Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla muita syitä sille, että kuulen oman sykkeen korvissa kohinana, kuin korkea verenpaine?

Vierailija
27.11.2020 |

Heräsin jo yöllä tähän, ja on edelleen. Päätä ei oikeastaan särje, mutta tuo kohina on todella kovaa. Mittasin kotimittarilla, ja se väittää että mun paineet on 114/74. Voiko tälle olla muuta selitystä kuin korkea verenpaine vai valehteleeko mun mittari?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan

Vierailija
2/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvat tukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvat tukossa.

Omasta mielestä ei ole tukossa? Ainakin kuulen ihan normaalisti. 

Vierailija
4/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sun syke on? Onko kuumetta? Oletko ollut juuri sairaana tai mahdollisia tulehduksia päällä?

Vierailija
5/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestehukka. Ei vakava mutta oireilee noin. Oletko muistanut juoda vettä. Vähintään litra päivässä. Monella ei tule sitä luonnollista janon tunnetta kun ei liikuta tarpeeksi, sitten ei muisteta juoda ja tulee nestehukkaa.

Myös liiallisessa veden juonnissa on vaaransa, joten ei kannata tehdä liian äkillistä korjausliikettä.

Vierailija
6/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinnitus? Onko niskat jumissa?

Vierailija
7/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huimatessa yleensä kohisee korvissa

Vierailija
8/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla väsymys tekee tuota.

Vierailija
9/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anemia? Mulla kohisi pitkään ärsyttävästi pulssi korvissa, mutta kun söin reilu viikon verran päivittäin maksalaatikkoa ja/tai verilettuja jollain c vitamiinipitoisella höystettynä ja otin päivittäin floradixia (olikohan sen niminen rautalitku) ja kahvit ja maitotuotteet otin eriaikaan kuin nuo rautapitoiset, niin lopulta loppui se kohina.

Vierailija
10/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tekee pahat niskajumit tota kohinaa.

Vierailija
11/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sun syke on? Onko kuumetta? Oletko ollut juuri sairaana tai mahdollisia tulehduksia päällä?

Syke noin 60-70. en ole ollut sairaana eikä ole kuumetta tai muutakaan. Stressiä kyllä on. 

Vierailija
12/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskat kyllä on ihan kroonisesti jumissa. Voiskohan sitten olla sitä? Olen myös nukkunut ihan todella huonosti viimeiset pari viikkoa, joten väsymystä on varmasti myös. 

Mulla oli joskus aikoinaan verenpaineet ihan hirvittävän koholla, niin siksi pelkään että se on uusiutunut. Söin siihen siis lääkettäkin jonkin aikaa, mutta nyt on jo ainakin pari vuotta olleet ihan normaalipaineet ilman lääkityksiä. 

t.ap

Vierailija
13/13 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verisuonien kalkkeutuma ja ahtaus saa kaulavaltimon korvan vieresta suhisemaan. Ala  liikkua enemmän , hikiliikuntaa vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan