Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain just 1500€ LOUNAALLA KÄYNNISTÄ?

Vierailija
02.04.2014 |

Ei jeesus sentään. Mul on ihan maksullinen ja huoraolo vaikka en siis tehnyt muuta ku istuin pari tuntia miehen kaa syömässä ja juomassa. Juotiin viiniä ja juteltiin. Ei edes yrittänyt ottaa mitään fyysistä kontaktia.

Jäi silti paska fiilis. Mitä tästä nyt ajattelis? Totta kai otin rahat kuitenkin.. 

En kyllä kerro helvetti kenellekään...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, niin ne aina.

Vierailija
2/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla fantasiat. Joko Miami häämöttää, Tuksu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa ettette usko! Sairasta! Ihan sama - mä nyt nautin sit vaan..!

Vierailija
4/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti vaan, olet ansainnut ihan kaiken itsekunnioituksen, ihailun, kateuden, ystävät ja rakkaat sukulaiset. Puolison ja lapsetkin. Ai mutta eihän sulla ollut mitään niistä. Tsori.

Vierailija
5/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon ei pidä olla niin ronkkeli ja tekopyhä. Ottaa vaan palkan palveluistaan ja pyrkii olemaan ylpeä itsestään.

Vierailija
6/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, minä luulin että se oli joku sellaisen yhtiön vuosikokouslounas, jossa kaikki hallituksen jäsenet kuittaavat kokouspalkkion.

Vierailija
7/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä tää todistaa vaan miesten säälittävyyden!

Huhhhh sentään! Nyt tekis mieli etelään!!

ap

Vierailija
8/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saint Tropez, Los Angeles? Missä kaikkialla olitkaan jo asunut karismaattisten multimiljonäärien kanssa?

Vierailija
9/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 14:44"]

Saint Tropez, Los Angeles? Missä kaikkialla olitkaan jo asunut karismaattisten multimiljonäärien kanssa?

[/quote]

En oo Tuksu!! Tyhmä!

ap

Vierailija
10/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä miesten säälittävyydestä kertoo? Ehkä sitten jos oot ruma ja lihava ja tyylitön ja tylsä niin sitten tuo tapauksen mies on säälittävä.. Tai ei, silloinkin kyse on hyvä tekijästä. AP, se luuli suo spurguks ja aatteli kerranki tehdä jotain hyvää!!

Vierailija
11/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että tätejä korpeaa...   :)

Vierailija
12/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksulle maksetaan nykyään siitä, että suostuu poistumaan seurasta. Viinipullo mukaan, ruuat ja taksi.

Vierailija
13/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 14:50"]

Mitä tämä miesten säälittävyydestä kertoo? Ehkä sitten jos oot ruma ja lihava ja tyylitön ja tylsä niin sitten tuo tapauksen mies on säälittävä.. Tai ei, silloinkin kyse on hyvä tekijästä. AP, se luuli suo spurguks ja aatteli kerranki tehdä jotain hyvää!!

[/quote]

No ei helvetis! Mä oon ihan ulkosesti edustava! Olen nuori ja tarviin rahaa, joten käy mulle hyvin. Silti likanen olo, mutta se helpottaa jo. Enhän mä tehnyt mitään väärää kuitenkaan.

ap

Vierailija
14/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei huora! Paljon mun pitää maksaa että mä saan työntää patukkaani sun ihanan tiukkaan peppureikään? Ei ka nyt tonnia kuitenkaan? Muuten oot kyllä aika kallis horo :o

Vierailija
15/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kans kerran tarjonnut yksi tyyppi paljon rahaa siitä hyvästä, että lähtisin hänen kanssaan syömään. Olisi tarjonnut myös lomamatkan, 2 vkoa jossain etelän ihanuudessa, sun muuta ja ilman seksivaatimuksia.

En silloin voinut lähteä, harkitsin kyllä. Ja nykyään ei parisuhde kyllä antaisi myöden tuollaiseen.

Mutta kuule, ei sun tarviikaan tuollaisesta kenellekään kertoa; sinä sait rahat, mies sai seuran -> win win. 

Vierailija
16/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, siis oikeesti uskotteko tota?

Miettikääs nyt, MIKSI AP ISTUU SITTEN TÄÄLLÄ KIRJOITTELEMASSA rahasummasta, etkä ole jo shoppailemassa sillä kaikkea mahdollista??? :DDD

Vierailija
17/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minäkin olisin tosiaan ostelemassa, enkä jankuttamassa täällä vastaan tuntikausia.

Vierailija
18/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mies sinut bongas? Onko silla joku pk-ilmoitus jossain, vai oletteko vanhoja tuttuja? Oletko ennen saanut rahaa miehiltä? Siis oletko huora?

Vierailija
19/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:08"]

Haloo, siis oikeesti uskotteko tota?

Miettikääs nyt, MIKSI AP ISTUU SITTEN TÄÄLLÄ KIRJOITTELEMASSA rahasummasta, etkä ole jo shoppailemassa sillä kaikkea mahdollista??? :DDD

[/quote]

öööh, kaikki eivät ole tuhlaajia?

Vierailija
20/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks se joku julkisuudesta tunnettu? Ike Kanerva? Hjallis? Sedu? Ben Z? Cheek?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme