Kannattaako kahvilatreffeillä uuden naisen kanssa yrittää fyysistä aloitetta?
Vai meneekö naisen mielenkiinto sen myötä täysin, jos aloite tulee naisen mielestä liian aikaisin? Olisiko tuollainen täysi deal breaker, vaikka olisit muuten ollut kiinnostunut miehestä? Fyysisellä aloitteella en tarkoita haaroihin tarttumista tai muuta yhtä härskiä.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Ole kiinnostunut hänen sanomisistaan. Älä puhu vain itsestäsi.
Yritä saada nauramaan.
Itse olisin pettynyt jos mitään kosketusta ei olisi.
Mitä jos treffikumppanisi ei olisikaan mieluinen? Olisitko silloinkin pettynyt jos kosketusta ei olisi?
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei, ap, selvästikään ole tunneälyä tai sosiaalista älykkyyttä.
No ei kyllä ole sinullakaan, kun tulet vittuilemaan turhista. Samat sanat muillekin vittuilijoille. Tällä palstalla oli vähän kivempi ilmapiiri vielä ennen koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannnattaa kaataa vahingossa kahvit housuillle ja sen jälkeeen tarjota korvaukseksi lounas.
Aamiainenpas....
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein on kemiat kohdannut, on puhuttu pitkään ja naurettu paljon, nainen on nojaillut sinuun päin ja kohennellut hiuksiaan... niin voisit ohimennen puhuessa koskettaa kevyesti kättä tai käsivartta, ulos lähtiessä auttaa takin päälle. Ulos mennessä avata oven, antaa mennä edelle ja kevyesti ohjata kädellä takin selkämyksestä.
Kun hyvästelette, voit tehdä eleen että tarjoaisit halausta, ja katsoa kuinka iloisesti hän tulee halaukseen, vai tuleeko ollenkaan.
Jos tulee, voisit pyytää saada vielä saattaa bussille tai junalle, mutta älä tuppaudu, jos hän sanoo vähän vältellen, "ei tarvi".
Ei pidä ikinä, IKINÄ ohjata takin selkämyksestä ainakaan minua. Ei ensitreffeillä eikä 20 vuoden avioliiton jälkeen. En ole mikään laitumelle ajettava lehmä. Miten joku voi antaa noin typerän neuvon? Tykkääkö joku tuosta?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein on kemiat kohdannut, on puhuttu pitkään ja naurettu paljon, nainen on nojaillut sinuun päin ja kohennellut hiuksiaan... niin voisit ohimennen puhuessa koskettaa kevyesti kättä tai käsivartta, ulos lähtiessä auttaa takin päälle. Ulos mennessä avata oven, antaa mennä edelle ja kevyesti ohjata kädellä takin selkämyksestä.
Kun hyvästelette, voit tehdä eleen että tarjoaisit halausta, ja katsoa kuinka iloisesti hän tulee halaukseen, vai tuleeko ollenkaan.
Jos tulee, voisit pyytää saada vielä saattaa bussille tai junalle, mutta älä tuppaudu, jos hän sanoo vähän vältellen, "ei tarvi".Ei pidä ikinä, IKINÄ ohjata takin selkämyksestä ainakaan minua. Ei ensitreffeillä eikä 20 vuoden avioliiton jälkeen. En ole mikään laitumelle ajettava lehmä. Miten joku voi antaa noin typerän neuvon? Tykkääkö joku tuosta?!
En minä tuosta pahastuisi jos mies olisi miellyttävä. Epämiellyttävän miehen tekemänä tietenkään mikään kosketus ei olisi hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksan kertaa olen käynyt nettitreffeillä ja seitsemällä kerralla näistä on treffien päätteeksi sovitettu terskaa pillunsilmään. Tuolla yhdellä oli niin typerät jutut etten olisi pystynyt pökkimään joten sanoin hänelle ettei valitettavasti kiinnosta ja lähdin himaan. Kaikki näistä oli erikseen maininnut etteivät etsi mitään seksiseuraa tai yhden illan juttuja. Olivat siis epärehellisiä ja sellaisten ihmisten kanssa en pysty parisuhdetta harkitsemaan.
Sinähän tuossa olit epärehellinen.
Miten niin?
Ryhdyit yhden yön seksi suhteeseen naisten kanssa, jotka selvästi sanoivat etsivänsä muuta.
Itsehän he sitä pyysivät! Vaikka olivatkin sanoneet jotain muuta. En minä tehnyt mitään muuta kuin palveluksen heille vaikka olivatkin valehtelijoita. Eiköhän 98% miehistä ota tarjouksen vastaan jos pillua tyrkytetään.
Oletko tyhmä? Yhtä yötä voi seurata toinen yö ja vaikka suhteessa on seksiä, se ei tee siitä pelkkää seksisuhdetta. Jos sun käsityksesi sukupuolten rooleista on se, että mies antaa kaikille ja nainen pihtaa, jos etsinnässä on vakava suhde, niin voivoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee, voisit pyytää saada vielä saattaa bussille tai junalle, mutta älä tuppaudu, jos hän sanoo vähän vältellen, "ei tarvi".Ei pidä ikinä, IKINÄ ohjata takin selkämyksestä ainakaan minua. Ei ensitreffeillä eikä 20 vuoden avioliiton jälkeen. En ole mikään laitumelle ajettava lehmä. Miten joku voi antaa noin typerän neuvon? Tykkääkö joku tuosta?!
En minä tuosta pahastuisi jos mies olisi miellyttävä. Epämiellyttävän miehen tekemänä tietenkään mikään kosketus ei olisi hyvästä.
Kyse ei ollut ei-pahastumisesta. Vaan siitä että tykkääkö tuollaisesta. Ja jos tykkää, miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ollut ei-pahastumisesta. Vaan siitä että tykkääkö tuollaisesta. Ja jos tykkää, miksi ihmeessä?
Kyllä minä tuollaisesta pienestä kosketuksesta tykkäisin enkä kokisi tuota paimentamisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään erittäin paljon jos mies koskee nopeasti ja kevyesti selkääni, kun menemme ovesta ulos. Ei se mitään laitumelle ohjaamista ole, vaan kevyt kosketus. Jos on sähköä muutenkin niin todellakin toimii ja on sopiva, ei tungetteleva ele.
Älkää herran tähden puhuko sähköstä. Miten sosiaalisesti lahjaton osaa lukea sähköisyyttä? Ole mielummin koskematta. Katso muutamat treffit tuleeko tästä mitään ja sitten vasta tee kevyt kosketus.
Yksi elämäni eroottisimpia kokemuksia oli se, kun treffeillä poika, johon olin ihastunut, tarttui kevyesti kiinni kyynärpäästäni hetkeksi. Oooh... olin mennyttä välittömästi. Se on sopiva kosketus, sai toivomaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin vahva reaktio asiaan on aika harvinaista ja vähän outoakin. Ja se, että sinulle tulee heti mieleen lehmät, vasta onkin erikoista. Löisin vaikka vetoa, ettei suurin osa naisista pidä tuota pahana, jos se tehdään sulavasti. Jos tuollainen ele aiheuttaa vahvaa inhotusta, kyseessä on todennäköisesti vääränlainen mies, jonka kosketus tuntuisi joka tapauksessa pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Itse näin nelikymppisenä en mistään loppuhalauksesta syttyisi. Enemmän tykkäisin juurikin sellaisesta vaivihkaa koskettamisesta. Mutta tietysti vain, jos mies olisi sellainen, josta pidän. Millekään sokkotreffeille/tindertreffeille ei tulisi mieleen lähteäkään.
Minä taas en voi sietää kahvilassa tuntemattomalta ihmiseltä mitään käden hipaisuja tms. ällöttävää, koen henkilökohtaisen tilan loukkaukseksi. Tai selkään koskemista pöytään "ohjatessa". Jos oikein luontevasti menee niin lähtiessä voi halata. Taitaa vaan olla nykyään tapana mennä suoraan asiaan.
Eri asia jotkut selvät p*notreffit tai ennestään tavatun kanssa otetaan muutama viinilasi ja selviä.vihjeitä pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää herran tähden puhuko sähköstä. Miten sosiaalisesti lahjaton osaa lukea sähköisyyttä? Ole mielummin koskematta. Katso muutamat treffit tuleeko tästä mitään ja sitten vasta tee kevyt kosketus.
Tämä on tosiaan hyvä neuvo sellaiselle jolla on vaikeuksia lukea tilanteita. Jos ei ole varma kuinka tilanteessa olisi sopivaa edetä, kannattaa aina mieluummin olla varovainen kuin päällekäyvä.
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä sitä mieltä että pidä näppisi erossa ja kahvitelkaa vain, takin voi auttaa päälle lähtiessä.
Jos jutustelu luisti erittäin hyvin voi pikahali olla ok lähtiessä.Mielummin liian hillitty kuin että karkottaa toisen hipelöinnillä
Mutta liian hillityn voi tulkita kaverikorttina. Eikä se, miten hyvin juttu luistaa, kerro vielä mistään mitään.
Itse tapasin kerran sattumalta miehen, jonka kanssa se juttu luisti loistavasti ja erotessa halattiin, minun aloitteestani. Nähtiin sovitusti uudelleen ja juttu luisti entistäkin paremmin, mutta hänen puoleltaan ei tullut ensimmäistäkään lähentymisyritystä enkä minäkään sitten tiennyt olisiko se ollut epäsopivaa tyrkkyilyä ängetä uudelleen iholle, niin sanottiin vain heipat. Olin itse tosi kiinnostunut, mutta vastapuoli varmaan ei kokenut kemioita ja tykkäsi vain kaverina. Juttu tyrehtyi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ällötti kun kerran tinder treffeillä kahvilassa mies kosketti yhtäkkiä pöydän yli käsiäni hikisillä kourillansa ja kun vedin omani pois niin yritti samaa uudestaan viiden minuutin päästä.
Ok. Ymmärrettävää.
Monet treffit pitää läpikäydä ennen kuin saa yrittää fyysistä kosketusta vai pitääkö odottaa naisen aloitetta? Vastaukseksi ei kelpaa se nyt pitää vaan aistia tilanteen mukaan.
Miksi kieltäydyt noudattamasta ainutta toimivaa tapaa? Luuletko naisen olevan joku tulostin mihin on aina toimivat käyttöohjeet? -eri
Tulostin kaikista koneista nyt ei ainakaan ole se, joka tottelee käyttöohjeitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ällötti kun kerran tinder treffeillä kahvilassa mies kosketti yhtäkkiä pöydän yli käsiäni hikisillä kourillansa ja kun vedin omani pois niin yritti samaa uudestaan viiden minuutin päästä.
Ok. Ymmärrettävää.
Monet treffit pitää läpikäydä ennen kuin saa yrittää fyysistä kosketusta vai pitääkö odottaa naisen aloitetta? Vastaukseksi ei kelpaa se nyt pitää vaan aistia tilanteen mukaan.
Miksi kieltäydyt noudattamasta ainutta toimivaa tapaa? Luuletko naisen olevan joku tulostin mihin on aina toimivat käyttöohjeet? -eri
Tulostin kaikista koneista nyt ei ainakaan ole se, joka tottelee käyttöohjeitaan.
Näistä treffeistä tulee mielenkiintoiset 🙀
Olen nainen ja aina olen ollut aloitteen tekijä. Vain kerran olen saanut pakit, koska mies oli naimisissa. Vuosia myöhemmin tapasimme oopperan väliajalla, ja hän sanoi, että häntä harmitti kieltäytyminen.
En ollut enää kiinnostunut, koska olin varattu.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja aina olen ollut aloitteen tekijä. Vain kerran olen saanut pakit, koska mies oli naimisissa. Vuosia myöhemmin tapasimme oopperan väliajalla, ja hän sanoi, että häntä harmitti kieltäytyminen.
En ollut enää kiinnostunut, koska olin varattu.
Kirjoititko väärään ketjuun?
Jos tulee, voisit pyytää saada vielä saattaa bussille tai junalle, mutta älä tuppaudu, jos hän sanoo vähän vältellen, "ei tarvi".