Voitasko sopia, että kaikki te aktiivi urheilijat alkaisitte urheilla vain öisin
Niin ette saa päänsärkyä, kun me tavikset urheillaan. Nyt on nimittäin käynyt harvinaisen selväksi, että tavikset eivät saa juosta, käydä jumpissa, pyöräillä tai mikä kamalinta, käydä salilla! Meillä on vääränlaiset vaatteet, olemme hitaita, teemme liikesarjat päin v#ttua, meillä on liian halvat lenkkarit ja pyörät. Olemme myös liian lihavia.
Olen puhunut!
Kommentit (4)
Mistäs tuommoista olet saanut päähäsi? Ja mene itse öisin lenkille, silloin kukaan ei tuijota sua pimeällä pururadalla.
Ja paskat. Olen hento 50-v nainen ja takuulla ärsytän salilla monia. No saavatpahan tuntea ylemmyyttä. Minusta saa ärsyyntyä, en aio tehdäasialle mitään. Hiihdän ja uin hitaasti ja teen pienillä painoilla. Parempi se on kuin istua sohvalla. Jos aletaan motkottaa, hidastan vauhtia.
Höh, ei kiinnosta muiden mielipiteet. Mä teen kans pienillä painoilla ja hitaasti. Hitaasti tekeminenhän on se oikea tapa, riuhtominen väärä, mutta kukin tyylillään. Pienet painot taas siksi, että en halua näkyviä lihaksia. Haluan, että lihakseni ovat hyväkuntoiset, mutta haluan myös näyttää naiselta. Yhtä hyvin mä voisin katsoa kieroon lihaksikkaita naisia tekemässä raskailla painoilla, mutta eipä kiinnosta.
Pyöräilen nautinnoksi ja ihailen maisemia samalla. Juosta en viitsi, ettei lantionpohjan lihakset rasitu, mieluummin uin ja sauvakävelen, hiihdän ja lumikenkäilen. Mitä niistä muista tarvii välittää?!
Kiinnostaisi tietää, kuinka monella on kokemusta esim. painon ruotimista liikuntaharrasteissa? Eräs tuttavani jaksoi aina kauhistella, kuinka hirveän lihavia ihmisiä uimahallilla pyörii. Minä taas mietin, että missä näiden ylipainoisten pitäisi olla. Eikö se nimenomaan ole hieno asia, että sen painon eteen tekee jotakin? Uiminenhan on mitä parhainta liikuntaa, jos on painoa päässyt kertymään.