Oksettaa tällä palstalla viihtyvät miehet
En usko, että voisivat olla normaaleja, miehekkäitä miehiä. Kuuluvat kuitenkin melkoiseen vähemmistöön. Jotain hinteliä nillittäjiä, varmaan niitä lassukoita.
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 11:23"]No siis faktahan on, ettei ns. normimies ole kiinnostunut tällaisesta palstasta. Kaikki miehet keitä tunnen, nauravat ja puhisevat koko palstalle ja sanovat akkojen kotkotuksiksi. Pari on käynyt pyörähtämässä kun pyysin, mutta totesivat ettei kiinnosta tippaakaan. Ymmärrän heitä hyvin.
[/quote]
amen!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 11:23"]
No siis faktahan on, ettei ns. normimies ole kiinnostunut tällaisesta palstasta. Kaikki miehet keitä tunnen, nauravat ja puhisevat koko palstalle ja sanovat akkojen kotkotuksiksi. Pari on käynyt pyörähtämässä kun pyysin, mutta totesivat ettei kiinnosta tippaakaan. Ymmärrän heitä hyvin.
[/quote]
Siis vaikka niin sitten, mutta eniten ihmettelen että kuka haluaa olla normimies?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 11:23"]
No siis faktahan on, ettei ns. normimies ole kiinnostunut tällaisesta palstasta. Kaikki miehet keitä tunnen, nauravat ja puhisevat koko palstalle ja sanovat akkojen kotkotuksiksi. Pari on käynyt pyörähtämässä kun pyysin, mutta totesivat ettei kiinnosta tippaakaan. Ymmärrän heitä hyvin.
[/quote]
Sun normimiehesi ovat lukutaidottomia, siitä se vain johtuu.
Niinkin paljon voi hävettää naisten puolesta että oksettaa. Ymmärrän ap:ta.
Mä luulen että ap muotoili vähän huonosti ja tarkoitti niitä tälle palstalle kirjoittelevia raivokkaita sovinisteja, thaikkunaisten ylistäjiä ja Mies 28 v:tä. Mistä muka kukaan voisi muodostaa mielipiteen miehistä, jotka vain lukee palstaa tai jotka kirjoittaa ei-älyttömiä kommentteja? Ei useimmissa kommenteissa lue perässä että kirjoittaja oli mies, voihan tänne miehet kirjoittaa tekemättä erikseen selväksi olevansa mies.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 09:06"]
En usko, että voisivat olla normaaleja, miehekkäitä miehiä. Kuuluvat kuitenkin melkoiseen vähemmistöön. Jotain hinteliä nillittäjiä, varmaan niitä lassukoita.
[/quote]
Minua oksettaa moottoripyörä palstalla kirjoittelevat naiset. En usko, että ovat normaaleja naisellisia naisia, kuuluvat kuitenkin melkoiseen vähemmistöön. Jotain lihaskimppuja joilla kainokarvat puskee nahkatakin alta ja pimsa on pesemättä viikon.
-pekka25v-
Mä en edes ajattele onko kommentoija mies vai nainen. Minusta nuo viestin lopussa olevat Mies45v ovat turhia.
32: Näin minäkin tulkitsin aloituksen.
Laitan miinuksen kaikkiin mielipiteisiin, joissa lukee alla, että on miehen kirjoittama. Ihan kuin ajattelisivat, että heidän mielipiteensä on niin paljon tärkeämpi ja arvokkaampi, kun ihan mies sen sanoo.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 11:48"]
Laitan miinuksen kaikkiin mielipiteisiin, joissa lukee alla, että on miehen kirjoittama. Ihan kuin ajattelisivat, että heidän mielipiteensä on niin paljon tärkeämpi ja arvokkaampi, kun ihan mies sen sanoo.
[/quote]
Olisikohan niin, että ne jotka sen sukupuolensa siihen kirjoittavat, ajattelevatkin juuri näin? Mielipiteensä on arvokkaampi, koska omistaahan hän sentään peniksen? Sitten luetaan ja luullaan, että kaikki palstailevat miehet ovat näitä, joiden mielestä heidän mielipiteensä on tärkeämpi koska hän on mies.
Mun mieskin muuten lukee vauvapalstaa. Se aina googlettelee okt:n rakentamiseen liittyviä juttuja ja kuukkelihan heittää silloin usein tänne. Sitten se, itse ammatiltaan rakennusmies, hihkuu minut paikalle ja kertoo, missä kaikessa kukakin kommentoija on väärässä.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 11:48"]
[/quote]
Täh? Kyllä sillä nyt vaan on usein selventävä merkitys. Kuvitteleeko joku, että toisten mielipiteet olisi tärkeämpiä kuin toisten (pl. oma?)
- mies, miinustele nyt sitten.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 11:31"]
[/quote]Toisin sanoen kaikki tuntemasi miehet lukevat vauva.fi av-pastaa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 12:04"]
Mun mieskin muuten lukee vauvapalstaa. Se aina googlettelee okt:n rakentamiseen liittyviä juttuja ja kuukkelihan heittää silloin usein tänne. Sitten se, itse ammatiltaan rakennusmies, hihkuu minut paikalle ja kertoo, missä kaikessa kukakin kommentoija on väärässä.
[/quote]
Rakennusmiehen koulutuksella varmasti aivan normaalia toimintaa. Vaikea se on heiltä mtn. viisaampaa odottaa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 09:06"]
[/quote]
Joopajoo. En tosiaan ole normaali ja toivon totisesti, että kaadun hautaan ennen kuin täytän tämän aloittajan "normaalin miehekkään miehen" vaatimukset. Niitä "normaaleja" miehiä löytyy varmasti kasapäin maaseudun ja lähiöiden kapakoista, hommafoorumilta ym. eliitin kokoontumispaikoilta.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 11:31"]
[/quote]Toisin sanoen kaikki tuntemasi miehet lukevat vauva.fi av-pastaa.
[/quote]
no ei todellakaan lue, ei niitä kiinnosta vatvoa jonninjoutavia asioita idioottien kanssa. Saa kuulemma ihan tarpeeksi kotona jo vatvoa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 12:04"]
[/quote]
Rakennusmiehen koulutuksella varmasti aivan normaalia toimintaa. Vaikea se on heiltä mtn. viisaampaa odottaa.
[/quote]
Kaikki rakennusmiehet ovat tyhmiä? Kerrotko lisää ennakkoluuloistasi eri ammattiryhmiä kohtaan, sinä parempi yläluokkaan kuuluva ihminen joka et osaa mitään käytännön asioita.
Oliko tämä vain naisille tarkoitettu paikka? Missähän niin lukikaan?
Mun mies sanoi suoraan kun naureskelin joillekin jutuille tällä palstalla että "mua ei oikeesti kauheesti kiinnosta kuunnella mitä te akat sekoilette siellä, kun puolet noista jutuista on täyttä paskaa". Aloin itkee :DDD Vaikka oikeessahan hän on, en itsekään ymmärrä mitä lapsettomana nuorena naisena täällä teen......
Jos hommafoorumia pidetään ennakkoluulojen tyyssijana, niin ei tämä palsta aina näytä ennakkoluulottomuudellaan sen enempää loistavan.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 12:26"]
Mun mies sanoi suoraan kun naureskelin joillekin jutuille tällä palstalla että "mua ei oikeesti kauheesti kiinnosta kuunnella mitä te akat sekoilette siellä, kun puolet noista jutuista on täyttä paskaa". Aloin itkee :DDD Vaikka oikeessahan hän on, en itsekään ymmärrä mitä lapsettomana nuorena naisena täällä teen......
[/quote]
Miehesi on väärässä. Tällä palstalla suurin osa on mielenkiintoista, asiallisia ja viehättäviäkin juttuja. Jätä se sika.
Ja tämän sanoo:
.....mies
Olipas melkoinen oksennus, nimittäin tuo ap:n yleistys. Ap:ta oksettaa hänen omat mielikuvansa ja ennakkoluulonsa.
Jäin miettimään että minkälainen on ap:n normaali, miehekäs mies? Vetää kaljaa ja katsoo urehiluruutua persevako vilkkuen ison kaljamanan kiristämissä verkkareissa? Känniin tultuaan ajaa akan naapuriin ja sammuu vessan lattialle?
t. mies