Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies pettää raskaana olevaa naistaan?

Vierailija
03.04.2014 |

En vaan ymmärrä!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pettämistä jos panee vaimon siskoa? Sehän on vähän niinkuin panisi vaimoa.

Vierailija
22/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 13:43"]

Useimmat miehet kuitenkin pitävät raskaana olevaa naista kauniina ja seksikkäänä, ja hyvin moni nainen haluaa raskaana olessaan seksiä enemmän kuin normaalisti.

[/quote]

Mutta kuinka moni näistä naisista uskaltaa tehdä aloitteita? Mitä kaverien kanssa oon puhunut, niin ei se raskauden aikainen paljon mainostettu himokkuus ole missään näkynyt. Sen sijaan raskauden vaikutus on näkynyt outoina tunteenpurkauksia joka on kiristänyt välejä.

En hyväksy tai puolustele pettämistä. Mutta jos syitä ruoditaan, niin kyllä nuo muutokset kumppanissa ovat varmaan suurin syy. Ulkonäkömuutokset on helpompi ymmärtää väliaikaiseksi, mutta noita-akan käytöksestä on vaikeampi olla välittämättä.

Joillakin varmaan tulee myös viimehetken panikkia ja muita oireita suuren elämänmuutoksen edessä.

Joku ihmetteli onko se 9 kuukautta niin pitkä aika olla ilman seksiä. Taitaa olla aika tapauskohtaista, miten kukakin puutetta kestää. Kummasti tältä palstalta löytyy naisiakin, jotka kertovat pettävänsä, kun kotona saa seksiä liian harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäminen lähde siitä että saako seksiä miten paljon sekä miten usein. Se lähtee siitä miten se kiva, iloinen, jännittävä nainen, muuttuu henkisesti kyllästyneeksi, vastentahtoiseksi miehelle eikä ole sitä ilmapiiriä että toinen kiinnostava persoona jonka kanssa nauretaan sekä jutellaan innostuneesti.

Nainen ei ole enää yleensä naimisiinmenon ja elämän vakiintumisen jälkeen se sama. Se tympii miestä joka hakee lähinnä sitä henkistä kivaa oloa toisen ihmisen läheisyydestä.

Ei se ole sitä että mies ajattelee selkäytimellä tai elin vie häntä. Kriminaaleja se voi niin viedä, vaan kyseessä on aivan toinen todellisuus. Ja se pätee vain tunnekylmenneisiin naisiin sen jälkeen kun ihastuminen on ohi ja heidän miehiinsä. Yleensä nämä naiset ovat teeskentelijöitä joiden naamion yhteiselo on poistanut.

Vierailija
24/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on jämpti niin, että emppis, naistaan rakastava mies ei petä vaikka vastaan tulisi paratiisin hehkein hekumahelmi!

Vierailija
25/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka alkaa kyräillä miestään yhteiselon alkaessa sillä silmällä että petätkö sekä etsiä merkkejä siitä, ovat juuri niitä luomuksia jotka muuttuvat hirviöksi suhteen alun teeskentelyn jälkeen. Äksyilevät kaikesta sekä rakkaudenosoitusten sijaan osoittavat mieltään miehelle.

Mies ei nimenomaan ole vain joku panokone, vaan tunteilla elävä ihminen, joka kaipaa lähelleen inhmillisen, iloisen, läheisen ja vapautuneen ihmisen eikä mitään kireää epäilijää.

Useimmissa tapaukissa petetty saa katsoa itseään peilistä. Syy löytyy sieltä. Ei niinkään siitä onko annettu pimppiä, vaan korvien välistä.

Vierailija
26/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on valmis pettämään, en oikein usko, että yhteinen lapsi siinä sen kummemmin pidättelee, valitettavasti.

Vierailija
27/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, miten täällä käännetään kaikki petetyn syyksi. Jos suhteessa on jotain vinossa, siitä pitää puhua. Raskauden tuomista muutoksista on hyvä puhua jo etukäteen ja muutenkin kommunikaatio läpi odotuksen ja vauva-aikana pelastaisi monen suhteen karikoilta.

Vaikka suhteessa olisikin jotakin vikaa, syy pettämiseen on yksin pettäjän.

Vierailija
28/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän mun mies ikinä tulee pärjäämään raskausajan, kun nykyään kerta päivässä seksiä ei meinaa riittää... Voi taivas. Mä on varmaan sitten täällä itkemässä että mies petti ja jätti ja nyt oon yksin vauvan kanssa.

Vierailija
29/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä pettää, oli raskaana tai ei.

Vierailija
30/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten joku voi ottaa riskin sukupuolitaudin siirtämisestä tulevan lapsensa äitiin, ja sitä kautta se voi vaikuttaa lapseenkin.

Täytyy olla jotenkin sairas päästään, jos on valmis tuollaiseen riskiin, normaaliälyinen päinvastoin suojelisi tulevaa jälkikasvuaan ja sen jälkikasvun äitiä.

Mutta kyllähän naisilla on suurin riski tapetuksi joutumiseen myös raskauden aikana, varmaan samanlaiset supersankari-isät asialla.

Vierailija
31/32 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli taas puolivälistä eteenpäin niin julmettu panetus, että tuntu ettei mies riitä alkuunsakkaan. Ja mies alkoi välttelemään jopa viereen istumista, kun tiesi, että olen "sitä" vailla. Muuten kyllä kanto huolta joka asiasta, puhtaudesta, siivouksesta, kaupassa käynnistä. Oli ihana olla, kun ei tarvinnut miettiä mitään, mitä nyt ruuan tein. Mutta meillä kävi tässä(kin) toisinpäin ja minä eksyin hakemaan täytettä internetin ihmeellisestä maailmasta, kun en sitä saanut kotoa. Mies ei tätä tiedä ja ei tule koskaan tietämäänkään. Että ei ne miehet ole automaattisesti se pettävä osapuoli. Hävettää, mutta omapahan on häpeäni.

Vierailija
32/32 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl tässä on vieressä saanutkin ihmetellä että MIKS IHMEESSÄ mies, 45+, on kyennyt pettämään vaimoaan vuosikaudet läpeensä ja nytkin kun vaimo on viimeisillään raskaana!!! Koska naiset ne lähtökohtaisesti tietävät monesti että jos mies pettää, koska aina, AINA jää jotain jälkeen.....Mutta tämän kyseisen miestuttavani (mulle kaveri vaan) ei ilmeisesti tai sitten nainen vain hyväksyy tilanteen. Mies on taiteilija ja sosiaalisen median kautta ainakin lirkuttelee härskejä naiselle jos toiselle...vaimo itse ei ole somessa joten ei näe tätä kaikkea..ja tiedettävästi on pettänyt useaan kertaan vaimoaan ollessaan toisella paikkakunnalla töissä. Itse mietin, että vaimonhan pitäisi saada tietää mutta vaikeaksi asian tekee se et viestinviejä ammutaan kun ulospäin rakennettu perheidylli etelä-Suomessa rikotaan. Vaimo on itsessään aivan mielettömän upea ja lahjakas taiteilija itsekin, joten vastaukseksi  miksi kysymykseen jää että mies vain kaipaa ikisinkku-vuosiaan nuoruudestaan ja on onneton itsensä kanssa. Pettäminen on aina pettäjän omaa tyytymättömyyden tulosta, ei petetyn vikoja. Surullista mutta totta. Mutta nämähän aina paljastuvat jossain vaiheessa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi