Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita tämä: esityksissä kuvaavat??

Vierailija
03.04.2014 |

Viime jouluna olin päiväkodin joulujuhlassa, jossa meinasin saada epilepsia-kohtauksen (minulla ei ole epilepsiaa..) kun valojen välkkymisestä ei tullut loppua: sen sijaan että vanhemmat olisivat keskittyneet itse esitykseen, lähes jokainen kuvasi kilpaa ja tunki itsensä seisomaan outoihin paikkoihin joten takana istuvat eivät nähneet juuri mitään. Räps, räps, räps pimeässä tilassa. Koko ajan. Kesken esitysten, puheiden, niiden välillä. Muutamalla oli järjestelmäkamera tukijalkoineen ja niiden kanssa sitten taiteiltiin yleisön iloksi keskellä katsomoa. Voi jumalauta.

Eilen Facebookissa kolme tuttavaa ilmoitti menevänsä katsomaan erään artistin keikkaa. Kesken keikkaa ilmestyi päivityksiä, kuvia, videotakin. Missä vaiheessa nämä ihmiset keskittyivät itse esitykseen?? Maksoivat itsensä kipeiksi siitä, että saivat kuvattua kännykkäkameralla salissa? Miksi?

Olisi ihanaa käydä edes yhdessä esityksessä, jossa olisi kamerakielto. Miksi ihmiset eivät osaa enää elää hetkessä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni on pappi. Hän kertoo, että yli-innokkaat "kameramiehet" ovat todellinen riesa kirkollisissa toimituksissa. Siunaustilaisuudessakin he surijoista ja seremoniasta piittaamatta konttaavat ja kiipeilevät kuvakulmiaan hakemassa. Mukana tietysti julmettu repullinen optiikkaa, jota pitää vaihdella koko ajan.

Vierailija
2/2 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä ärsyttänyt. Päiväkodin kevätjuhla on yleensä ulkona ja hyvin siellä mahtuu halukkaat kuvaamaan. Muutkaan juhlat eivät ole olleet pimeässä tilassa, jossa salamavalot räpsyisivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi