Löytyykö LINKKEJÄ oikeasti värikkäisiin, kekseliäisiin sisustusblogeihin?
Koska tuo toinen sisustusblogeja etsivä ketju on taas juupas-eipäs-väittelyä ja ainakin kaikki suorat linkit ovat jotain valkoisia maalaisromanttisia hörhellyksiä /skandinaavista valko-beigeä suoraa linjaa sittenkin, niin aloitetaanpa uusi. Jos vaikka tulisi oikeasti kivoja blogeja eikä näitä iänikuisia tusinakopioita.
Hakusessa siis suoria LINKKEJÄ blogeihin, joissa on värikästä sisustusta. Ja ei, värikäs ei tarkoita täysvalkoisessa kämpässä jotain yhtä kirjavaa pallonarua roikkumassa ovenpielestä. Olen kiinnostunut myös kaikenlaisista itse tehdyistä kekseliäistä väkerryksistä, jotka eivät ole "hei, maalataan tämä talonpoikaiskaappi valkoiseksi" tai "hei, maalataan imelä englanninkielinen mietelause mustilla koukeroilla valkoiseen tauluun/seinään".
Saisi olla vaikka joku 50-luvusta innostunut. Tai kotinsa itämäiseksi sisustanut. Tai mitä vain, mikä ei näytä siltä, kuin kulmakunnan ns. sisustuskauppa olisi oksennettu ovesta sisään.
Kommentit (51)
Sanat "kekseliäs" ja "sisustusblogi" eivät voi olla samassa lauseessa. Sillä bloggaajathan haluavat esitellä ostoksiaan, jotta saisivat samaa kamaa samoista kaupoista ilmaiseksi mainostettavaksi. Kukaan ei tee itse mitään tai kehuskele kirpparilöydöillään, koska sellaisella ei tienaa.
Sama juttu näiden aikakauslehtien kanssa - eihän toimittajat enää kirjoita mitään ainutlaatuista tai omaa, vaan kopsaavat aiheet ja jututkin nettien keskustelupalstoilta...
Mitä jos perustetaan yhteisblogi, johon kaikki saavat laittaa kuvia kotinsa värikkäistä ja kekseliäistä yksityiskohdista ta isommista kokonaisuuksista.
Kaikki valkoiset jätettäisiin julmasti julkaisematta.
Ohoh, tuli virhe eli tekemisenmaku on tuo alkuosa
mistä lienee tekemisenmaku saanut nimensä...?
Ei kukaan halua linkata hyviä blogeja tänne. Saa vaan paskaa niskaan (se blogi siis).
tämä ei ole blogi, mutta kaikenlaisia hauskoja tee se itse ideoita löytyy sisustukseen ja askarteluun ja puutarhaan...
https://www.facebook.com/diycozyhome?ref=stream
Jos joku tietää kivoja ulkomaalaisiakin blogeja niin voi kai niitäkin vinkata? Vai kvg...