Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ostaa lahjoja itselle

Vierailija
26.11.2020 |

Eikö outoa. Tai pitää omaa muotokuvaa seinällä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että laittaa oikein lahjapaperiin ja sitten avaa sen itse? No ei varmaan kukaan, mutta miksi ihmeessä EN käyttäisi omia rahojani ostaakseni itselleni kivoja juttuja? En tajua sun pointtia.

Vierailija
2/4 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostelen lahjoja itselleni. Saan ainakin mieluisia. Omaa kuvaa ei kyllä ole seinällä, hääkuva ja perhepotretti kyllä, mutta yksin minun kuvaa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostelen lahjoja itselleni. Saan ainakin mieluisia. Omaa kuvaa ei kyllä ole seinällä, hääkuva ja perhepotretti kyllä, mutta yksin minun kuvaa ei.

No en minäkään niitä lahjoja paketoi.

Vierailija
4/4 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin moni ostaa lahjoja itselleen.  Esimerkiksi yksinhuoltaja perheissä äiti ostaa pari lahjaa itselleenkin, että saa myöskin jouluaattona paketteja.

Muutenhan lapset ihmettelisivät, miksi joulupukki unohti äidin kokonaan.

Myös sinkut saattavat ostaa lahjoja itselleen ja pyytää ne kaupassa lahjapakettiin.

Jos viettää joulua aivan yksin, ja haluaa silti tuntea sitä "jouluntaikaa", niin onhan se mukava aattoiltana pari lahjaa avata hyvän aterian jälkeen, glögiä siemaillessa.

Uusi tuote ja tavara on aina lahja, vaikka sen on itse ostanutkin, ja valmiiksi paketoituna tuntuu vielä enemmän lahjalta.

Ei kannattaisi väheksyä kenenkään tapoja viettää joulua ja erilaisia juhlia.

Niitä juhlia kun saa viettää just niin, kuin itseltä mielusimmalta tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä