Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin unta ex-ystävästäni. Tulkintoja?

Vierailija
03.04.2014 |

Unessa ex-ystäväni, oltiin ystäviä parikymmentä vuotta, jutteli tyytyväisenä pitkästä aikaa kanssani. Samaan aikaan hänen aviomiehensä nylkytti itseään minua vasten kuin koira. En huomannut tätä nylkytystä heti, koska minua kiinnosti enemmän ystäväni seura. Emmehän olleet tavanneet toisiamme useampaan vuoteen! Sitten huomasin nylkytyksen ja työnsin ystäväni ukon kauemmaksi. Ajattelin, että onpas mitäänsanomaton mies. Ystävänikään ei välittänyt miehensä käytöksestä. Jatkoimme jutustelua ja mies ei häirinnyt meitä enää.

Oikeassa elämässä ex-ystäväni oli hyvin mustasukkainen miehestään. Hänellä oli itsetunto-ongelmia. Hän piti minua kauniina ja itseään rumana. Hän oli masentunut. Lapsia saatuaan hän oli tyytyväinen, kun kävin heillä. Itse hän ei jaksanut tulla luokseni kuin joitakin kertoja. Toiset ystävät olivat jättäneet hänet. Järjestin vanhemmille kahdenkeskistä aikaa olemalla lasten luottohoitaja. Sitten yhtäkkiä hän halusi, etten enää tulisi. Olin eronnut, sinkku, lapseton ja uuden seurustelun kynnyksellä, kun tämä tapahtui. Ajattelin, että niin oli varmaankin parempi. Ystäväni oli jo avioeroni aikoihin alkanut käyttäytyä omituisesti.

Tarvitsimme etäisyyden ottoa toisistamme. Nuorina olimme kuin paita ja peppu. Harmi vain, että kasvoimme erillemme tai elämämme menivät eri tavalla. Ystäväni ei hyväksynyt enää minua, joten en ollut voinut jakaa niin suurta osaa elämästäni hänen kanssaan enää vuosikausiin. Suhteemme oli pakostakin pinnallisempi kuin ennen. Hänellä oli perhe, jonka näkemisestä iloitsin.

Olen nyt jo saanut (uuden)miehen ja lapsia minäkin.

Mistä tämä uni kertookaan? En kyllä aio ottaa ex-ystävääni yhteyttä. Hän poikkaisi suhteemme, joten hän saa lämmitellä sen uudestaankin, jos niin toivoo. En kokenut katkeruutta silloin enkä nytkän. En ystäväni menetyksestä enkä avioerostani. Surua tunsin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla