Paljonko rasvaa laihduttaja tarvitsee vuorokaudessa vähintään
jotta elimistö toimii normaalisti?
(kevyttä työtä tekevä nainen)
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 17:58"]
Kiloklubin suositus proteiinien osuudeksi kokonaisenergiasta on 15-35%. Rasvaa tulisi olla 25-65%, joista tyydyttyneitä rasvoja alle 33%.
[/quote]
Liian vaikeaa matematiikkaa. Osaisiko joku kertoa, esim montako ruokalusikallista öljyä tuo tarkoittaa? Jos esim painaa 70 kiloa ja tavoitepaino 60 kiloa.
[/quote]En mäkään tuota itse viitsi laskea, kiloklubiin kun kirjaa, niin se laskee. Päivän mittaan sitä rasvaa tulee piilorasvana paljon muustakin kuin näkyvänä rasvana.
[/quote]
Minä en käytä tuotteita, joissa on piilorasvaa. Siksi haluaisin tietää, paljonko sitä öljyä pitäisi lorotella salaatinkastikkeeksi...
[/quote]Pikkasen vaikea uskoa, ettet mitään rasvaa sisältävää tuotetta syö. Pelkällä salaatilla ei pitkälle pötki, vaikka siihen miten lisäisi öljyä. Eikä tuo ainakaan mitää koululääketieteellinen painonpudotuskeino ole.
[/quote]
Ruokavalioni on hyvin vähärasvainen ja rasvan saan ainoastaan lisättynä rypsiöljynä tai leivän päälle sipaistuna margariinina.
[/quote]Siinä leivässä itsessään on jo rasvaa.Hoks
[/quote]
Onhan toki. Mutta en minä mitään pasteijoita tai muita rasvapommeja syö.
[/quote]No en mäkään. Mä saan rasvani pähkinöistä, kananmunasta, leivästä, avocadosta, juustosta, leikkeleistä, lihasta, kalasta... Pelkkää öljyä, menee maksimissaan ruokalusikallinen noiden kaikkien muiden jälkeen. Jos sä normaalin ruuan päälle vetäiset puoli desiä öljyä, niin voipi sitä tulla ihan liikaa, tuohon terveelliseen ruokavalioosi. Siks täällä on vaikea antaa sulle varsinaista oikeaa määrää, kun ei tiedä, mitä muuta sä syöt.
sun kroppahan saa rasvaa siitä sun sulavasta ihrastasi!
Ei ihme että oot lihava noin vähärasvaisella ruokavaliolla.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:42"]
Ei ihme että oot lihava noin vähärasvaisella ruokavaliolla.
[/quote]
Mä mikään lihava ole. Melkein normaalipainoinen.
Kylläpä meni taas kauan aikaa kun selvään kysymykseen tulee vastaus!!! Tuskin kysymyksen esittäjää kiinnostaa hevon vertaa mitä SINÄ ja millä lailla rasvasi saat .....
Jos sen kaiken rasvan vedät kasviöljyistä niin saat liikaa omega-6-rasvoja, jotka ylläpitävät tulehdusta kropassa. Onnea valitsemallasi tiellä!