Oletko tyytyväinen nykyiseen elämääsi? joset, mihin asiaan haluaisit muutosta?
Haluaisitko lisää/vähemmän/ei ollenkaan lapsia, muutto paikkakunnalta toiselle tai toiseen maahan, haluaisit ottaa loparit nykyisestä työstäsi, vaihtaa työpaikkaa vai löytää töitä, erota puolisostasi vai löytää elämänkumppanin...
Mikä on sellainen asia, mihin sinä haluaisit muutosta?
Mulla se on työ. Teen iltatöitä, mutta haluaisin löytää päivätöitä, että illat jäisivät vapaaksi. Mutta tällä hetkellä se ei oo ihan vielä mahdollista. Mutta vuoden päästä viimeistään. ;-)
Kommentit (10)
Olen tyytyväinen perheeseeni, siis lapsiini ja mieheeni. Olen myös tyytyväinen kotiimme. Mutta työhöni olenkin sitten täysin tyytymätön, onneksi se loppuu muutaman viikon päästä. Työ ei vastaa mitenkään koulutustani ja on erittäin huonosti palkattua ja iltapainotteista, joten olen erittäin tyytyväinen että se loppuu pian.
Muuten on tällä hetkellä palikat kohdallaan, on ihana lapsi ja mies, tilava asunto yms. mutta haluan päästä syksyllä opiskelemaan ja jättää nykyisen duunin taakseni. Silti, vaikka tiedän että se tarkoittaa ansioiden laskua ja ilta- ja viikonloppuduuneja. Olen haaveillut alasta pitkään, ja nykyiseen työhöni olen totaalisen kypsä. Lisäksi taloustilanteen vuoksi yt:tä pukkaa toisensa perään, en jaksa.
Haluisin rakentaa modernin kivitalon johonkin Espoon rannikkoalueelle mahdollisimman pian, mielellään aloitus jo tän vuoden puolella kunhan saadaan nykyinen kämppä myytyä. Sitten myöhemmin pitäisi hankkia kesäasunto Etelä-Suomesta meren rannalta / saaristosta.
Työ ja terveys. Kumpaakaan ei ole. Olen vaikeasti sairas ja sen vuoksi menetin työni. Päiväraha ei riitä laskuihin ja mieheni joutuu painamaan kahta työtä. Pelkään että menetämme kotimme :( Menisin töihin jos vain saisin minulle sopivan työn, vaikeaa on kuitenkin kun jokaiseen paikkaan jonne haen, tulee satoja hakemuksia. Tuntuu siltä välillä että jos vain voisi pakata elämänsä konttiin ja häipyä ulkomaille. Ahdistaa jatkuvat huonot uutiset, joka paikasta kiristetään ja aina köyhiltä. Kansanedustajille lisää liksaa ja Nordealle lisää liikevoittoja, työntekijöitä pihalle vaan.
Olen työttömänä ja haluaisin töihin. Toivon löytäväni pian kivan työn. Ärsyttää myös elintason putoaminen työttömyyden myötä. Ennen oli varaa matkustella ja ostaa välillä esim. uusia vaatteita ja rahaa jäi vähän säästöönkin. Taloustilanteeni on periaatteessa kuitenkin ihan ok, mihinkään ylimääräiseen ei ole vain varaa.
Olen tyytyväinen oikeastaan kaikkeen muuhun, mutta hyvä parisuhde olisi vielä hyvä plussa. Toisaalta sen pitäisi olla oikeasti hyvä, paljon mieluummin oon yksin kuin huonossa suhteessa, tai edes semmoisessa semiväljähtyneessä, jossa periaatteessa on kaikki ihan hyvin mut silti kalvaa tunne, että olenkohan nyt kuitenkaan ihan oikean ihmisenkanssa yhdessä.
Aika nihkeä olen antamaan edes mahdollisuuksia uusiin ihmisiin tutustumiseen, kai vanhojen suhteiden perusteella pelkään liikaa tuohon jälkimmäiseen tilanteeseen ajautumista. Eli muutosta tuskin on luvassa.
Mä olen tosi tyytyväinen. Ihana mies ja aletaan pian yrittää vauvaa. Olen kiitollinen joka päivä siitä mitä minulla on!
Naapurit kun saisi vaihtoon, niin olisi erittäin tyytyväinen. Muut asiat hyvällä mallilla.
En ole elämässäni tällä hetkellä tyytyväinen kuin lapseeni.. työ on paskaa, velat painaa niskassa, parisuhde on mitä on, asuntomme on ahdistava, asuinpaikkamme on perseestä, rahaa ei ole mihinkään, ulkonäköni inhottava, kaikki stressaa..
Mitään ei ole tehtävissä., ja pahemmaksi menee. En ole koskaan ollut näin pohjalla.. ja olen vasta 22-vuotias., elämä pilalla.