Onko hää yms. juhlissa "pakko" juoda alkoholia?
Kommentit (25)
Ei ole ja kenenkään ei siitä tulis kyllä suuttua
Ei tietenkään. Jos ihminen ei halua juoda alkoholia, kenenkään ei pidä sitä sille ihmiselle tyrkyttää. Ja alkoholittomia vaihtoehtoja pitää aina olla tarjolla.
Kyllä pitää. Vaikka olisi raskaana niin ainakin pitää näytellä juovansa tai maistaa ainakin vähän kuohuvaa ja kaataa loput vaikka kukkapurkkiin. Näin on palstalla neuvottu.
Pitää juoda. Alkumalja, kaksi kaatoa viiniä ruuan kanssa ja konjakki kahvin kanssa, ehdottomasti sen verran muttei yhtään enempää.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:38"]
Pitää juoda. Alkumalja, kaksi kaatoa viiniä ruuan kanssa ja konjakki kahvin kanssa, ehdottomasti sen verran muttei yhtään enempää.
[/quote]
Juuri näin. Toki siellä häissä ei muuta tarjoilua olekaan, edes rahaa vastaan, koska muutenhan ne ois alkoholistien juhla alkoholisteille.
Ei ole pakko juoda, mutta harva noita kinkereitä selvin päin kestää.
Eikö tämä ole jo niin typerä kysymys ettei tähän tarvitsisi edes vastata. No vastata kuitenkin, ei, ei ole pakko juoda. Vain silloin on pakko juoda jos joku pitää sinua kiinni ja juottaa väkisin.
Pakko juoda! Viina on kivaa :) Älkää te absolutistit pilaa meidän ilakointia nyrpistelemällä!
Minä ainakin vedän aina naamat kun joudun olemaan samassa tilassa vaimoni sukulaisten kanssa. En kestä heitä selvinpäin.
T.Mies
Entä sitten ne meistä jotka haluaa lähteä autolla kotiin, on lääkitys päällä tai kaikessa yksinkertaisuudessaan ei halua juoda alkoholia?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:27"]Toisilla meistä on validi syy olla juomatta.[/quote]
Varastit sitten minun keskustelun aiheen?!
Kireäpipoisilla niuhoilla on aina joku selitys, miksei muka voisi juoda alkoholia. P*skapuhetta! Kyllä, häissä juodaan, piste.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:43"]Entä sitten ne meistä jotka haluaa lähteä autolla kotiin, on lääkitys päällä tai kaikessa yksinkertaisuudessaan ei halua juoda alkoholia?[/quote]
Ei kun pakko on juoda.
Suomalainem ei hätkähdä parista promillesta auton ratissa ja lääkityksen voi aina lopettaa.
Mutta PAKKO on juoda.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:27"]Toisilla meistä on validi syy olla juomatta.[/quote]
Varastit sitten minun keskustelun aiheen?!
[/quote]
Hae itsellesi apua.
Mistä joku on saanut pieneen päähänsä, että muka olisi pakko? Minä luulen pikemminkin, että osa mammeroista katsoo hyvinkin pitkää nokkaansa pitkin niitä, jotka kehtaavat juoda ja joilla mokomilla vielä näyttää olevan hauskaakin. Hyihyihyi, alkkiksia varmaan ne...
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:48"]
Mistä joku on saanut pieneen päähänsä, että muka olisi pakko? Minä luulen pikemminkin, että osa mammeroista katsoo hyvinkin pitkää nokkaansa pitkin niitä, jotka kehtaavat juoda ja joilla mokomilla vielä näyttää olevan hauskaakin. Hyihyihyi, alkkiksia varmaan ne...
[/quote]
Ainakin tämän palstan mukaan, täällä kun on alkoholisti, jos ikinä juo enempää kuin kaksi lasillista viiniä ruoan kanssa. Olutta juova ja humaltuva nainen on jo auttamattomasti wt-deeku, jolla ei ole enää mitään toivoa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:41"]
[/quote]
Näinhän se on. Vaihtoehtona olen käyttänyt myös Diapamia.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:30"]
[/quote]
[/quote]
Diapam on vain aika mieto bentso, suosittelen jtn. alpratsolaamia niin alkaa "nuppi tutisemaan".
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:30"]
[/quote]
[/quote]
Diapam on vain aika mieto bentso, suosittelen jtn. alpratsolaamia niin alkaa "nuppi tutisemaan".
[/quote]
Ok, kiitos vinkistä. Pyydän siis lekurilta alpratsolaamia 100 kpl kesän juhlia varten.
Totta kai pitää!
Ihan sama onko raskaana, toipuva alkoholisti, absolutisti, muslimi... Juotava on!!!!