Valmisruokasuosikkisi? (Pakaste- tai einesateria?)
Jos einekset ja pakasteateriat ovat mielestäni suoraan saatanasta ja ihminen kuolee välittömästi moisia syötyään niin tämä ketju ei ole sinulle :D
Sinkkuihmisenä ostan välillä itselleni pakasteaterioita. Ehdoton suosikki on Finduksen Falafel Marrakech, niin hyvää! Kaloreita on paljon (n. 690kcal), eli ei ihan jokapäiväistä ruokaa missään tapauksessa.
Vinkatkaas muita hyviä valmisaterioita? Thai Cubeja ostan joskus, samaten noita muita Finduksen saman sarjan tuotteita, mutta tätä falafel-ateriaa ei ole vielä mikään voittanut. Olen kuitenkin avoin uusille tuulille :)
Kommentit (53)
Pakastepinaattikeitot, kaikki muut merkit paitsi pirkka ovat hyviä, löytyy siis ainakin apetit, rainbow ja eldorado. Lidlissä löytyy pajastealtaasta sellaisia pussissa olevia ruokia, Nasi goreng on parasta, paellakin hyvää. Iso pussi 700g maksaa 2,99 eli aika edullinenkin. Herkkuna sitten lidlin pakastepizzat, ovat hyviä ja edullisia myös. Suosittelen maistamaan sitä 4 juuston pizzaa (guattro formaggi), slurps!
Ristoranten pizzat, erityisesti kinkku-ananas ja vege
Saarioisen perinteinen maksalaatikko, puhdasta rakkautta
Billy-pizza original, joskus vaan pakko saada
Ja viimeisenä, mutta ei vähimpänä: Roiskeläpät! Hyvää niin kylmänä kuin lämpimänä!
Einesruoka kokkikartanon lasagne.
Pakasteista se vegatarian sweet chili varsinkin jos siihen laittaa vielä sekaan katkarapuja. nam.
Saarioisten jauheliha-roiskeläppä aka terskajuustopizza.
Einessilakkalaatikko tuunattuna runsaalla maustepippurilla. Oikeasti hyvää, edullista ja lisäaineetonta arkiruokaa, johon tartuin alun perin jossain ankeilun puuskassa pari vuotta sitten, mutta josta sittemmin on tullut yksi maanantaiden suosikkiherkku.
Kokkikartanon lohikeitto ja pinaattikeitto! Oikeasti hyvänmakuisia.
Ja joku Pollo pizza, valmistajaa en muista, mutta olikohan Ristoranten...
Muita valmisruokia meillä ei juurikaan syödä jos ei nyt harvoin jotain kokeilla. Pinaattilättyjä lapset joskus haluavat, mutta ei olla hoksattu olisiko jollain tietyllä valmistajalla parempaa kuin muilla.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:02"]
26, meinaat että koska afrikkalaiset olivat niin tyhmiä että sotkivat 20 vuotta sitten kuraveteen äidinmaidonvastikkeen, Nestleä pitää boikotoida? Sure.
[/quote]
http://www.maailmankuvalehti.fi/node/3031
ei se ihan noin ole ! lue ja sivisty kyllä kyse on muistakin maista ja suomikin mukana !
Kalapuikot on hyviä ja etenkin ne jonkun mainitsemat sitruunanmakuiset.
Mutta! Saarioisten maksalaatikko rusinoilla on mun lempiruoka. Voisin syödä sitä vaikka joka päivä ja voittaa häränkielet ja hanhenmaksapallerot sun muut ölleröt ihan mennen tullen!
Se on siis ykkönen kaikista ruoista.
Pakastepinaattkeitto (merkillä ei niinkään väliä) ja päälle keitetty kananmuna, ah<3
Paneroidut porsaanleikkeet ja hp kastike
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:17"]Pakastepinaattkeitto (merkillä ei niinkään väliä) ja päälle keitetty kananmuna, ah<3
[/quote]
Tämä <3 slurps!!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:35"]
Dr. Oetkerin Mozzarella-pizza. Absolutely.
[/quote]
Minä tykkään niistä, joissa on pinaattia. En tiedä mitä sille on tehty, että maistuukin niin hyvältä. Arominvahvennetta?
Pitääkin maistaa. Mun suosikki on Felixin Chicken Masala tai Apetitin Thai Shrimps.
Itse en syö koskaan eineksiä. Todella rapeiksi paistetut kalapuikot sitruunalla on kuitenkin <3
Dr. Oetkerin Mozzarella-pizza. Absolutely.
Ahh tuo falafelmättö on ihan törkeen hyvää. Harvoin ostan valmisruokaa mut se lähtee melkeen aina jos pitää nopeesti saada jotain.
Toinen hyvä on Felixin penne rosse piccanti-pasta, myös finduksen vegetarian couscous-pussi on hyvä.
Apetit Tropicana -pizzassa on hyvä hinta-laatusuhde. Ei saa monestakaan kaupasta, mutta sellainen Asian nuudeli on hyvää, kahta eri laatua, peking ja joku toinen. En muista tekijää. Prismasta niitä on ostettu. Knorrin täyteläinen kasvissosekeitto, mutta voin helposti kuvitella, että niistä ei kaikki tykkää. Lämmin kuppi-keitoista juusto-parsakaali. Pakasteesta tykkään Vegetarian Sweet Chili, en muista onko Finduksen, kun juuri nyt sitä ei ole pakkasessa kotona.
Joo, mä olen saanut koukutettua työkaverinikin tuohon falafel-ateriaan! Joka päivä jollain on einesruokaa ja melkein aina vähintään yhdellä on tuo falafel-ateria :)
Tässä tuli jo hyviä vinkkejä, pitää tutkia omien kauppojen valikoimat. Ap
Mä oon tykästynyt kokkikartanon valmiskeittoihin. Täyteläisiä ja niissä on muutakin kuin lientä
Pakkasessa nyt: Saarioisen paistovalmiit broilerileikkeet. Muita hyviä Kokkikartanon lohikeitto, HKn Mummon lihapullat ja muussi, semmoinen viheltävä pakkaus ja tajuttoman hyvä kastike. Thai-cubet. Joskus Findus Dagens-aterioita.