Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voisin kohdata naisen, joka hyväksyisi minut ja välittäisi?

Vierailija
26.11.2020 |

Hän voisi olla mistä tahansa päin maailmaa kotoisin, mutta hyväksyisi minut tällaisena kuin olen ja paijailisi ja pitäisi mua sylissä sekä tukisi minua. Mistä ja miten voisin löytää sellaisen naisen? Elättäisin hänet mieluusti ja ostaisin kaikkea kivaa hänelle ja hankkisin talon jne. Kunhan vain saisin välittämistä...

T. Nainen, pk-seutu

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkösi ei kuulosta pahalta, suurimmalla osalla on puutteita. Jospa hakeutuisit ammattiavun piiriin. Kun opit hyväksymään itsesi, voit rakastaa toistakin ja saada vastarakkautta.

Vierailija
22/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne viisi pelottavaa kirjainta...! =)

Viisi? Miksi pelottavia? Mihin liittyen?

Anna joku vinkki. Minuakin kiinnostaa. Ei tarvitse sanoa suoraan. Viittaako paikkaan?

MGTOW?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkösi ei kuulosta pahalta, suurimmalla osalla on puutteita. Jospa hakeutuisit ammattiavun piiriin. Kun opit hyväksymään itsesi, voit rakastaa toistakin ja saada vastarakkautta.

Vaikka ihastukseni on lempeä ja maailman söpöin, niin en kelpaa silti hänelle oikeasti. Kunpa löytäisin sellaisen ihanan naisen, joka oikeasti haluaisi deittailla kanssani. Mutta mistä? Siinäpä vasta onkin kysymys, jota en ole ratkaissut. Siksikin nuo viisi kirjainta kiinnostavat. Onko kyseessä esim. joku maa tms.?

T. Ap

Vierailija
24/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi pelottavaa kirjainta = MGTOW-kultin jäsenet saarnaa kaikissa mahdollisissa ketjuissa.

Vierailija
25/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne viisi pelottavaa kirjainta...! =)

Viisi? Miksi pelottavia? Mihin liittyen?

Anna joku vinkki. Minuakin kiinnostaa. Ei tarvitse sanoa suoraan. Viittaako paikkaan?

MGTOW?

Ah ok. 🙂 Joo, mun pitäisi soveltaa sitä naissukupuoleen ja omalle kohdalleni (oikeasti). Olen tällainen liian monta kertaa naiselta pakit saanut hylkiönainen itse.

T. Ap

Vierailija
26/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla vaimo ja lapsia.

Vierailija
27/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin? En ole varattu, vaan sinkku.

Vierailija
28/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttihullu. Ja poistaa vielä viestejä. Keskustele nyt tällaisen urpån kanssa :D

Vierailija
29/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että teit sitten uuden ketjun nostattamaan tätä sun surkeata itsetuntoa.

Vierailija
30/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jolla on vaimo ja lapsia, mies joka menetti lähteensä, siitä tässä on kyse. Ei muuta kuin etsimään uutta uhria.

Vierailija
31/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ketjut on niin hyvä esimerkkejä siitä miten persoonallisuyshäiriöisten ihmisten ajattelu on jäykkää ja muuttumatonta. Kuin kivelle puhuisi. Vaikka kaikki kommentoijat olisivat yksimielisesti eri mieltä ap:n kanssa, tämä vaan selostaa sitä vääristynyttä maailmaansa vuosia ja todennäköisesti vuosikymmeniä eikä pysty katsomaan sen ulkopuolelle yhtään.

Vierailija
32/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanko vaimon nimi tänne?

Vierailija
33/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähään puhut ihmiselle kuin joku tyyliin lastentarhan opettaja joka ohhjeistaa kädestäpitäen. SIiis nainenha on niinkuin kissa joka on kesytetttävä.

Vierailija
34/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jolla on vaimo ja lapsia, mies joka menetti lähteensä, siitä tässä on kyse. Ei muuta kuin etsimään uutta uhria.

Joku heittää hämäystä kehiin. Oon kyllä ihan todistetusti nainen.

T. Ap

Vierailija
35/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähään puhut ihmiselle kuin joku tyyliin lastentarhan opettaja joka ohhjeistaa kädestäpitäen. SIiis nainenha on niinkuin kissa joka on kesytetttävä.

Kerro lisää. Olen todella kehno ihmissuhdejutuissa.

T. Ap

Vierailija
36/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Uskon että olet miehiin suuntautunut ja tuo naisena esiintymistarpeesi on osa identiteetin hakua. Nainen josta puhut on äidinkorvike, jolta etsit hyväksyntää myöntää homoutesi. Oma äitisi ei sitä hyväksy. Identiteettisi on pahasti sekaisin. Toivottavasti löydät sen, hyvällä tämä.

Vierailija
37/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skenaariosi ongelma on siinä että ihminen joka haluaa ottaa vastuulleen sun itsetunnon pystyssä pysymisen ei ole itsekään terve. Terveitä ihmisiä moinen ahdistaa. Tällainen joka siihen suostuu voi aluksi antaa sulle mitä kaipaat potenssiin kymmenen, mutta hyvin pian helvetti on irti. Sinulla onkin tästä jo kokemusta aiemmasta suhteesta, eikö niin. Taisit niistä kuvioista täälläkin avautua. Olet itsekin myöntänyt täällä kuinka joku terapeutti tai muu keskusteluapu oli sanonut siitä että hyväksyt liikaa parisuhteessasi ja se oli totisesti lievästi sanottu verrattuna siihen minkälainen parisuhteesi oli, jos ja kun yhdistän oikean ihmisen. Pitkään täällä ylipuhuimne sua lähtemään siitä helvetistä vai kuinka. No just samaa on tulossa jatkossakin, jos lähtökohdat ei muutu.

Vierailija
38/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skenaariosi ongelma on siinä että ihminen joka haluaa ottaa vastuulleen sun itsetunnon pystyssä pysymisen ei ole itsekään terve. Terveitä ihmisiä moinen ahdistaa. Tällainen joka siihen suostuu voi aluksi antaa sulle mitä kaipaat potenssiin kymmenen, mutta hyvin pian helvetti on irti. Sinulla onkin tästä jo kokemusta aiemmasta suhteesta, eikö niin. Taisit niistä kuvioista täälläkin avautua. Olet itsekin myöntänyt täällä kuinka joku terapeutti tai muu keskusteluapu oli sanonut siitä että hyväksyt liikaa parisuhteessasi ja se oli totisesti lievästi sanottu verrattuna siihen minkälainen parisuhteesi oli, jos ja kun yhdistän oikean ihmisen. Pitkään täällä ylipuhuimne sua lähtemään siitä helvetistä vai kuinka. No just samaa on tulossa jatkossakin, jos lähtökohdat ei muutu.

Tässä sekoittuvat nyt muutamat tapaukset ja anonyymit palstakirjoittajat ilmeisesti keskenään. En ole koskaan puhunut aiemmista parisuhteistani noin avoimesti täällä, enkä käynyt koskaan missään terapiassa parisuhteeni vuoksi (tosin ehkä olisi pitänyt).

T. Ap

Vierailija
39/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Uskon että olet miehiin suuntautunut ja tuo naisena esiintymistarpeesi on osa identiteetin hakua. Nainen josta puhut on äidinkorvike, jolta etsit hyväksyntää myöntää homoutesi. Oma äitisi ei sitä hyväksy. Identiteettisi on pahasti sekaisin. Toivottavasti löydät sen, hyvällä tämä.

Sekoitat johonkin muuhun minut oikeasti. Olen oikeasti nainen, ihan naisellisenkin näköinen, feminiininen, tosin seksuaali-identiteettini kanssa vähän häilyväinen todennäköisesti.

T. Ap

Vierailija
40/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetaanko vaimon nimi tänne?

Laita vain! Muakin kiinnostaa! 😀

T. Ap (vain miehen kanssa tähän mennessä ollut parisuhteessa)