Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia hollantilaisista miehistä?

Vierailija
02.04.2014 |

Täällä Suomessa oon nyt tavannut erittäin mukavan ja tosi hyvännäköisen hollantilaisen miehen. Ollaan tavattu yëlämässä ja nyt käyty treffeillä kahdesti. Olen ihastunut korvia myöten...

Hän on töissä Suomessa, ei vielä puhu kovin hyvää suomea mutta englantia puhuu niin hyvin, että olisin luullut hänen äidinkielekseen.

Kertokaa mulle kokemuksianne hollantilaisista miehistä? Jos olet seurustellut tai parhaillaan seurustelet niin kaikki kokemukset ja tarinat kelpaa! :)

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukseni:

Vähän "juntteja", ei kiinnostuneita kulttuureista. 

Pitkiä

Vaatetyyli on jäänyt sinne millenium-tekno-ajalle, samoin kuin musiikkimaku

Hiukset usein kiharat, mutta malli ei sopiva ja geeliä käyttävät ihan liikaa

Suosin mieluummin ranskalaisia ;)

Vierailija
2/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi varmaan kuin jokin kauempaa tullut. Mutta kehottaisin kuitenkin suosimaan kotimaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hollantilaiset miehet mitä oon nähnyt ovat olleet poikkeuksetta tosi pitkiä, kiharatukkaisa (pitkät hiukset), aika komeita veijareita, huumorintaju kohdallaan ja ovat tosi herrasmiesmaisia suomalaisiin miehiin verrattuna.

Ihan rehtiä porukkaa! Melkein kuin pohjoismaalaisia

Vierailija
4/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista vaikkei niitä runsaasti tullutkaan.

Tämä mies on todellinen herrasmies, mutta ei liian lipevä kuten ranskalaiset mun kokemuksen mukaan. Vaikuttaa rehelliseltä ja luotettavalta :)

Herralta myös löytyy kiharat hiukset, mutta mitään geeliä ei niissä onneksi käytä. Ihan kohtuullisen pitkäkin mies on. 

lisää?

Vierailija
5/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hommat eivät mene heidän mielen mukaan, alkavat marttyyreiksi.

Vierailija
6/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hollantilaiset ovat narkkeja tai huumediilereitä.

Vierailija
7/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hollantilaiset ovat pitkiä ja kiharatukkaisia. Jokaisen nimi on Henk ja jokainen on juntti.isänsä nimi on kaikilla Piet, ja äidin Doortje. Ihan kuten kaikki suomalaiset ovat samanlaisia, vai ovatko?

Paljoks näillä kyselijöillä on ikää?

Vierailija
8/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni on hollantilainen. Hän on fiksu, huumorintajuinen, puhuu useita kieliä, pitää kaikenlaisista kulttuuririennoista jne. Ei niinkään juo.

Vierailija
9/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten kävin pari kertaa treffeillä hollantilaisen miehen kanssa. Pitkä, komea, puhui erittäin hyvin englantia. Tervehti poskisuudelmilla (3 kappaletta), mikä tietysti aiheutti hieman hämmennystä ensimmäisellä kerralla kun en sitä osannut odottaa.

Vierailija
10/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran deiteillä erään amsterdamilaisen jannun kanssa. Kysyi aperitiivien aikoihin paljonko vuosituloni ovat, koska hän ei halua elättää ketään muita kuin itsensä. Jostain syystä jäin treffien loppuun asti ja lasku puolitettiin vaikka mies oli minut kutsunut ja luvannut illallisen tarjota. Ei nähty toiste. Muut tapaamani damilaiset miehet ovat olleet ylimielisiä, itsekeskeisiä liimalettejä. Hollantilaiset on tosi suoria, eräs kiinteistönvälittäjä sanoi treffeillä että mun pitäisi harkita tarvitsenko todella jälkiruokaa. Olen ihan normaalikokoinen.

Kolmas kaveri sanoi, että mun kannattaisi värjätä hiukseni koska hän ei pidä blondeista ja että silmäni on tosi lähellä toisiaan. Treffien jälkeen tämä tyyppi laittoi tekstarin ja halusi tavata uudestaan, suuttui ja haukkui huoraksi koska en halunnut enää nähdä.

Suurien kaupunkien ulkopuolelta tulevat ovat vähän junttia porukkaa, mutta ihan ystävällisiä verrattuna kaupunkilaisiin. Itse en enää hollantilaisen miehen kelkkaan hyppäisi, en vaan kestä sitä geelitukkaa ja kamalaa aksenttia.

Poikkeuksiakin varmaan on, mutta oma kokemukseni hollantilaisista miehistä ei ole ollut kovin ruusuinen. Asun Amsterdamissa jo kuudetta vuotta ja olin pitkään sinkku, joten jonkun verran on näitä miehiä tullut tapailtua.

Vierailija
11/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on poikkeuksetta aivan julmettu peenis, se halkasee sut.

Vierailija
12/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta löytyy tasan yhden hollantilaisen lomaromanssin verran, joten yleistämään en tämän perusteella ala. Hauska, komea, vallaton ja aika tuhma oli tämä tapaus. Osoitti tunteensa (ja halunsa) suomalaismiestä huomattavasti suoremmin, olematta kuitenkaan etelä-eurooppalaistyylinen gigolo. 

Vierailija
13/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on hollantilainen ja tunnen paljon Suomi-Hollanti pariskuntia. Kokemukseni mukaan sopivat hyvin yhteen, kulttuurierot eivät ole niin suuria.

Hollantilaiset ovat avoimia, sosiaalisia ja vähän liiankin suorasukaisia. Miehet ovat tosiaan pitkiä ja yleensä ihan kivan näköisiä. Eivätkä yleensä (ainakaan vähän vanhempana) ns. juomalla juo, vaan usein ottavat vain pari olutta/lasia viiniä.

Vierailija
14/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on rekisteröidyssä parisuhteessa hollantilaisen kanssa. Ihan kiva mies.

Hollantilaiset on tosi nuukia ja vapaamielisiä. Verhot auki, vaikka näkymä suoraan katutasolta sisään.

Vierailija
15/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon häntäheikkejä kaikki tykkänään!

Vierailija
16/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ton yhden tuttavuus ollut belgialainen? Belgiassa pussataan kolmesti moikatessa.

Vierailija
17/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollantilaisen miehen mielestä naisen täytyy olla äiti, vaimo ja huora. Se tarkottaa sitä et, miehet on jo raamatunhistoriallista syistä moniavioisia. Jos nainen ei pysty tyydyttämään miestä niin mies ei viitsi elää runkkarina vaan hänen on pakko mennä vieraisiin. Jos mies menee vieraisiin se on naisen vika.

Vierailija
18/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat yleensä suorapuheisia, mutkattomia, hyvällä itsetunnolla varustettuja. Eivät siis häpeile itseään ja uskaltavat sanoa asioita suoraan, olettaen, ettei heidän sanomisistaan loukkaannuta. Laukovat siis totuuksia, mutta eivät loukkaamistarkoituksessa vaan koska nyt vaan ovat niin suoria, eikä sinunkaan tarvitse loukkaantua jos sinulla on hyvä itsetunto.

Hollantilaiset eivät ujostele puhua rahasta ja palkoistaan kuten suomalaiset.

Pitkiä ja hoikkiahan ne ovat, ja se on niille kyllä tärkeääkin, siis ettei olla mitään plösöjä. Syödään voileipä lounaaksi ja sillä pärjätään sitten iltaan asti, liikunnallisia ollaan, puku päällä pyöräillään töihin aamulla.

Mutta huumorintajua niillä ei ole. Ei helvetti kuinka rasittavaa. Jos sinä lauot jonkin hyvän vitsin ja alat nauramaan, niin hollantilainen nauraa myös, mutta ei sille vitsille, vaan sinulle.

Yleensä kai ovat rehellistä sakkia, eivät nöyristele. Ja miksikäs nöyristelisivätkään, onhan heillä aikamoinen historia takanaan, siirtomaat sun muut.

Mutta eihän siis voi yleistää. Treffaile sitä miestä, se voi olla just oikea sulle. 

Vierailija
19/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 23:06"]

Olisko ton yhden tuttavuus ollut belgialainen? Belgiassa pussataan kolmesti moikatessa.

[/quote]

Tai ranskalainen, tosin mun ranskalainen ystäväni sanoi, että kaksi kertaa normaalisti, kolmas on bonus. Pääasiassa se on vain makukysymys.

Vierailija
20/43 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannissa "ihmisen ostaminen" on aika normaalia, joten sen perusteella hollantilaiset miehet ovat paskaluusereita.

-Mies 28v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme