Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettaa tällä palstalla viihtyvät miehet

Vierailija
03.04.2014 |

En usko, että voisivat olla normaaleja, miehekkäitä miehiä. Kuuluvat kuitenkin melkoiseen vähemmistöön. Jotain hinteliä nillittäjiä, varmaan niitä lassukoita.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin olen hintelä nillittäjä, semmoinen lassukka.

Vierailija
2/60 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varmaan täysin samanlaisia kaikki tällä palstalla kirjoittavat miehet. Niinhän on kaikki tälle palstalle kirjoittavat naisetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en oikein  ymmärrä sua Ap. Mikä sua siinä oksettaa ja miten se on muka sulta pois jos miehetkin käyvät täällä vauva.fi keskusteluissa. Palstan kun nimikin on jo Aihe vapaa?

Vierailija
4/60 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apta vaivaa miehet jotka lukevat ja yrittävät ymmärtää naisten vaivoja ja heidän päähänpistoja. :)

Mutta hei, onhan tämä osaltansa viihdyttävää.

Vierailija
5/60 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai minä olen sitten sellainen.

Minulla on kyllä DI-paperi, hyväpalkkainen työ ja kaksi täydellistä lasta. Aikanaan ajauduin tänne kun haeskelin vinkkejä miten saisin vaimon jälleen innostumaan minustakin. Mutta jäi koukkuun tähän huvittavaan palstaan. Tämä on mukavaa vastapainoa vaativalle työlle. Ja kyllähän täältä voi saada jotain vinkkejä uskomattoman vaikeaselkoiseen naisten ajatuksen juoksuun :)

Vierailija
6/60 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi lassukka. Tosin olen lihava, mutta mielestäni naiset eivät saa olla, koska ovat eri sukupuolta.

Vierailija
7/60 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 09:34"]

No kai minä olen sitten sellainen.

Minulla on kyllä DI-paperi, hyväpalkkainen työ ja kaksi täydellistä lasta. Aikanaan ajauduin tänne kun haeskelin vinkkejä miten saisin vaimon jälleen innostumaan minustakin. Mutta jäi koukkuun tähän huvittavaan palstaan. Tämä on mukavaa vastapainoa vaativalle työlle. Ja kyllähän täältä voi saada jotain vinkkejä uskomattoman vaikeaselkoiseen naisten ajatuksen juoksuun :)

[/quote]Harmi että tuon fasadin hankkiminen ja sen takana piileskely ei oikeasti tee sinusta yhtään ehjempää tai parempaa ihmistä. Tyypillinen palstamies: rikkinäinen tarvitseva kehuskelija.

Vierailija
8/60 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yksi rikkinäinen lassukka!

Vierailija
9/60 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuvittelen, että tätä palstaa lukevalla miehellä on froteiset housut, coston lakki päässä ja kantaa vauvaa rintarepussa :)

Vierailija
10/60 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kaltaiset naiset ovat pilanneet koko naisväestön maineen, ahdasmielinen nipottaja ja tyhmä.

Keskity syömään suklaata ja lohoamaan seuraavat 30 kiloa, edustat naisista sitä vastenmielisintä osaa!

Vierailija
11/60 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tasa-arvoajattelu perustu siihen, että sekä miehet ja naiset on samanlaisia ja siksi kuuluu olla esim. sama palkka? No se, että tämän saitti on ehkä 85% naisvaltainen tietty osaltaan todistaa ettei näin ole ja suuntautuminen sekä kiinnostuksen kohteet ovat yleensä erilaiset. Tällaisia arkipäivän asioita saa tosin naisasialiikkeen mukaan käyttää esimerkkeinä vain mikäli niistä on naisille hyötyä. Muuten not so much. Erilaisuudelle pitää silloin viitata kintaalla.

Ergo-sinun ei pitäisi oksettaa sen enempää saitilla käyvät miehet kuin naisetkaan.

Vierailija
12/60 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko froteisia housuja olemassa?

Vierailija
13/60 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 11:23"]

No siis faktahan on, ettei ns. normimies ole kiinnostunut tällaisesta palstasta. Kaikki miehet keitä tunnen, nauravat ja puhisevat koko palstalle ja sanovat akkojen kotkotuksiksi. Pari on käynyt pyörähtämässä kun pyysin, mutta totesivat ettei kiinnosta tippaakaan. Ymmärrän heitä hyvin.

[/quote]

Mikä on normimies? Pitääkö ihmisten täyttää jotkin normit, olet siis toisin sanoen suvaitsematon? Ilmeisesti et myöskään suvaitse isiä, koska tämähän on vauva-lehden palsta. Itse en siedä ahdasmielisiä naisia, joten ap, tunne lienee molemminpuolinen.

Vierailija
14/60 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 09:06"]

En usko, että voisivat olla normaaleja, miehekkäitä miehiä. Kuuluvat kuitenkin melkoiseen vähemmistöön. Jotain hinteliä nillittäjiä, varmaan niitä lassukoita.

[/quote]

Ehkä vähemmistöön "vanhemmat"...

Vierailija
15/60 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe heitä massana. Oksettaa vain nämä salapedofiilit, jotka tehtailevat trolleja teineistä ja vanhemmista miehistä ja isät jotka katselevat teinejä sillä silmällä. 

Ja kaikki muut trolleja vääntävät sadistit.

Vierailija
16/60 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkää n J-P nimisestä henkilöstä. T "pää hajoo"

Vierailija
17/60 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän voisi kiltisti kuvailla aloittajan käsitystä miehisyydestä? Olisiko "työväenluokkainen" mitään?

Vierailija
18/60 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis faktahan on, ettei ns. normimies ole kiinnostunut tällaisesta palstasta. Kaikki miehet keitä tunnen, nauravat ja puhisevat koko palstalle ja sanovat akkojen kotkotuksiksi. Pari on käynyt pyörähtämässä kun pyysin, mutta totesivat ettei kiinnosta tippaakaan. Ymmärrän heitä hyvin.

Vierailija
19/60 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö useimmilla vauvoilla ole myös isä? Millä perusteella vauva.fi olisi siis muka vain naisille?

Vai onko vastaavasti OK kieltää naisia tulemasta vaikka tuulilasi.fi -palstalle, tai haukkua siellä käyvät naiset inhottaviksi?

Vierailija
20/60 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi ottaa pahoinvointiinsa jotain lääkettä. Talidomidia ehkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi