Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksinäinen ilta. Mies töissä.

Vierailija
02.04.2014 |

Aamulla aloittaa työnteon 7 aikaan. Ja päivä loppuu joskus jopa vasta kello 23.

Eikä mies ymmärrä miksi poden ketutusta ja kärsin yksinäisyydestä parisuhteessamme,

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänenkin pitäisi heittäytyä työttömäksi saisitte maata yhdessä sohvalla sossun piikkiin

Vierailija
2/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänenkin pitäisi heittäytyä työttömäksi saisitte maata yhdessä sohvalla sossun piikkiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Mies tekee kolme päivää 10-24.. Kyllä sitä on yksinäinen, mutta mies työskentelee jotta perheellämme on rahaa. Olen opiskelija sekä äiti, joten arvostan että mieheni on valmis työskentelemään perheensä eteen.

Vierailija
4/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kauheat ongelmat voi jeesus

Vierailija
5/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme pv ja sänvälitat!!! Siinä jaa vielä 4 jäljelle viikossa. Bitsien bits!

Vierailija
6/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 18:18"]Kolme pv ja sänvälitat!!! Siinä jaa vielä 4 jäljelle viikossa. Bitsien bits!

[/quote] ja kolme muuta päivää 10-19.30 .

Vierailija
7/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 18:18"]Kolme pv ja sänvälitat!!! Siinä jaa vielä 4 jäljelle viikossa. Bitsien bits!

[/quote] ja kaksi muuta päivää 10-19.30 .

Vierailija
8/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina ihmettelen näitä, jotka kirjottaa tänne parin illan takia, että onpas nyt yksinäistä. Tai jos mies on pari pari iltaa poissa ja äiti lasten kanssa yksin tuon ajan. Mitä helppoa ruokaa tekis, tai mitä tekemistä keksis tai onpas yksinäistä... Meillä mies kolmivuorossa, itse päivätöissä. Noita iltoja lasten kanssa on tosi usein, nytkin neljän illan putki menossa. Nähdään miehen kanssa aamulla kl 7, kun lähden töihin, hän vie lapset aamupäivällä hoitoon ja minä haen heidät iltapäivällä, miehen kanssa nähdään taas kl 22.30. Ei toki kivaa, mutta ihan tavallista arkea. Ja ihan tavallista ruokaa tehdään, kun mies on töissä, samoin tekemiset on sitä normaalia touhua, jota muutenkin tehtäis, jos mies on aamussa.

Jos olet lapseton, nauti siitä omasta ajasta!

Vierailija
9/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä värittelyä havaittavissa

Vierailija
10/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse vain tästä viikosta. Tää on aika jatkuvaa. Toki arvostan sitä, että mies tekee töitä.

Anteeksi vaan, mutta joillekkin tämä asia ei ole mikään haitta tai ongelma. Minulle alkaa olemaan. Olen tätä liian kauan katsonut.

t ap

Vierailija
11/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee 12 tuntista päivää ja vapaapäiviä on 1-2 kuukaudessa. Iltani ovat joskus yksinäisiä, mutta en valita, sillä itse olen mieheni valinnut ja mies tuo ruoan meidän pöytään.

Vierailija
12/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä ymmärrän ap:n ongelman, ei se ole mitenkään liioiteltu. On kiva jos on työpaikka, mutta työtä pitää olla kohtuudella. mikään rahamäärä tms. ei korvaa tuollaista elämäntyyliä, jollei sitten satu erityisesti arvostamaan nimenomaan rahallista rikkautta (minä en).

Tekemällä kahden ihmisen työt joku toinen on turhaan työtön.

Sen lisäksi pitkällä tähtäimellä aiheuttanee miehelle mielenterveys tai fyysisiä terveysongelmia, jotka tuovat hänelle henk. koht. kärsimystä + ovat yht. kunnalle kalliita hoitoineen ja sairauseläkkeineen (tai pahimmillaan ennen aikainen turha kuolema). Plus ap:lla valuu tuossa suhteessa elämä hukkaan jos hänellä on elämälle sellaisia tavallisia toiveita kuten perhe-elämää, yhteistä ajanviettoa, ruuan laittoa, ulkoilua, yms... joka ylläpitää mielenterveyttä ja työkykyäkin sitten läpi elämän kaaren... 

Vierailija
13/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 18:22"]Ei ole kyse vain tästä viikosta. Tää on aika jatkuvaa. Toki arvostan sitä, että mies tekee töitä.

Anteeksi vaan, mutta joillekkin tämä asia ei ole mikään haitta tai ongelma. Minulle alkaa olemaan. Olen tätä liian kauan katsonut.

t ap

[/quote] Ja millä helvetin oikeudella muut saavat sanoa mikä on ongelma sulle tai mulle. Tottakai sua ärsyttää, on normaalia et haluaisi viettää aikaa illalla, kokkailla, kattoa tv:tä. Oma aika on kivaa, välillä.. Tapasin ulkomailla perheen, jossa isällä oli oma yritys. Työpäivät alkoivat kello 6.00 tauko 12-16 ja loppuivat 1.30. Tämä joka viikko, vuosien ajan. Olihan se perheen oma valinta, mutta kyllä ymmärsin äitiä kun aina valitti.

Vierailija
14/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on töissä 5 päivää viikossa klo 10-23, joskus tulee se kuudeskin päivä töitä viikkoon. Itse olen kotona pienen lapsen kanssa. On joo yksinäistä välillä mut minkäs teet. Itse olen mieheni valinnut ja mies ammattinsa. Se tuo leivän pöytään ja on sitä huonomminkin ollut. Sitä oppii vuosien saatossa keksimään kaikkea tekemistä itselle. Ja kyllä meilläkin normaalia ruokaa laitetaan ja tehdään normaaleita asioita. Kutsu ap vaikka kaveri kylään niiksi illoiksi kun mies on pois, niin mä teen joskus jos on yksinäistä ja haluan aikuisseuraa. Tai hanki harrastus niiksi illoiksi.

Vierailija
15/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 18:27"]

Mun mies tekee 12 tuntista päivää ja vapaapäiviä on 1-2 kuukaudessa. Iltani ovat joskus yksinäisiä, mutta en valita, sillä itse olen mieheni valinnut ja mies tuo ruoan meidän pöytään.

[/quote]

anteeksi mutta kuinka paljon te syötte, jos se vaatii noin paljon? Toisilla on liikaa työtä ja liikaa leipää, toisilla ei mitään...

mihin olet elämäntyylissänne erityisen tyytyväinen? minä voin itsekin käydä tienaamassa sitä leipää, ettei miehen tarvi tehdä 300h/kk, en ole hänen kanssaan rahan takia vaan haluan vain olla hänen kanssaan "aika on arvokkainta mitä voimme toisillemme antaa..."

-ei ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä