Mitä mieltä nimestä Antto?
Poika tulossa. Ihan perinteistä ei haluttais vaan vähän erikoisempaa. Onko ihan wt-nimi?
Mielestäni viestittää uskollisuutta.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 14:30"]
Missä päin Suomea Antto nimeä on harrastettu? En ole koskaan kuullutkaan, siksi kuulostaa korviini vähän samalta kuin esim.vanttuut, kanttura, juntti, hantti jne.
[/quote]
Av-palstalla sitä on harrastettu.
Antto olisi hyvä nimi suomenhevoselle. Sellainen raskastekoinen, vakaa.
Kannattaa pitää tänään vähän pienempää ääntä, porilaisen Anton vaimo saattaa palstailla. Antto on mun päiväunissani. Mun pikkuporilainen!
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 14:30"]
Kuka porilainen? Onko lääkäri?
[/quote]
Ei.
Hitto kun olis toi Antto oikeesti puolisona. Täähän on ihan hajonnu käsiin koko Antto-villitys.
Jos olisin sen vaimo, en tiedä itkisinkö vai nauraisinko enemmän ku näitä lukee......
Olen sitä mieltä, että en haluaisi missään nimessä olla juuri nyt Antto-niminen. Av:n draamakuningattaret ottavat tosissaan kaiken hölmön vitsailun.
Myötätunnot kaikille Antoille.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 14:15"]
Kuulostaa 27-vuotiaan nimeltä. Sopisiko vauvalle?
[/quote]
Samaa mietin. Jotenkin parikymppisen nimi. Vähän tonttukin tulee mieleen. Mutta mies haluais tän.
ap
[/quote]
Ai että miehen ehdotus tuo Antto? Hui kamala, ihaileekohan se Anttomaisuutta? Ettei itsekin havittelisi jonkinlaista nimenmuutosta tonttumaiseen suuntaan, ja vielä sinun ollessasi raskaana. Jätä se sika!
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 14:47"]
Hitto kun olis toi Antto oikeesti puolisona. Täähän on ihan hajonnu käsiin koko Antto-villitys.
Jos olisin sen vaimo, en tiedä itkisinkö vai nauraisinko enemmän ku näitä lukee......
[/quote]
Mä kyllä itkisin.
Antto-nimestä tulee mieleen Lantto. Pekka Lantto. Anton on huomattavasti kauniimpi nimi, eikä niin väkisin väännetty hipster-nimi.
Ei kyllä ole hipster-nimi! Junttinimi se on. Hipster-nimi olisi joku esim. Arlo.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 14:48"]
Olen sitä mieltä, että en haluaisi missään nimessä olla juuri nyt Antto-niminen. Av:n draamakuningattaret ottavat tosissaan kaiken hölmön vitsailun.
[/quote]
Tosissaan? Kuka muu on ollut tosissaan kuin sinä?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 14:26"]
Antto on hyvä. Kuulostaa työläältä, ahkeralta, miellyttämisenhaluiselta, pätevältä, taitavalta, toki myös hieman tonttumaiselta sekä 27-vuotiaalta, vähän jopa porilaiselta, mutta kaiken kaikkiaan oikein positiivinen mielleyhtymä.
[/quote]
Kuulostaa siltä, että sä olet tää tyyppi.
Erittäin hyvä nimi miehiselle miehelle tuo Antto. Lempinimeksi saattaa tosin tulla isompana pano-Antto, mutta jos se ei häiritse...
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 14:48"]
[/quote]
Tosissaan? Kuka muu on ollut tosissaan kuin sinä?
[/quote]
Salarakas-ketjusa on ainakin osa tosissaan kirjotellu.
Mitä väliä sillä mitä jossain toisessa ketjussa on raapustettu. Tämä ketju on omistettu Antolle.
Onko salarakasketju poistettu? Karrrmeaa. Nyt en saa ikinä tietää, mitä Antolle ja vaimolle lopulta tapahtui.
Missä päin Suomea Antto nimeä on harrastettu? En ole koskaan kuullutkaan, siksi kuulostaa korviini vähän samalta kuin esim.vanttuut, kanttura, juntti, hantti jne.