Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies pettää raskaana olevaa naistaan?

Vierailija
03.04.2014 |

En vaan ymmärrä!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen usein lihoo myös raskauden myötä pullukka ei kiihota samalla tavalla. Kumppanin epänaisellisuus ilmavaivoineen, hälläväliä asenne ulkonäköön vähentää miehen haluja. Naisella saattaa olla haluttomuutta seksiin, niin mies saattaa hakea sitä muualta. Ja kun hormoonit hyrrää ja kaikki on huonosti ja kotona huudetaan vaan miehelle niin ruoho aidan toisella puolen näyttää paljon vehreämmältä.

Näin ainakin yksi naistaan raskauden aikana pettänyt mies kertoi minulle.

Vierailija
2/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyyyh, voi miesparkaa! Saa varauksettomasti kaiken sympatiani puolelleen. Miten joku kehtaakin lihoa raskaana ollessaan, järkyttävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 12:57"]

Koska nainen usein lihoo myös raskauden myötä pullukka ei kiihota samalla tavalla. Kumppanin epänaisellisuus ilmavaivoineen, hälläväliä asenne ulkonäköön vähentää miehen haluja. Naisella saattaa olla haluttomuutta seksiin, niin mies saattaa hakea sitä muualta. Ja kun hormoonit hyrrää ja kaikki on huonosti ja kotona huudetaan vaan miehelle niin ruoho aidan toisella puolen näyttää paljon vehreämmältä.

Näin ainakin yksi naistaan raskauden aikana pettänyt mies kertoi minulle.

[/quote]

Kusipää on vaan kusipää. Ei kaikki miehet ole mitään tahdottomia, vehkeensä ja viettiensä vietävissä olevia nössyköitä. Suurin osa on ihan ajattelevia, empaattisia ja selkärangan omaavia yksilöitä.

Vierailija
4/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään ole ikinä käsittänyt miten 9kk voi olla niin ylitsepääsemätön aika katsella "lihonutta ja seksiä haluamatonta" naista, jos tätä muuten rakastaa. Silloin on kyllä suhteessa jotain muutakin vialla, jota ehkä sillä vauvalla on yritetty pelastaa? Se on niin lyhyt hetki että jos sitä ei kestä niin ehkä onkin parempi lähteä kipittelemään muualle.

Vierailija
5/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska raskaana olevaa miestä ei voi pettää.

Vierailija
6/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai sitten se suhde on vaan yksinkertaisesti loppu... eli mies pettäisi vaikka nainen ei olisikaan raskaana. Kysymys kuuluu miksi sitten ollaan raskaana mutta sehän nyt on yleistä että lapsia laitetaan alulle vaikka parisuhde on kuolemispisteessä...

Vierailija
7/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt samaa. Oisko kuitenkin niin, että uusi elämäntilanne pelottaa ja halutaan "elää" ennen sitä ns. vapaasti. En tiedä. Jollekinhan se seksin puute monta kuukautta voi olla joku juttu. Mutta, jos suhde kunnossa, niin ei pitäisi tapahtua, silloin voidaan avoimesti keskustella, jos jokin ahdistaa.

Vierailija
8/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen lakkaa antamasta.

Vierailija
9/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun halut oli loppu 5 kk kohdalla, ja vaikka en enään jaksanut , silti ehdottelut päivittäin seksiä , puin seksikkäät vaatteet ja annoin, mun mies ei ollut puutteessa koko mun raskauden aikana. Tulos, vieraissa ei käynyt, yhdessä vieläkin

Vierailija
10/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottelin*

Vierailija
11/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet kuitenkin pitävät raskaana olevaa naista kauniina ja seksikkäänä, ja hyvin moni nainen haluaa raskaana olessaan seksiä enemmän kuin normaalisti.

Vierailija
12/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin harmittaa, etten nyt kykene ja mieheni elää puutteessa. Toivon kuitenkin, että rakas jaksaa odottaa. Ei tämä loputtomiin ole kestänyt ennenkään.

Vierailija
13/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pettämistä jos raskauden aikana mies käy vieraissa. Se on ihan luonnollista halujen tyydyttämistä.

Vierailija
14/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites jos sen raskaana oleva vaimo käy vaan sub lapsi mahassa tyydyttävässä omia haluja???

Vierailija
15/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko susta kivaa, jos nimittäin sun raskaana oleva vaimo kävisi panemassa toista ( sun lapsi mahassa) kuinka luonnollista se olisi Susta???

Vierailija
16/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani miehet, jotka pettävät raskaana olevia vaimojaan, pettävät muutenkin ihan koko ajan. Jokaisessa työpaikan riennossa joku sihteerikkö polvella. Liitot vaan jatkuvat ja uusia lapsia syntyy vuodesta toiseen. Vaikuttaa oksettavalta, mutta ehkä ne vaimot sitten tietävät ja hyväksyvät tuon. Hyvintoimeentulevista miehistä kyse. 

Vierailija
17/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tosiaankaan ymmärrä. Jos perheeseen on lapsi tulossa, niin järkevämpää olisi ottaa samantien ero ja muuttaa vähintään toiselle mantereelle.

Vierailija
18/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mä oon täällä palstalla lukenut, niin alkaa pettää ekaa kertaa kun vaimo lakkaa antamasta

Vierailija
19/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen sääntö : aina ku mies lähtee kotoa, pidä huolen , ettei ole nälissään , eikä puutteissa.

Vierailija
20/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista kertaa hän ei pysty, eikä sitä haluta enään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme