Club 30 --huhuu?
Hei,
lomailukausi taitaa vielä jatkua? Miten on kesä mennyt?
Lomilta palattu rentoutuneena. Teen tällä viikolla kotoa hommia, kun työkaverit on kaikki lomilla ja työpaikalla remppa päällä. Parempi täältä kotoa konetta naputella. :-) Säästyy heti turha työmatka ja laittautuminen. Samalla voi laittaa pesukonetta päälle ja käydä välillä parvekkeella haukkaamassa happea.
5. clomikierto päällä, välissä oli yksi luomu. Kohta saa viettää vauva-projektin 2.vuotispäivää.. Vähän masentaa, kun kolme ystävääni sai lapsen tässä kesällä ilman isompaa yritystä. Mutta ihania pieniä silti ja olen toisaalta onnellinen heidän puolestaan. Saldo 2 tyttöä ja poika. :-)
Jatkohoitoihin yritän päästä, pitää ensi viikolla yrittää päästä läpi puhelimella Naistenklinikalle ja saada aika suunnitteluun.
Aurinkoista kesän jatkoa ja plussatuulia odotellaan!
Terkuin, Lumis (sulaa tässä helteessä)
Kommentit (26)
Pitkästä aikaa. Ei ole ollut juuri raportoitavaa. Kesäloma alkaa onneksi kohta, viikko vielä jaksettava töissä. 4. clomikierto on lopuillaan, kp26 ja dpo12. Eipä toiveet ole kuitenkaan kovin korkealla, kun kaikki menkka-oireet on päällä. Plaah, täytyy soittaa sitten taas Kättärille ja sopia jatkosta, alustavasti oli suunnitelmissa jatkaa pistos-hoidolla. Tämä kesäaika on ollut kyllä siitä ihanaa, että ei ole tarvinnut ravata siellä ronkittavana.
Lumivaippa: toivotaan, että nyt onnistaa bdbdbd
Waimo: sähän olet jo huisin pitkällä! Voi kun itsekin joskus pääsisi tekemään hankintoja vauvaa varten, niin ihanalta tuo kuulostaa :)
Voikaa hyvin ja nauttikaa kesästä ja viikonlopusta!
RM
Olemme siis jo palanneet Suomen visiitiltä takaisin tänne ja huh mitä helteitä onkaan pitänyt, lämpötilat heiluvat siellä reilusti 30 asteen yläpuolella.
Toki säät salli meitä Suomessakin ja aurinko paistoi lähes koko reilu kolemen viikon ajan. Tuli uitua, grillattua ja ennenkaikkea saunottua! =)
Olen ollut paljolti taka-alalla ja siellä varmaan pysyttelenkin kun mitään raportoitavaa ei ole eikä tule vähään aikaan. Hoitoa ei siis pystyttykään tekemään lähinnä NKL:n henkilöresurssien takia näin kesällä ja " sulun" aikana. Yrittivät kyllä järjestää asiaa ja sain jälleen tosi hyvää palvelua... mutta se kun ei tuota sitä toivottua tulosta. =/
No katsellaan mikä tilenne on joulun aikaan kun tulemme seuraavan kerran kotomaan kamaralle. Ehkä sitten... (haaveilee hieman)
Ensiviikolla olisi mulla ollut laskettuaika, jos kaikki olisi mennyt toisin, se ja tulossa olevat menkat saavat aikaan hieman haikean mielen. Mutta enimmäkseen se on jo jäänyt mielestä ja keskityn muihin juttuihin, joskus vaan harmittaa kun ei uudesta yrityksestä ole edes varmaa tietoa. Jos vaan joku voisi varmasti sanoa että meilläkin vielä joskus on oma pienokainen kainalossa tuhisemassa.
Sitähän me toki kaikki täällä kaivataan ja toivotaankin että ennemmin tai myöhemmin se kaikilla on todellisuutta.
Helin ja Nurun kuulumisia minäkin olen kaipaillut? Kun ei sitten ehditty tavatakkaan, niin kovasti olette olleet ajatuksissani. =)
Aurinkoista kesäviikonloppua kaikille!
Olipa kiva, kun oli taas pino pystyssä, onkin ollut kovin rauhallista.
Tosin näin kesäaikana sitä tulee vähemmän vietettyä aikaa koneen äärellä.
Lumikselle tsemppiä, toivotaan että clomit tässä kierrossa auttavat.
Pitääkö sun käydä clomien syönnin vuoksi kontrolliultrassa?
On näkynyt palstalla kahdenlaista käytäntöä.
Waimo: Voi kun kuulosti ihanalta!! Siellähän varsinainen viliperi on tulossa : )
Muista kuitenkin ottaa rennosti ja nauttia koko sydämmestä!!
RoseMaryn kanssa pääsemme viettämään kohta kesälomaa, yes.
Kyllä tulee loma tarpeeseen, alkaa olla aika väsynyt olo, kun on joutunut vielä tekemään toisten töitä, kun ovat olleet lomalla.
Suvikselle pahoittelut, kun hoitoa ei päästy tekemään.
Nauti niistä helteistä, täällä suomessa alkaa ilma jäähtyä, eilen aamulla oli kokonaista 4 astetta lämmintä, kun töihin menin.
Helin ja Nurun kuulumisia olen minäkin odotellut kovasti.
Ja miten Tirppa ja Helmi, mitäs kuuluu?
Pitäisi varmaan kohta sopia sitä tapaamistakin Kalajoelle?
Itse lähden 5.8 reissuun ja tulen takaisin 9.8, muut ajat tiettävästi käy.
Ja oma napa, sumuttelu käynnissä, 5 päivä menossa.
Ei mitään oireita, kuten ei ollut edelliselläkään kerralla.
Viikolle 34 kaavailtu punktio, jos aikataulut pitää.
Maahisen kuulumisia olen käynyt lukemassa vkon 32 pinossa, toivottavasti pääset mukaan tapaamiseen elokuussa?
Mutta tässä pikaiset kuulumiset, mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!
Heippa kaikki kissanaiset. Mukavaa että porukka on kesälomaltaan taas tänne saapunut, olen käynyt kurkkimassa onko ketään täällä mutta hiljaista on ollut ja ehdkä se on tehnyt kaikille hyvää.
Mä lasken täällä jo kovasti päiviä että pääsee takaisin kotiin, tasan kuukausi vielä töitä ja liput varattuna 1.9 lennolle. Harmittaa vain etten ole saanut aikaiseksi asioita joita suunnittelin tekeväni ja pari kiloakin on kesän aikana vyötärölle tullut joten kotiin palatessani alkaa armoton laihduttaminen. Tosin olen onnellinen että olen saanut viettää paljon aikaa ystävieni kanssa, viimeksi torstaina ystäväni miehensä kanssa yllättivät minut rapujuhlien kera. Ihanaa!!! Mutta nyt täytyy taas lähteä töihin...
Kaikille kovasti peukutuksia ja toivottavasti se plussailu tarttuu meihin kaikkiin että saadaan kesälle kiva loppu.
Häntäpystyyn kissanaiset ja nautitaan vielä kesän auringon säteistä.
10h myöhemmin olin osastolla vuodelevossa, aloin nimittäin vuotamaan pe iltana! Soittelin synnytysosastolle ja pyysivät tulemaan heti ja sitten sainkin makoilla siellä pari päivää ruoka, suihku, wc luvalla. Tänään vuoto rauhoittunut ja pääsin kotiin, nyt kotona ei onneksi ole tullut mitään. Huh huh, nytpähän tämä rouva ottaa sitten taas rauhallisemmin. Aikaisemminhan mulla oli lupa liikkua ja autoilla ja matkustaa, nyt kuulemma ei saa edes kaupassa käydä. Aluksi pitää kotonakin makoilla mahd. paljon että vuoto varmasti rauhoittuu. Vauva voi kuitenkin hyvin ja se on pääasia, otettiin moneen kertaan sydänkäyrää ja tämähän pisti hanttiin ja potkisteli antureita että mitä mokomia laitetaan hänen yksiönsä päälle!
Suvituulialle paljon voimia ensiviikkoon, toivottavasti sitten helpottaa.
Minerva: tapaaminen jää nyt sitten ainakin mun osalta väliin mutta toivottavasti te pidätte hauskaa=) Paljon , paljon tsemppiä sumutteluun ja koko hoitoon. Pidän kovasti peukkuja että alkioita nyt saataisiin, ainakin se yksi joka haluaisi olla mahassa 9kk! bdbdbdbdbdbdbdbdbd
Winterangel: pian se menee kuukausi (toivon ainakin kovasti itsekin), ihania ystäviä sinulla=)
Waimo *täysihoidossa kotona*
Joo reissattu on taas. Helsingistä tultiin eilen illalla ja ukko lähti klo 4.30 ulkomaankomennukselle. Mä alottelen hommia pikkuhiljaa.
Mulla on kotona toimisto ihan kiinteenä. Ei se pitkällä tähtäimellä oo kovinkaan kätevä. Hankala keskittyä töihin. Tai sitte kotona oleiluun. Vaikea siis erottaa, onko töissä vai vapaalla. Tämän kanssa mä olen tehny töitä 5v. ja pikkuhiljaa alkaa kodin ja työn välinen suhde selkiintymään tietyillä toimenpiteillä ja asenteella...
ICSItä varten oon nyt piikitelly 5vrk.
No, huh, kylläpäs ehdit jo minutkin säikäyttää.
Niin ne tilanteet sitten muuttuu nopeasti.
Oliko sinulle aikaisemmin ollut vuotoa? Tai oliko mitään oireita?
Mistä vuoto mahtoi johtua?
Hyvä, että juniori jaksaa kuitenkin tomerasti ilmoitella voinnistaan.
Tullaan nyt tuolla tavalla häiritsemään toisen rauhaa : )
No, neuvoni edelleen voimassa eli muista levätä tai ei sitä varmaan tarvitse muistuttaa, oli varmasti sellainen säikähdys.
Nyt nautit vain levosta, minullakin alkoi kesäloma ja sen aloitin tietysti kunnon päiväunilla!
Miten pohjoisjaoston muut jäsenet, ei ole kuulunut mitään tapaamisajankohdasta?
Waimo sait pelastetyä minutkin.
Onneksi kaikki kuitenkin pikkuisella hyvin. Joko vuodon syy selvinnyt? Olethan nyt kotona rauhallisesti ettei tule yllätäviä lähtöjä sairaalaan ennen L-aikaa. Masuasukille lisä liimaa kovasti.
Kyllä täälläkin toivotaan että kuukausi menee nopeesti, viimeksi tänään yks työkaveri sai itkemään kun väitti etten minä kuulemma tee hommia. Perkk...kun viimesen kuukauden en ole ehtinyt töissä syömään tai edes juomaan saatika vessassa käymään. Pahoitin mieleni oikein kunnolla, vaikka ei olla samassa ammatinkuvassa ja miulle kuuluu HUOMATTVASTI enemmän kuin hänelle. Kyllä se aina osuu kovaa, varsinkin kun olen itse ollut ihan kamalan surullinen etten ole ehtinyt muita auttamaan itse " työssä" kun paperityöt yms. vie niin ajan. Mie lohdutteli taas että kato lentoja parin viikon säteellä että jos alkaa tuntumaan pahalta tulet aikaisemmin kotiin. Ihana mies. (ja taas helpottaa kun on kaukana siitä, siis ei todellakaan)
Onneks saa täällä purkaa paineita...ja kohta lenkkipolulla.
Pärjäillään taas.
Wintteri
minerva72: Ei ole ollut vuotoa aiemmin eikä mitään oireitakaan siitä, yllättäen vain lorahti kirkasta verta ja hetken kateltuani ko vuoto vain lisäänty niin soitin sit osastolle... Lääkäri epäili että vuoto tulee istukan reunasta tai sitten hematoomasta. Hematooma tosin oli ihan saman kokoinen että mä olen tuon istukan reunan kannalla. Perjantain olin koko päivän kotona ja tosi iisisti, huilailin vain. Lääkäri sanoikin että näillä viikoilla kohtu kasvaa kovasti ja kun supistuksiakin jo tulee niin venyttävät sitten kohdunsuuta ja kun istukka siinä päällä on niin äkkiäkös se jostain tirraa. On se hyvä ettei sulla tuu sumuista oireita, saat lomailla rennommin kunhan vain muistaa sumutella! Oikein ihanaa lomaa!
Maahiselle vielä: mä en kyllä varmaan vois tehdä kotona töitä, juuri tuon erottelu että onko töissä vai kotona niin ois turhan hankalaa. Ois varmaan koko ajan huono omatunto jos ei tee jotain ja loppuviimein ei sais mitään aikaiseksi mutta väliaikaisesti se vois olla kivaa just niin ettei aina oo pakko lähteä töihin jos ei satu huvittamaan vaan vois tehdä kotona hommia. Mulla on työmatkaa 20km ja oon siitä tosi ilonen, pääsee töistä irti siinä matkalla. Kerrohan sitten ultrakuulumisia kun käyt kontrollissa munisten suhteen=)
Paluu Helsinkiin on yhtä aikaa haikeaa ja kivaa. Kuudessa viikossa mökillä metsittyy aika tavalla ja paluuilta menikin ällistellessä, kun kraanasta tulee lämmintä vettä ihan kantamatta ja ilman että pitää tehdä tulet. Mies taas ihmetteli että näytän kumman pätkältä. Vanhassa kerrostalossa on vissiin vähän korkeammat huoneet kuin meidän lautatönössä :-D.
Mitään järisyttäviä uutisia ei nyt kuitenkaan ole kerrottavaksi, ja olen ollut hyvin, hyvin hissukseeen muutenkin koko asiasta. Mulla on monta uteliasta siskoa ja lisäksi ollaan oltu kotipuolessa mökillä ja tiiviissä yhteydessä mun vanhempiin ja silti kaiken tuloksena vain yhdelle siskolle on tullut lipsautettua asia pari viikkoa sitten kun arvasi heti kun syynäsin juustopakettia enkä ottanut saunakaljaa. Joku ihme taikausko tässä nyt vaivaa ja tuntuu siltä, että vasta np-ultran jälkeen (ja jos sieltä tulee hyviä uutisia) " saa" kertoa tuntemuksistaan vapaammin. Muuten aiheutan lapselle jotain peruuttamattoman hirvittävää. Tiedättehän: saa astua vain laattojen keskelle, muuten jotain kauheaa tapahtuu.
Peruspositiivinen mieleni odottaa siis 9.8. ultraa skeptisin miettein pohjalta " jos se on vielä silloin elossa" . Oireitakin on koko ajan ollut tosi vähän ja kieroutunut mieleni olisi varmaan rauhallisempi jos esimerkiksi makaisin sairaalassa tiputuksessa valtavien pahoinvointien takia. Olo on pieniä nippailuja ja jomotteluja ja minimaalista nänniaristusta lukunottamatta kumman normaali. Ihan kuin kroppa ei oikein älyäisi olevansa raskaana. Oon menossa Fertinovalle ultraan ihan vain siksi että jos uutiset on huonoja niin haluan kuulla ne mieluummin siellä. Ja kun lisäksi mulla on noitten epislääkkeitten takia ylimääräinen riski niin uskon Niklaksen tietävän niistä paremmin kuin joku satunnainen kätilö kaupungilla.
Neuvolassakin olin eilen ekaa kertaa ja sain ihan tavata ICSIn neuvolatädille ja selittää mitä se on. IVF sentään oli tuttu. Vähän oli turhauttava käynti kun kaikki oli tietysti ihan samaa kuin viimeksi vuosi sitten, ja sehän jäi sitten mun ainoaksi käynniksi sillä kertaa. Tuli mieleen että toivottavasti mun osalle tulisi muitakin kuin vain näitä ekoja käyntejä. Sydänääniäkin kokeiltiin dopplerilla kuunnella, mutta ei ne kuuluneet. No onneksi on täältäkin saanut lukea että jollain ne on kuuluneet joskus vasta vkolla 16 (mulla eilen 10+5) enkä (ihme kyllä) siitä sen enempää stressannut. Se kyllä rauhoitti että tunnustelemalla kohtu oli kuulemma kasvanut, vaikka eihän se täti voinut tietystikään sanoa onko se tarpeeksi iso.
Että tämmöistä omaa napaa aika laajasti, kiva jos jaksoitte lukea...
Waimolla on ollutkin aika hurjia käänteitä: nyt vain super-rauhallista oleilua! Hyvää vointia, tunnut olevan hyvällä ja luottavaisella mielellä ja se on hienoa!!
Lumikselle tsempit clomeiluun ja rutkasti onnea Maahiselle ja Minervalle omiin projekteihinne!
Tirpalta odottelen minäkin syyspäivitystä, ja Nurulla olikin järjestettynä samoihin aikoihin ultransa, mutta kertokoon itse enemmän...
Heippa hetkeksi, nyt kun olen taas arkimaisemissa niin käyn ainakin lukemassa teidän kuulumisia täällä joten pitäkäähän tiedot ajan tasalla, ok?
Hienoa kuulla näin monen kissanaisen kuulumiset!
Waimo : Voi kurja, jaksamista kovasti. Onneksi vauveli voi kuitenkin reippaasti. Otahan rauhallisesti!
Rosemary : Peukutukset kuitenkin clomikiertoon! Toivottavasti tärppää.
Suvituulia : Äkkiähän nuo kuukaudet menevät, vaikka hiljaisempikin tahti riittäisi. Jaksamista jouluun asti! Vaikka paraskin puhuja. Sain itse jatkosta suunnitteluajan vasta syyskuun puoleenväliin ja siitä johonkin hoitoihin menee taas taatusti kuukausi-pari. Kärsivällisyys alkaa olla itselläkin lopussa ja yksityinen puoli houkuttelee kovasti..
Minerva : Oikein mukavaa lomaa!! :-) Rentoutumista ja nautihan lämmöstä! Vastauksena kysymykseesi, niin mulla ultrattiin vain ekalla kerralla. Sit olen vain popsinut. Piti popsia kesään ja sit soittaa, mut nyt saan tiedustella jatko-ohjeita vasta syyskuussa. Kaipa näitä clomeja saa syödä itsenäisesti ainakin sen 6 kiertoa?
Winterangel : tsemppiä kilojen tarkkailuun. Harmillinen tuollainen työkaveri. Aika asiaton kommentti, josta tulee varmasti pahalle mielelle.. Hankala tuollaisiin vastata, ellei sitten henkilö suostu keskustelemaan, mikä oikein pännii. Tai parempi jättää omaan arvoonsa.
Maahinen : varmaan tottakin, että kotoa työskennellessä tuppaa vapaa-aika ja työaika sekoittumaan. Itsekin huomasin lomalla, että meinasin alkaa lukemaan työmeilejä, kun käytin muuten vain kannettavaa.
Mutta muuten kotoa työskentely on kuitenkin minulle harvinaista herkkua, kun pomo suhtautuu asiaan nihkeästi, vaikka firman puolesta asia olisikin ok.. Osaan nauttia siitä täysin siemauksin!
Yritän pitää periaatteena, että iltaisin,viikonloppuisin tai lomilla en työasioita tee. Valitettavasti ajateltua tulee välillä silti! Tästä lurituksesta voikin sitten päätellä, että työ alkaa ottaa päähän jo toisena loman jälkeisenä viikkona. :-)
Heli : Voihan paksusti!
Plussatuulia kaikille!!
Kiva lukea teidän kuulumisia :)
Waimo: hyvä että pienellä oli kuitenkin kaikki kunnossa! Varmasti kuitenkin säikäyttää tuollainen kovasti.
Heli: Onnea ultraan, tulethan sitten kertomaan miten meni.
Suvituulia: pidetään peukkuja, että joulukuussa sitten kaikki natsaa kohdalleen. Toivotaan tosiaan, että meillä kaikilla olisi vielä se oma nyytti kainalossa :)
Minerva: Hyvää lomaa sinnekin! Tulee todella tarpeeseen.
Winterangel: Täällä kanssa pitäisi ottaa itseä niskasta kiinni ja aloittaa kunnon kohotus ja painon pudotus. Sellaiset 5 kiloa olisi pudotettavaa, mutta kun ei vaan meinaa lähteä millään.
Maahinen: Tsemppiä kovasti ICSI:n bdbdbd
Lumivaippa: Kiitos peukutuksista, mutta ei vaan onnistu. Ultraseurannoista piti kommentoida vielä sen verran, että minulla ultrattiin kaksi ensimmäistä kiertoa, mutta loput mentiin sitten ihan omin päin.
ON: Viimeinen clomikierto siis päättyi ja nyt kp2 ja 31. yrityskierto aluillaan. Alkaa pikkuhiljaa usko loppumaan (vaikka tiedän, että hoidot on vasta aluillaan ja paljon on vielä kokeilematta). Soitin juuri Kättärille jatkosta ja seuraavaksi sitten aloitetaan pistoshoito. Ei ehdi vielä tähän kiertoon sulun takia, mutta seuraavaan sitten. Toisaalta ihan hyvä näin, niin saa viettää loman huoletta ja stressaamatta näistä asioista.
Voikaa hyvin!
RM
Mitä ihania uutisia täältä sainkin huomata. Toivotan sydämeni pohjasta teille onnea tähän raskauteen. Samoin toki tsemppejä kaikille muillekin lapsettomuuden kanssa taisteleville.
Entinen Tiistai-iltaryhmäilijä ja PAS-poika 2 kk
Heilutukset pitkästä aikaa \o/ !
Kylläpä lämmittää kun muistat vielä näin pitkän ajan takaa. Tuttuni sai vauvan samoihin aikoihin kuin sinä omasi, ja kirjoitit hänelle ihanan viisaita sanoja, kuinka suhtautua tuttuunsa, joka otti raskausuutisen aika raskaasti. Minuun siis. Maailma on aika pieni :-)
Parasta mahdollista jatkoa sinulle ja perheellesi!
Tulinpa taas pitkästä aikaa piipahtamaan täällä, tällä kertaa vauvauutisten kera. Meille syntyi eilen, päivä lasketun ajan jälkeen, klo 17.43 suloinen tyttövauva, 3150 g ja 51 cm. Tyttö on -kuten äitinsäkin- vielä rankasta synnytyksestä poikki ja on nukkunut suurimman osan päivästä.Tulimme kotiin jo eilen illalla, ja olemme miehen kanssa onnesta soikeita.
Waimolle ja Helille tsemppiä odotukseen ja peukkuja, että kaikki menee hyvin, ja kaikille muille paljon plussasäteitä!
Nyt täytyy taas mennä ihailemaan pikkuprinsessaa!
Favolina ja tyttö 1 vrk
Kiva kuulla vanhojen klubikamujen hyviä uutisia. Käyn aina välillä kurkkimassa ja etsimässä uutisia.
Ihanaa Vauvan tuoksuista arkea teille, rankkaa se on, mutta oi, niin palkitsevaa :o)
T. Olivera ja hymypoika 6kk
Löytyipäs täältä ihania uutisia heti näin aamusta! Paljon onnea pienen tytön syntymän johdosta! Vaihteeksi nyt sitten tyttökin, aika poikavoittoistahan täällä klubissa on ollut jo vuoden verran... ;o)
Jännityksellä odottelen Heliltä ja Nurultakin kuulumisia, toivottavasti heillä kaikki hyvin.
t. Aninka ja tyttö 8kk
Hurjasti onnea uudesta " tyttökerholaisesta" !
Ehkä osaan hiukan kuvitella onnen määrää, sillä omatkin ultrauutiset olivat hienoja! Niska ok, samoin neuraaliputki näytti hyvältä (tätä pelkäsin enemmän kuin muuta lääkityksen takia). Pidemmän tilityksen laitoin tuonne plussapuolelle helmikuisten ketjuun...
Ja onnea Favolinalle tyttelistä!
Piti vaan sanomani, että täällähän näitä helin kuulumisia on, kun niitä jo toisaalla kuulutin... oon kaipaillut, kun oot niin totaalista pimentoa pitänyt! Kiva, että kaikki on ok.
Syksy vissiin lähenee, kun palsta-aktiivisuus kaikille lisääntyy! Olen hengessä mukana kaikkien hoitokuvioissa.
-Osse ja Santeri rv 27+1
Lumivaippa: Tuohan onkin näppärää kun voi kotona tehdä hommia;) Toivotaan onnea nyt tähän clomikiertoon!
Meinasinkin tulla kertomaan kuulumisia kun eilen oli taas äitipkl käynti: Tai siis ei niitä kuulumisia juuri ole kun tilanne on ennallaan eli hematooma on ja pysyy pienenä ja istukka kohdunsuulla. Vauva oli kasvanut jo yli kiloseksi pötikäksi ja majaili pää alaspäin. Pari pv sitten neuvolassa vietti hullunmyllyä mahassa eikä malttanut olla rauhassa hetkeäkään että olisi saanut sydänäänet laskettua, lopulta sitten väsähti ja rauhoittui. Aika vilkas kaveri;) Ultrassa varmaan nukkui kun mussutti jotain suullaan ja oli tosi rauhallinen, aivan syötävän suloisen näköinen =))))) Syyskuun puolivälissä vielä katellaan tuota istukan paikkaa ja jos edelleen eteisistukka niin sovitaan sitten jo sektioaika.
Tarvikkeita ollaan jo hankittu: viime viikolla ostettiin vaunut, gessleinin macit, tuntui parhailta tänne maaseudun rauhaan (lue: kamalille teille) ja näin pätkälle äidille;) Hoitoalusta ostettiin kans ja vaatteita on tarttunut mukaan ja saanut jo ison pinon. Turvakaukalo ostetaan kaverilta ja itkuhälytin saadaan toiselta kaverilta.Pinnis on anoppilasta miehen vanha, se pitäisi vielä jonkun maalata. En sitten tiedä malttaako sitä toista pinnasänkyyn laittaa mutta onpahan ainakin rekvisiittana=) Kauhee vimma saada kaikki valmiiksi laitettua, onneksi ultrassa paikat oli kiinni ettei ihan tarvi pelätä vuodelepoon joutumista. Mutta äkkiä kai sekin tilanne voi muuttua?
Nyt oli niin omanapaista kirjoittelua että koittakaahan kestää!
Heli: huhuu??? varmaan muutkin täällä odottavat että mitä sulle kuuluu???
Pohjoisjaosto: Tapaamisesta????
Minerva: missä mennään?
Aika lämmin on täälläkin, makoilin pihalla badenbadenissa pari tuntia, selkä aurinkoonpäin sujui hyvin kun pieni tuulenvire kävi koko ajan, välillä kävin popsimassa vadelmia ja mansikoita, tänään huomasin että vadelmat ovat todellakin valmistuneet=) Mukavaa loppukesää kaikille!
T:Waimo rv 27 tasan