Kannattaako kahvilatreffeillä uuden naisen kanssa yrittää fyysistä aloitetta?
Vai meneekö naisen mielenkiinto sen myötä täysin, jos aloite tulee naisen mielestä liian aikaisin? Olisiko tuollainen täysi deal breaker, vaikka olisit muuten ollut kiinnostunut miehestä? Fyysisellä aloitteella en tarkoita haaroihin tarttumista tai muuta yhtä härskiä.
Kommentit (100)
Jätkät jaksaa miettiä miksei naisia huvita ravata treffeillä. Just tämän takia. Joutuu vielä opettajan rooliin ja varautumaan kömmähdyksiin..
Aloittaja, kahvitelkaa. Katso kosketusta hiukan tuonnempana, kunhan olette oppineet tuntemaan toisenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nämä ilkeät kommentit johtuvat? Aloitus on mielestäni ihan asiallinen.
No eikä ole vaan typerä.
Eikä ole. Vaikka toki kysymykseen ei olekaan niin yksiselitteistä vastausta, kuin ap ehkä toivoisi. Tää on vähän niinkuin kukkien kastelu... Ei voi sanoa, että kastele niin ja niin usein, kun riippuu kasvupaikasta, kasvualustasta, vuodenajasta jne. Ja todellakin, niitä kukkiakin pitää osata lukea.
Sanoisin, että ekoilla treffeille voi useimmiten koskea neutraalista kohtaa, kuten hipaista kättä tai halata lähtiessä
Jos mä takisin aloituksen, että "Ostin kukan. Miten hoidan sitä?", niin olisihan se vähän typerä. Se kertoisi selvästi, että mä en ymmärrä kasvien päälle yhtään mitään. Ja myönnettäköön, että kaikki ei harrasta viherkasveja, eikä siksi välttämättä ymmärrä niistä mitään. Mutta se on hieman erikoista, että on ihmisten keskellä kasvanut ihminen, joka ei kuitenkaan ymmärrä ihmisten välisestä kanssakäymisestä mitään.
Niin mutta kuitenkin kysymällä olisit ilmaissut halusi oppia, mikä on hyvä asia. Ei aina tarvitse lytätä toisia ihmisiä.
No ei totisesti ole hyvä asia että aikuinen mies haluaa oppia miten ihmisten kanssa ollaan! Vaan varoitusmerkki jokaiselle normaaliälyiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksan kertaa olen käynyt nettitreffeillä ja seitsemällä kerralla näistä on treffien päätteeksi sovitettu terskaa pillunsilmään. Tuolla yhdellä oli niin typerät jutut etten olisi pystynyt pökkimään joten sanoin hänelle ettei valitettavasti kiinnosta ja lähdin himaan. Kaikki näistä oli erikseen maininnut etteivät etsi mitään seksiseuraa tai yhden illan juttuja. Olivat siis epärehellisiä ja sellaisten ihmisten kanssa en pysty parisuhdetta harkitsemaan.
Sinähän tuossa olit epärehellinen.
Miten niin?
Ryhdyit yhden yön seksi suhteeseen naisten kanssa, jotka selvästi sanoivat etsivänsä muuta.
Kosketus on kiinnostuksen merkki. Sen on oltava luontevaa. Käden sipaisu. Selän koskettaminen ym hienovarainen.
Tilanteen ja naisen mukaan.
Muista sitten sanoa naiselle, että nainen maksaa itse kahvinsa.
Jos pitää tämmöistä kysyä av- palstalla, niin sanoisin, että unohda naiset, eivät ole sinua carten
Oon kyllä sitä mieltä että pidä näppisi erossa ja kahvitelkaa vain, takin voi auttaa päälle lähtiessä.
Jos jutustelu luisti erittäin hyvin voi pikahali olla ok lähtiessä.
Mielummin liian hillitty kuin että karkottaa toisen hipelöinnillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksan kertaa olen käynyt nettitreffeillä ja seitsemällä kerralla näistä on treffien päätteeksi sovitettu terskaa pillunsilmään. Tuolla yhdellä oli niin typerät jutut etten olisi pystynyt pökkimään joten sanoin hänelle ettei valitettavasti kiinnosta ja lähdin himaan. Kaikki näistä oli erikseen maininnut etteivät etsi mitään seksiseuraa tai yhden illan juttuja. Olivat siis epärehellisiä ja sellaisten ihmisten kanssa en pysty parisuhdetta harkitsemaan.
Miten niin?
Sinä olit kuitenkin selvästi kertonut hakevasi irtoseksiä ja yhdenillan seuraa, koska mikään normaali deitti ei pääty yhdellä ihmisellä joka kerta sänkypuuhiin ellei ihminen ole täysin sosiopaattinarsisti. Sinähän ne tilanteet sarjanussijana sänkyyn ajoit. Kielenkäyttösikin on halventavaa ja suhtaudut tapaamiisi ihmisiin halveksivasti. Ehkä he vain huomasi heti että mihinkään muuhun et kelpaa kuin irtoseksiin.
Sulla ei, ap, selvästikään ole tunneälyä tai sosiaalista älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kosketus on kiinnostuksen merkki. Sen on oltava luontevaa. Käden sipaisu. Selän koskettaminen ym hienovarainen.
Tilanteen ja naisen mukaan.
Ei. Luetaan sitä näkökentässä olevaa ihmistä eikä oleteta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole vaan typerä.
Eikä ole. Vaikka toki kysymykseen ei olekaan niin yksiselitteistä vastausta, kuin ap ehkä toivoisi. Tää on vähän niinkuin kukkien kastelu... Ei voi sanoa, että kastele niin ja niin usein, kun riippuu kasvupaikasta, kasvualustasta, vuodenajasta jne. Ja todellakin, niitä kukkiakin pitää osata lukea.
Sanoisin, että ekoilla treffeille voi useimmiten koskea neutraalista kohtaa, kuten hipaista kättä tai halata lähtiessä
Jos mä takisin aloituksen, että "Ostin kukan. Miten hoidan sitä?", niin olisihan se vähän typerä. Se kertoisi selvästi, että mä en ymmärrä kasvien päälle yhtään mitään. Ja myönnettäköön, että kaikki ei harrasta viherkasveja, eikä siksi välttämättä ymmärrä niistä mitään. Mutta se on hieman erikoista, että on ihmisten keskellä kasvanut ihminen, joka ei kuitenkaan ymmärrä ihmisten välisestä kanssakäymisestä mitään.
Niin mutta kuitenkin kysymällä olisit ilmaissut halusi oppia, mikä on hyvä asia. Ei aina tarvitse lytätä toisia ihmisiä.
Ja kun joku vastaisi minulle, että "No sehän riippuu ihan siitä, että minkälaisen kasvin sä ostit. Eri kasveilla on erilaiset hoito-ohjeet. Tiedätkö esimerkiksi sen nimen?" ja mä vastaisin, että "En mä sille mitään nimeä tarvi, enkä halua kuulla kasvien eroista. Kertokaa nyt vaan, että miten sitä hoidetaan."
Suoraan sanottuna: jos joudut kysymään asiaa vauvapalstalta ja jos se on ylipäänsä asia, mitä joudut miettimään, kannattaa edetä varovasti. Tulkitsen niin, että sinulla ei ole kovin paljon kokemusta eikä siis taitoa lukea nonverbaalista viestintää.
Minun ensimmäinen tapaamiseni puolisoni kanssa oli kävely metsässä. Todellakin hain tilaisuuksia koskea häneen, koska tiesin heti hänet nähdessäni, että haluan hänen läheisyyttään ja haluan tutustua häneen. Kysyin välittömästi tavatessamme, saako halata (sai) ja metsäpolulla tarvitsin "tukea" ja hän tarjosi "tukea" ja kun pysähdyimme katselemaan merelle niin seisoimme kylki kyljessä. Mutta olen myös ollut kävelytreffeillä miesten kanssa, joiden läheisyyttä en halunnut. Hyvännäköisiä, fiksuja, ihan mukavia miehiä, mutta kemiat eivät kohdanneet (ja uskoakseni se oli molemminpuolista). Tapaamishalauksen jälkeen ei ollut minkäänlaista halua hakeutua lähemmäksi.
Käy paljon treffeillä, lue naisen sanattomia viestejä, opiskele lukemaan nonverbaalista viestintää ja jos tuntuu oikealta koskettaa, niin aloita sellaisesta kosketuksesta, jolla voisit koskea ystävää tai vaikka samaa sukupuolta olevaa, esim. hänen huomionsa kiinnittäminen koskemalla käsivarteen tai olkapäähän jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Sinä olit kuitenkin selvästi kertonut hakevasi irtoseksiä ja yhdenillan seuraa, koska mikään normaali deitti ei pääty yhdellä ihmisellä joka kerta sänkypuuhiin ellei ihminen ole täysin sosiopaattinarsisti. Sinähän ne tilanteet sarjanussijana sänkyyn ajoit. Kielenkäyttösikin on halventavaa ja suhtaudut tapaamiisi ihmisiin halveksivasti. Ehkä he vain huomasi heti että mihinkään muuhun et kelpaa kuin irtoseksiin.
Samaa mieltä. Kyllä tuo teksti kertoo riittävästi tekstin kirjoittajasta. Totuus sitäoaitsi on se, että tuo öijä in niin limainen nuljasja, että kukaan bainen ei liskusi häneen edes 100 metrin seipäällä
Älä vaan mene kysymään luoaa, saanko koskettaa sinua. Itse lähtisin siltä istumalta. Jos suukotat poskelle hyvästiksi, ÄLÄ KYSY LUPAA, ok.
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten sanoa naiselle, että nainen maksaa itse kahvinsa.
Ja kävele dramaattisin elkein ulos, mikäli kieltäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ällötti kun kerran tinder treffeillä kahvilassa mies kosketti yhtäkkiä pöydän yli käsiäni hikisillä kourillansa ja kun vedin omani pois niin yritti samaa uudestaan viiden minuutin päästä.
Ok. Ymmärrettävää.
Monet treffit pitää läpikäydä ennen kuin saa yrittää fyysistä kosketusta vai pitääkö odottaa naisen aloitetta? Vastaukseksi ei kelpaa se nyt pitää vaan aistia tilanteen mukaan.
Se nyt vaan sattuu olemaan ainoa oikea vastaus, koska tulet huomaamaan että meillä ketjun naisillakin on jokaisella oma käsityksensä siitä, miten on hyvä edetä. Oletko koskaan edennyt toisille treffeille saakka kenenkään kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole vaan typerä.
Ja kun joku vastaisi minulle, että "No sehän riippuu ihan siitä, että minkälaisen kasvin sä ostit. Eri kasveilla on erilaiset hoito-ohjeet. Tiedätkö esimerkiksi sen nimen?" ja mä vastaisin, että "En mä sille mitään nimeä tarvi, enkä halua kuulla kasvien eroista. Kertokaa nyt vaan, että miten sitä hoidetaan."
Vettä ja valoa sopivasti.
Ole kiinnostunut hänen sanomisistaan. Älä puhu vain itsestäsi.
Yritä saada nauramaan.
Itse olisin pettynyt jos mitään kosketusta ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Ryhdyit yhden yön seksi suhteeseen naisten kanssa, jotka selvästi sanoivat etsivänsä muuta.
Itsehän he sitä pyysivät! Vaikka olivatkin sanoneet jotain muuta. En minä tehnyt mitään muuta kuin palveluksen heille vaikka olivatkin valehtelijoita. Eiköhän 98% miehistä ota tarjouksen vastaan jos pillua tyrkytetään.
Miten niin?