttää vielä jonkun aikaa menevän ennenkuin siirrytään toiselle puolelle (ja mehän tullaan perässä)

Nuru tuplaonnea. Ei voi kuin huokailla aahhh ja ooohhhh ihanaaaahhh

ON kolmas klomikierto menossa kp jotain 16/28-30 enkä vieläkään saanu gynelle aikaa. Ens kiertoon sain joten onhan sekin parempi kuin ei ollenkaan. Nähdään ainakin onko annostus riittävä vai nostetaanko lopuille kierroille annostusta. Ja kasvaako siellä yhtään mitään..... Jotenkin sitä on jo pikkuhiljaa luovuttamassa ja kääntää katsetta lapsettomaan tulevaisuuteen. Ja tällä mielialalla ei oo kauheesti tullu surffailtua netissä, vaikka samalla sitä miettii mitä teille kuuluu ja salaa laskee tärppipäiviä.... No joo täytyy lähtä ulos ottaan annos D-vitamiinia talvenvaralle.

Pohjoisjaosto milloinkas sitä törmäiltäs???? Pistäkääs muutamia päiviä ehdolle niin valkataan paras ja kaikille sopiva päivä!!!

Vierailija
25/26 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätyn lapsettomuussivuilla on sovittu tapaaminen Oulussa su 20.8.

Mites ois, voiskohan nää kaks foorumin tapaamista yhistää?

Mä ainaski oon ilmottautunu. Käykää kattomassa!

Vierailija
26/26 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki kissanaiset.

Mä tulin taas niin onnelliseksi kun luin kuulumisianne. Jotenkin tuntuu että plussanneilta saa niin paljon voimia tähän arkeen ja uskoa että itsekin vielä plussaa. Ja niinhän me aijotaan tehdä, me kaikki. Perustetaan sitte tuonne toiselle puolelle oma plussa clubi. =)

Kaikille plussanneille siis vielä kerran oikein paksua oloa ja paljon masuasukeille tarraliima.

Tirppa: sä olet mun päivieni pelastus. Sä se jaksat aina valaa uskoa. Mä taas nauroin melkein pissat housuun asti tuolle Peppi Pitkätossu unelmalle. Mulle itseasiassa kampaaja taas eilen sanoi että hiukset muuttuu koko ajan punasemmaksi, pikmentin takia. Joten kai me se Peppi saadaan ja voit olla varma, etta jos se on tyttö, niin ihan varmasti (lupaan kaikkien kuullen) että se ristitään Pepiksi. Kiitos sinun. Joten älä sinäkään vielä ajattele muuta kuin sitä omaa plussaa joka aivan varmasti tulee!!!!!!

Omaa napaa: siis oma plussa haaveissa vieläkin. kuukauden päästä on lääkäri aika ja saadaan silloin lähete erikoislääkärille hoitoihin ja siitä se sit lähtee. Mies on ihan intoa täynnä. Ja siitä puheen ollen... mulla on enään kaks ja puoli viikkoa ja sit mä pääsen kotiin. IHANAAA!

Isot halit kaikille suurenmoisille kissanaisille!

T. Wintteri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi