Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelenko väärällä tavalla?

Vierailija
26.11.2020 |

Eräs nainen on kiusannut minua monta vuotta. ”Ystäväni” tietää tämän. Nyt tämä ”ystäväni”, joka ei todellakaan ole kuin tämän kiusaajani tuttu, oli tykännyt facessa tuon kiusaajan profiilikuvasta, oli jopa painanut sydäntä. Hän tietää kuinka pahasti nainen on kiusannut minua, ja silti haluaa antaa hänelle huomiota sosiaalisessa mediassa. Minua suututtaa tämä. Ymmärtäisin hänen tykkäyksen, jos olisivat kavereita. Mutta ovat aikoinaan tavanneet ehkä kaksi kertaa minun kauttani.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Jostain syystä ystäväsi haluaa iskeä puukolla selkään

Vierailija
2/15 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja ystäväsi olette kaksi erillistä ihmistä. Teillä molemmilla on omat kaverinne ja kiinnostuksen kohteenne.

Itse olen hyvissä väleissä muutamankin sellaisen ihmisen kanssa, jotka eivät keskenään tule toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja ystäväsi olette kaksi erillistä ihmistä. Teillä molemmilla on omat kaverinne ja kiinnostuksen kohteenne.

Itse olen hyvissä väleissä muutamankin sellaisen ihmisen kanssa, jotka eivät keskenään tule toimeen.

Niin, ymmärtän tämän pointin. Kiusaajani on kuitenkin saanut monta ihmistä minua vastaan. On siis selittänyt minusta paikkaansa pitämättömiä juttuja. Siksi tuntuu erityisen pahalta

Vierailija
4/15 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä varoa nyt

Vierailija
5/15 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tekisi ystävälleni noin. Miksi haluaisin tykätä jonkun sellaisen kuvasta edes jonka olen tavannut vain kaksi kertaa?

Vierailija
6/15 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia ihmisiä todella on, jotka jeesustelevat kuvittelevansa olevan kuin Sveitsi toisessa maailmansodassa. Leikkimällä neutraalia olet kuitenkin aina pahisten puolella, muista se.

Vierailija
7/15 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista molemmat elämästäsi ja facebookista, estääkin voi. Sinun ei tarvitse kestää kaikkea ja ottaa huonoa käytöstä vastaan. Et ole ainoa joka on huomannut vastaavaa käytöstä. Jotkut eivät itse edes tiedosta mitä tekevät, jotkut tiedostavat, mutta se jatkuisi samanlaisena - osa ei edes muista asioita joita kerrottu heille aiemmin. 

Vierailija
8/15 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei tainnut olla kysymys ihmisistä jotka eivät tule toimeen. Oli kysymys kiusaamisesta

Vierailija
9/15 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ymmärtän tämän pointin. Kiusaajani on kuitenkin saanut monta ihmistä minua vastaan. On siis selittänyt minusta paikkaansa pitämättömiä juttuja. Siksi tuntuu erityisen pahalta

Sellaiset ihmiset, jotka uskovat sinusta leviteltyjä perättömiä juoruja eivät ansaitsekaan saada olla kavereitasi. Hyvä vaan, että pääset sellaisista eroon.

Kuulostaa hyvin nuorten ihmisten ongelmilta tällaiset kaverimustasukkaisuudet.

Vierailija
10/15 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia ihmisiä todella on, jotka jeesustelevat kuvittelevansa olevan kuin Sveitsi toisessa maailmansodassa. Leikkimällä neutraalia olet kuitenkin aina pahisten puolella, muista se.

Aina kannattaa valita puoli. Muuten lopputulos voi olla, että kummatkin osapuolet ovat sinulle näreissään epälojaaliudesta ja epäluuloisia, mitä voi kertoa.

Vierailija
11/15 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkiudu eroon

😕

Vierailija
12/15 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tykkääkin siitä kuvasta, ei ihmisestä. Lohduttaudu tällä ja itke itsesi uneen kännykkäsi kanssa.

Vierailija
13/15 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se Sveitsi toimi toisessa maailman sodassa?

Vierailija
14/15 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että nyt selvisi asian laita

Vierailija
15/15 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tahallista kiusan tekoa sun kaverilta. Somessa on helppo kiusata