Onko väärin jos lähden ensi viikonloppuna Helsinkiin juhlimaan?
Kaverit on pyytäneet pariinkin bileisiin, yhdet synttärit ja yksi salakapakka-tyyppinen juttu, isot bileet tulossa ja olis aika jees päästä juhlimaan pitkästä aikaa!
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
On se ainakin h*lvetin tyhmää.
En usko että mulle mitään kävisi vaikka saisinkin koronan
No ite oon ainakin lähdössä juhlimaan myös ja jo tänä viikonloppunakin. Olen aiemminkin ollut flunssassa, ei pelota.
Jos olet perussairas 9kymppinen. Mieti uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa jos jäät sinne!
Lähden kyllä takaisin junalla sunnuntaina, töihin maanantaiaamuna.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ainakin h*lvetin tyhmää.
En usko että mulle mitään kävisi vaikka saisinkin koronan
Entä mitä kävisi niille kymmenille ja sadoille ihmisille, joihin sä mahdollisesti tartuttaisit sen?
Itse ajattelin juuri lähteä TURHAAN Helsinkiin. Valitettavasti se turha matkustaminen on nyt pannassa. Matkustan yleensä paljon turhaan.
Tervetuloa, ollaan menossa varmaan samoille syndeille. Oon itse asiassa koronassa mutta ei oireita ja bilettämään tulee vain nuoria joten no problem. Kerran täälä vaan eletään;)
Haittaako jos menen syöpäosastolle juhlimaan kahden bulgarialaisen jääkiekkojoukkueen kanssa? En usko, että minulle mitään kävisi vaikka saisin koronan. Tekisi niin kauheasti mieli laittaa Zalandosta tilaamani ihana glitter-mekko päälle ja ostin juuri uudet kengätkin, mitä minä niillä teen jos en voi esitellä kaikille takalistoani ja hankintojani?
No Porvoosta pääsee hyvin Helsinkiin. Unohdit kertoa, että salakapakka on piilotettu koronaa hoitavan teho-osaston sänkyjen alle.
Älä tule.
Tavalliset helsinkiläiset ovat koko ajan eri virusten pommituksessa pahimpana korona ja välinpitämättömät matkailijat.
On väärin. Sinä teet valinnan, mutta voit tuoda läheisillesi koronan. Se ei ole oikein.
Mene vaan. Laillisesti sitä ei voi kukaan estää.
Hyvä yritys