en oo käyny suihkus yheksään päivään, kysyttävää?
masentaa. aika limaselta näyttää jo letti. mutta evvk.
ja ne makaronit laitetaan kuumaan veteen joten älkää kysykö sitä.
Kommentit (15)
Ihminen alkaa kyllä puhdistaa itse itseään jonkin ajan päästä. En minäkään pese hiuksia oikeastaan ikinä shampoolla.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:29"]
Ihminen alkaa kyllä puhdistaa itse itseään jonkin ajan päästä. En minäkään pese hiuksia oikeastaan ikinä shampoolla.
[/quote]
ok hyvä tietää. ei oo toistaseks hajusta päätellen tällasta ihme reaktioo päässyt mun kohdalla tapahtuun.
Eihän 9 päivää ole vielä mitään, itse olin kerran 17 päivää käymättä suihkussa. Ei tullut juuri hampaitakaan pestyä.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:34"]
Eihän 9 päivää ole vielä mitään, itse olin kerran 17 päivää käymättä suihkussa. Ei tullut juuri hampaitakaan pestyä.
[/quote]
Pakko kysyä - miks?
Mää joskus uhkailin miehelle, etten käy pesulla enää ikinä... unohdin sen kyllä sitten.
Yritätkö siis säästää vesilaskussa tällä tavoin?
Olet joko masentunut tai asut bambumajassa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:38"]
Olet joko masentunut tai asut bambumajassa.
[/quote]
näistä toi todennäköisempi eli jälkimmäinen.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:36"]
[/quote]
Pakko kysyä - miks?
[/quote]
Masennus?
Itsellä suihkussakäymättömyysenkka taitaa olla seitsemän päivää. Lätkittiin selkään sellaisia allergialappuja eikä ne saaneet kastua koko sinä aikana. Hiukset oli kyllä kaameen näköiset ja tuntuiset, kun en viikkoon pessyt.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:40"]
[/quote]
Pakko kysyä - miks?
[/quote]
Masennus?
Itsellä suihkussakäymättömyysenkka taitaa olla seitsemän päivää. Lätkittiin selkään sellaisia allergialappuja eikä ne saaneet kastua koko sinä aikana. Hiukset oli kyllä kaameen näköiset ja tuntuiset, kun en viikkoon pessyt.
[/quote]
Niin, eihän sitä voi esim. pestä vain hiuksiaan ja muuta vartaloa kastelematta selkää :D voi terve.
[/quote]
Pakko kysyä - miks?
[/quote]
Ryyppyputki.
Ihan perus mettäleirillä. Käsidesillä vaan hiukan hinkkaa suurimmat paskat naamasta.
:D Ihanaa porukkaa täällä.
Mielikuvana vaan naurattaa että tuhannet ja taas tuhannet mammat istuu viinipäissään haisevina ja lihavina kotona kirjottelemassa tänne "haisen paskalta"-viestei. Jee siskot!!!
Jännä miten masennuskin aiheuttaa erilaisia "oireita" käyttäytymisessä.
Itse esimerkiksi masentuneena saatoin käydä suihkussa parhaimmillaan viisi kertaa päivässä, en nyt pesulla kuitenkaan, mutta istuin suihkun lattialla ja annoin lämpimän veden valua päälleni. Tää oli jonkinlainen turvakeino, tunsin oloni turvalliseksi ja hyväksi kun sain tehdä näin.
Kuin minä.