7 v nuorempi mies?
23-v mies ja minä 30-v nainen? Onko teistä outoa?
Kommentit (18)
Ei. Minulla on 10,5 v nuorempi mies (minä 39, mies täytti tammikuussa 29).
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 12:24"]
Ei ole outoa. Olisiko sinusta outoa jos mies olisi 7 vuotta vanhempi?
[/quote]
Totta. Ei olisi. Olen vaan aina deittaillut itseäni vanhempia miehiä (muutaman vuoden vanhempia) joten siksi tämä vähän tuntuu hassulta.
AP
aivan, miksi tämä on outoa - jos mies on vanhempi ei kukaan ihmettele!!
minulla on 8v nuorempi mies mutta kukaan ei ole edes tajunnut..
No ei ole outoa. Meillä on 14 vuotta ikäeroa, tosin minä (nainen) olen nuorempi.
Miksi olisi?
Nauttikaa rakkaudesta ja toistenne seurasta.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 12:22"]
23-v mies ja minä 30-v nainen? Onko teistä outoa?
[/quote]
Miksi haluat hengailla lapsen kanssa!?
Minä 33 ja mies 24. Ihanasti menee ja sehän on tärkeintä :)
Kyllä noille nuoremmille voi tulla vielä menovaihe päälle. Eivät haluakkaan en muutaman vuoden päästä sitoutua niin paljon vanhempaan naiseen
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 13:01"]
Kyllä noille nuoremmille voi tulla vielä menovaihe päälle. Eivät haluakkaan en muutaman vuoden päästä sitoutua niin paljon vanhempaan naiseen
[/quote]
Se menovaihe tulee ihan yhtä helposti keski-ikäisille miehille, ja näyttää tulevan vielä helpommin kuin nuoremmille...
Mä olin lasteni isän kanssa yhdessä 11 vuotta. Hän oli 20, kun tapasimme ja minä 26. Erostamme nyt yli 4 vuotta. minä olen nyt 43 ja hän 37. En halua enää vakavampaa suhdetta, mutta seksissä nuoremmat on ihan jees.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 13:01"]
[/quote]
Se menovaihe tulee ihan yhtä helposti keski-ikäisille miehille, ja näyttää tulevan vielä helpommin kuin nuoremmille...
[/quote]
Ei pidä yleistää.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 13:03"]Mä olin lasteni isän kanssa yhdessä 11 vuotta. Hän oli 20, kun tapasimme ja minä 26. Erostamme nyt yli 4 vuotta. minä olen nyt 43 ja hän 37. En halua enää vakavampaa suhdetta, mutta seksissä nuoremmat on ihan jees.
[/quote]
niin kuinka paljon nuoremmat ?
Itse seurustelin 19-vuotiaana 23-vuotiaan kanssa. Sopi silloin, kun mies oli samalla tasolla henkisesti. :)
Ei ole outoa. Olisiko sinusta outoa jos mies olisi 7 vuotta vanhempi?